SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening FBW hantlami

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2256

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 17 lat Na forum 63 dni Przeczytanych tematów 1088
Witam, chciabym wam dac mój plan treningowy fbw do oceny jestem początkujący.Jak myślicie co zmienic w tym planie mam do dyspozycji hantle 2x20kg i uchwyty da pompek, mam zamiar jescze załawic sobie drążek.

pon:FBW
śro:FBW
pią:FBW

NOGI:
-PRZYSIADY Z HANTLAMI 3 serie 15x
-WYKROKI Z HANTLAMI 3 serie 15x
PLECY:
-ODCCHYLENIE RAMION DO TYŁU ZA TYŁEK 3 serie 8x
-SPIĘCIA ŁOPATEK 3 serie 8x
-WIOSŁOWANIE 3 serie 8x
KLATA:
-POMPKI DIAMENTOWE 3 serie 15x PO KAZDEJ SERII 5 RAZY SPIAC KLATKE
-ROZPIETKI NA KRZEŚLE 3 SERIE 12x
-POMPKI Z RĘKAMI NA ZEWNĄTRZ 3 SERIE 10x
BARKI:
-ARNOLDKI 3 serie 12x
-WZNOSY RAMION DO BOKU Z PRZYTRYMANIEM U GORY 3 serie 8x
-WZNOSY RAMION DO PRZODU Z PRZYTRZYMANIEM U GORY 3 serie 12x
BICEPS:
-UGINANIE HANTLI STYLEM MLOTKOWYM 3 serie 12x
-UGINANIE RAMION ZOSTAWIAMY SZTANGIELKE U GORY 3 serie 12x na jedna reke
-OPIERANIE ŁOKCI NA KOLANACH I UGINANIE HANTLI Z PRZYTRYMANIEM U GORY 3 serie 8x
-SPIĘCIA BICEPSÓW 2 serie 25x
TRICEPS:
-WYPROST RAMIENIA DO TYLU Z PODPARCIEM 3 serie 12x
-UGINANIE RAMIENIA Z TYLU GLOWY (FRANCUZY) 3 serie 12x
PRZEDRAMIE:
-ŚCISKANIE HANTLI W DLONI NA STOJĄCO 3 serie 12x
-OPUSCZANIE NA SIEDZĄCO HANTLI PODCHWYTEM 3 serie 12x
-KRĘCENIE HANTLAMI NA STOJĄCO 2 serie 45 sek
ŁYDKI:
-WSPIĘCIA NA PALCACH Z HANTLAMI 3 serie 25x
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8682 Napisanych postów 111191 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1354683
za dużo tych ćwiczen, na duze partie masz po dwa a na biceps aż 4, przedramiona 3, maks w domowych warunkach po 2 ćwiczenia na partię.
Co to są za ćwiczenia
-ODCCHYLENIE RAMION DO TYŁU ZA TYŁEK 3 serie 8x
-SPIĘCIA ŁOPATEK 3 serie 8x

jakiś filmik na youtube czy coś
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6785 Napisanych postów 144055 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1160829
Plan masz mocno orzekombinowany. Daj po 2 ćwiczenia na nogi, grzbiet i klate. Reszta po 1 i będzie ok. Staraj się zgromadzić więcej sorzetu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 17 lat Na forum 63 dni Przeczytanych tematów 1088
Okej,dzięki.W przyszłości mam w planach kupić też ławke do ćwiczen i sztange :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6785 Napisanych postów 144055 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1160829
no to fajnie by bylo jak najszybciej gromadzic sprzety, co pozwoli Ci sie rozwijac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 17 lat Na forum 63 dni Przeczytanych tematów 1088
A myślisz ze na tym planie gdybym cwiczyl przez okres 5 miesiecy systematycznie to czy byloby widac jakies postępy czy masa poszłaby w gore?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 8682 Napisanych postów 111191 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1354683
Mas pójdzie jak bedziesz odpowiednio jadł, aby rosnąć naszym mieśniom potrzebny jest budulec. Tak samo samochód bez paliwa nie pojedzie tak samo i Ty nie urosniesz bez jedzenia
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3502 Napisanych postów 43701 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 333073
Kamil1002
A myślisz ze na tym planie gdybym cwiczyl przez okres 5 miesiecy systematycznie to czy byloby widac jakies postępy czy masa poszłaby w gore?



Z pewnością, pod warunkiem jednak ze będziesz racjonalnie sie odzywial. Bez diety miesnie nie maja z czego urosnąć.
1

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6785 Napisanych postów 144055 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1160829
sylwetka na pewno sie zmieni w pewnym stopniu
jednak 5 miesiecy to spora ilosc czasu zeby co nieco dokupic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3358 Napisanych postów 51518 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 692020
Kamil1002
Okej,dzięki.W przyszłości mam w planach kupić też ławke do ćwiczen i sztange :)


Jak kupisz sztangę i ławkę to możliwości treningowe sporo się poprawią bo i ilość ćwiczeń do wykonania zdecydowanie wzrośnie, ale pamiętaj, że więcej ćwiczeń nie znaczy lepiej warto sobie dozować bodźce treningowe.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 17 lat Na forum 63 dni Przeczytanych tematów 1088
Jescze mam pytanie czy moglbym kupic kreatyne,czy lepiej potrenowac pare miesiecy i wtedy kupic?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak ULEPSZYĆ mój plan FBW ?