SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening FBW po przerwie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 975

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 104
Witam, kiedyś ćwiczyłem na siłowni ok. 6 miesięcy ale potem wyjechałem do pracy za granice nA pół roku i przestałem. Chcę wrócić do ćwiczeń i dlatego szukam jakiegoś planu dla siebie, żeby się jakoś rozruszać.
Co powiecie na taki plan FBW:
1. Klatka; Wyciskanie sztangi płasko 3serie/15powtórzeń każda
2. Barki: Unoszenie hantli w bok 2s/15p
3. Tricek: Wyciskanie hantla zza głowy 2s/15p
4. Plecy: MC 2s/15p i wiosłowanie sztangą 2s/15p
5. Nogi: Przysiady ze sztangą 2s/15p i uginanie nóg z odważnikiem zawieszonym u kostki 2s/15p
6. Łydy: Wspięcia na palce ze sztangą 2s/15p
7. Bicek: Uginanie ramion ze sztangą 2s/15p
8. Spięcia brzucha 2s/15p
+ jedna seria rozgrzewkowa ok 30 powtórzeń do każdego ćwiczenia

Trening 3 dni/tyg (pon, śr, pt), dieta jest, regeneracja 8-9 h snu. Mam 19 lat, tylko wolne ciężary na siłowni. Planem chcę ćwiczyć przez 8 tyg. Nada się na początek?

Trening wzięty z http://www.sfd.pl/[art]_FBW-_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html trochę przerobiony.

Czekam z niecierpliwością na odpowiedź.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 59190
Ja bym proponowal plan ACT, zwykle ACT art by georgu --> spis tematow w dziale lub Weiderowskie, link w moim podpisie.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 6529 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 36902
Hmm wolne ciężary? To nie wiem czy ACT będzie takim doskonałhm rozwiązaniem. Zależy ile ich masz Bo jeżeli masz np do dyspozycji jeden gryf długi, dwa krótki i talerze to wg mnie jakbyś miał po każdej serii zmieniać obciążenie (a więc tracić czas) to nieco mija się z założeniami ACT... W takim razie plan chyba może być, jeżeli robiony przez george'a to śmiem twierdzić, że pewnie dobry xD

Ulubieńcy - Wikibokser, ten od Yiu-Tubitsu, Sensei(99999), Jarzyn, Jaguar, Frosti

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 104
Myślałem nad ACT i mnie nawet kusił ale miałbym problem ze zgraniem tego planu z innymi ćwiczącymi na siłowni (siłka w akademiku). Myślę, że spróbuję ćwiczyć tym planem i ew. dodam skakankę albo bieganie żeby kondycje polepszyć. Plan george'a jest podstawą mojego planu, nie wiem czemu nie uwzględniał łydek i brzucha, poza tym musiałem zmienić ćwiczenia ze względu na sprzęt jakim dysponuje, był za to pomocny w ustaleniu ilości serii w każdym ćwiczeniu. Dzięki za odp.

Jeszcze 2 pytania mam:
Ile powinny wynosić przerwy między seriami w takim planie?
Czy ilość powtórzeń na łydki i brzuch jest ok? Pamiętam, że jak ćwiczyłem kiedyś splitem to na brzuch i łydy robiło się więcej powtórzeń.

Zmieniony przez - Morty89 w dniu 2008-11-04 09:34:01
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening a lipomastia

Następny temat

czemu najpierw ćwiczenia siłowe a potem aeroby ?

BF