SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening FBW w warunkach domowych do oceny.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1045

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15
Cześć,

Mój pierwszy post na forum. ;)

Sprawa wygląda tak, że trochę się zapuściłem. Siedzący tryb pracy i życia od dłuższego czasu spowodował, że jestem trochę utuczonym flakiem. ;) Czas coś z tym zrobić!

Jestem właśnie na etapie planowania treningu, a następnie diety (pewnie kolejność nie ta).

Poza bieganiem/pływaniem/rowerem (aeroby) i ścianką zdecydowałem się na trening FBW, o którego ocenę uprzejmie proszę. ;)

Wiek: 23lata
Wzrost: 180cm
Waga: 92kg

Niestety o drążek ciężko na razie - wiąże się to z solidnym przemeblowaniem w mieszkaniu, bo dysponuję słabymi ścianami, ale ławeczka jest już w drodze.

Treningi w poniedziałek, środę, piątek.
Zestaw ćwiczeń zawsze ten sam:

- Przysiady po trójkącie 3*30 [dla niewiedzących: dwa podskoki i na trzecim przysiad]

- Wiosłowanie sztangą 3*12
- Unoszenie z opadu 3*12

- Wyciskanie sztangi płasko 3*12

- Wyciskanie sztangielek 2*12

- Uginanie ramion ze sztangielkami 2*12

- Wyciskanie francuskie sztangi leżąc (albo sztangielki?) / pompki w podporze tyłem ~3x12


Jakie obciążenia?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 2351 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 45122
Na nogi dałbym klasyczny przysiad ze sztangą. Brak tyłu ud. Generalnie FBW i założenia ok , ale ja widziałbym to tak:

Przysiad 3s
MC na prostych / albo RDL ( czyli rumuński MC ) 3s
Wiosło / drążek ( choć lepszy moim zdaniem byłby drążek ) 3s
WL albo na skosie 3s
Unoszenie hantli bokiem 2s
Uginanie na biceps 2s
Wyciskanie francuskie ( dowolna wersja ) 2s
do tego na zmiane co trening łydki i brzuch.

Po każdym treningu dałbym 20 minut aerobów , łatwiej zrzucisz fat. Obciążenie jako że dopiero zaczynasz niewielkie , tak żebyś lajtowo zrobił 12 powtórzeń z zapasem. Patrz żeby technika była dobra a nie ciężary duże, jak opanujesz technike będziesz dodawać kilogramów.

-

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan treningowy do oceny

Następny temat

Górne partie ciała

Fruzelina