SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening FBW do sprawdzenia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1967

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1284
Witam. Od jakiegoś czasu ćwiecz splitem( zacząłem od tego rodzaju treningu, wiem że błąd;/).Teraz chciałbym sprawdzić FBW. Ułożyłem sobie plan, jeśli to możliwe prosze o sprawdzenie.

Zestaw A:
-wyciskanie sztangi na płasko 3x
-wyciskanie francuskie 2x
-wyciskanie sztangi zza głowy 2x
-martwy ciąg 2x
-"dzień dobry" 2x
-przysiady ze sztangą 3x
-wspięcia na palce 3x
-uginanie ramion ze sztangą 2x

Zestaw B:

-wyciskanie na ławce skos 3x
-pompki odwrócone 2x
-wyciskanie sztangi z klatki 2x
-martwy ciąg 2x
-wiosłowanie sztangą 2x
-przysiady wykroczne 3x
-wspięcia na palce 3x
-uginanie ramion z hantlami 2x

Do każdego zestawu dochodzą na koniec ćwieczenia brzucha, tzn. w moim przypadku brzuszki i scyzoryki.
Trening wykonywany 3x w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek).Pierwszy tydzień chce jechać A-B-A, drugi B-A-B itd.
Będę wdzięczny jeżeli ktoś sprawdzi i podpowie ewentualne zmiany.
Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11134 Napisanych postów 51365 Wiek 30 lat Na forum 23 lat Przeczytanych tematów 57816
oczywiscie ze to nie jest poziom ,na ktorym dyskutujesz skoro nie potrafisz zrozumiec prostych rzeczy . staralem sie prosciej , ale przykro mi , bardziej sie nie da .

rowniez pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 449
Zestaw A:
-wyciskanie sztangi na płasko 3x
-wyciskanie francuskie 2x
-wyciskanie sztangi zza głowy 2x
-martwy ciąg 2x
-"dzień dobry" 2x
-przysiady ze sztangą 3x
-wspięcia na palce 3x
-uginanie ramion ze sztangą 2x

Zestaw B:

-wyciskanie na ławce skos 3x
-pompki odwrócone 2x
-wyciskanie sztangi z klatki 2x
-martwy ciąg 2x
-wiosłowanie sztangą 2x
-przysiady wykroczne 3x
-wspięcia na palce 3x
-uginanie ramion z hantlami 2x


Ja bym troszeczke zmienił ale nie dużo

Zestaw A:
-wyciskanie sztangi na płasko 3x
-przysiady ze sztangą 3x
-wspięcia na palce 3x
-martwy ciąg 2x
-"dzień dobry" 2x
-wyciskanie francuskie 2x
-wyciskanie sztangi zza głowy 2x

-uginanie ramion ze sztangą 2x

Zestaw B:

-wyciskanie na ławce skos 3x
-martwy ciąg 2x
-wiosłowanie sztangą 2x
-pompki odwrócone 2x
-wyciskanie sztangi z klatki 2x

-przysiady wykroczne 3x
-wspięcia na palce 3x
-uginanie ramion z hantlami 2x


Co to ujest dzień dobry?? Dlatego te zmiany bo po klatce triceps jest dosc zmeczony i trzeba pozwolic mu nieco odpocząć
Pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 287 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 4279
Zestaw A:
-wyciskanie sztangi na płasko 3x
-wyciskanie sztangi zza głowy 2x /proponowal bym sprzed glowy mniej kontuzjogenne
-wyciskanie francuskie 2x
-martwy ciąg 2x/ dzień dobry" 2x to wyboru jak tu dasz martwy to w B daj dzien dobry
-wioslowanie hantla 2x
-przysiady ze sztangą 3x
-wspięcia na palce 3x
-uginanie ramion z hantlami 2x

Zestaw B:

-wyciskanie na ławce skos 3x ale czym Daj hantlami
-wyciskanie hantli 2s
-pompki na poreczach masz?? 2x a jak nie to prostowanie ramienia ze sztangielka na triceps kazde dobre cwiczenie wiec wybierz!!
-martwy ciąg 2x /dzien dobry
-wiosłowanie sztanga 2x
-przysiady wykroczne 3x masz jaka prase na nogi czy cos??
-wspięcia na palce 3x moze byc
-uginanie ramion ze sztanga 2x
Wnies poprawki wrzuc tak na czysto:)

Zmieniony przez - Boss1991 w dniu 2008-06-20 11:56:07

Zmieniony przez - Boss1991 w dniu 2008-06-20 11:57:30

Zmieniony przez - Boss1991 w dniu 2008-06-20 11:58:27

Zmieniony przez - Boss1991 w dniu 2008-06-20 12:03:35

Zmieniony przez - Boss1991 w dniu 2008-06-20 12:08:43

Zmieniony przez - Boss1991 w dniu 2008-06-20 12:09:53

http://www.sfd.pl/Ciasna_ale_wlasna:_Silka_piwniczna:_-t397371.html moja silka:)
polepszona silka o dodatkowe sprzety od strony 5 do konca;]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 95225
Zestaw A:
-wyciskanie sztangi na płasko 3x
-wyciskanie francuskie 2x
-wyciskanie sztangi zza głowy 2x daj wyciskanie hantlami 3s
-martwy ciąg 2x
-"dzień dobry" 2x zamiast tego daj wioslowanie sztanga albo podciaganie na drazku 3s
-przysiady ze sztangą 3x
-wspięcia na palce 3x 3s do maxa
-uginanie ramion ze sztangą 2x

Zestaw B:

-wyciskanie na ławce skos 3x daj hantlami
-pompki odwrócone 2x 2s do maxa
-wyciskanie sztangi z klatki 2x
-martwy ciąg 2x
-wiosłowanie sztangą 2x 3s
-przysiady wykroczne 3x
-wspięcia na palce 3x
-uginanie ramion z hantlami 2x


tak to ok, ale kolejnosc zmien na nogi, plecy, klatka, barki, bic, tric.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 10257 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 42828
Masakra . Początkujący NIE układają swoich planów. Korzystają z tych wymyślonych przez mądrzejszych. Jest tego w sieci pełno (również na tym forum).
Przestańcie pytać o ocenę swoich planów, tylko korzystajcie z doświadczeń innych i zap***dalajcie plany, które już dawno zostały wymyślone.
Poćwiczycie 2 lata i zaczniecie kombinować.


Pozdrawiam.

Półmaraton w 1:57:11! :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 95225
Układając swój plan można się czegoś nauczyć a to zaowocuje w przyszłości :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 10257 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 42828
Czego się można nauczyć? Każdy gotowy, rozpisany plan ma swoje dobrze opisane podstawy. A tak wygląda to w ten sposób, że "młodziak" (no offence) wrzuca swoje koncepcje, po czym jeśli ktoś ma poukładane, i tak sprowadzi mu ten plan do podstaw, a jak, nie daj Boże, "młodziak" trafi na kolesia, co to 35 postów przeczytał i ma swoje koncepcje, to jeszcze może sobie krzywdę zrobić

Pozdro.

Półmaraton w 1:57:11! :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1284
Dzięki wszystki m za podpowiedzi:)
Po uwzględnieniu porad teraz zestawy wyglądają następująco:

Zestaw A:

-przysiady ze sztangą 3s
-wspięcia na palce 3s do maxa
-martwy ciąg 4s
-wyciskanie sztangi płasko 3s
-wyciskanie hantli z przed głowy 3s
-uginanie ramion ze sztangą 2s
-wyciskanie francuskie 2x

Zestaw B;

-przysiady wykorczne 3s
-wspięcia na palce 3s do maxa
-wiosłowanie sztangą 4s
-wyciskanie hantlami skos 3s
-wyciskanie hantli sprzed glowy 3s
-uginanie ramion z hantlami 2s
-pompki odwrócone 2s do maxa/prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 2s na każdą rękę

Mam nadzieje, ze wprowadzone poprawki są ok.
Rafu_z_sfddzień dobry jest w atlasie ćwiczeń- kłaniasz sie jak Chińczyk, tylko z obciążeniem;)
Boss1991 prasą żadną nie dysponuje, ale te wykroczne idą jakoś:)
adzik123 dzięki za pomoc, zastosuje twoją kolejność i zmieniłem ćwiczenia w więkoszści opierając się na twoich poradach.
radosuaf co do tego żeby korzystać z treningów innych, to nie do końca się zgadzam, bo nie każdy dysponuje odpowiednim sprzętem np albo chodzi na siłkę. Poza tym gdzieś przeczytałem żeby układać swoje plany i wrzucać je do poprawy, dlatego tak zrobiłem:) dodam tylko że plan układałem w oparciu o art. riona10Ja na początku ćwiczyłem za dużo serii na każde partie, na szczęscie później oświecili mnie ludzie z sfd, dlatego pisze o pomoc:)
Dzięki wszystkim za rady i odpsanie na prośbę, od poniedziałku będę uskuteczniał tę metodę i zoabczymy jak pójdzie:)
Pozdrawiam i życze udanego weekendu.

Zmieniony przez - Bartek Pn w dniu 2008-06-20 19:01:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23463 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 95225
Zestaw A:

-przysiady ze sztangą 3s
-wspięcia na palce 3s do maxa
-martwy ciąg 4s 2s i dodaj cos na najszersze - podciaganie albo wioslo sztanga 3s.
-wyciskanie sztangi płasko 3s
-wyciskanie hantli z przed głowy 3s
-uginanie ramion ze sztangą 2s
-wyciskanie francuskie 2x

Zestaw B;

-przysiady wykorczne 3s
-wspięcia na palce 3s do maxa
-wiosłowanie sztangą 4s 3s i po tym 3s MC :]
-wyciskanie hantlami skos 3s
-wyciskanie hantli sprzed glowy 3s
-uginanie ramion z hantlami 2s
-pompki odwrócone 2s do maxa/prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 2s na każdą rękę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1284
OK dzieki adzik123 zastosowałem Twoje porady:)
Zrobiłem trening, czuje ogólne zmęczenie, ale to pewnie ma też związek z wczorajszą grą w piłkę z dość dobrymi przeciwnikami.Ogólnie trzeba było używać wszystkich mięśni,zobaczymy po środzie jak będę się czuł.
Pozdrawiam

Zmieniony przez - Bartek Pn w dniu 2008-06-23 16:15:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11134 Napisanych postów 51365 Wiek 30 lat Na forum 23 lat Przeczytanych tematów 57816
radosuaf co ty ******lisz ? po to daje do poprawy aby sam zauwazyc jakie bledy robi i zobaczyc czemu to co napisal moze byc bledne . jesli ty nie chcesz sie uczyc na bledach to sobie bierz gotowe plany , ale innym nie dawaj takich rad bo wspaniale to one nie sa . mowisz na niego mlodziak a spojrz w lustro bo na zawodowca mogacego komus mowic aby nie ukladal sam planow to nie wygladasz ani nie jestes do tego upowazniony .

EOT , nie bede dalej sie spieral bo co za sens jak nie moze zrozumiec prostej rzeczy takiej jak ze po to sa posty podwieszone aby z nich korzystac a nie robic ctrl+c i ctrl+v z planem i czekac na opinie czy do niego pasuje czy nie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening na mase PILNIE

Następny temat

trening silowy do oceny

WHEY premium