SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening FBW 3x w tygodniu cel siła ii wytrzymałość

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 146

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 283 dni Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1527
Cześć, rozpisałem sobie plan treningowy i prosiłbym o jego ocene: Barki + Nogi/Plecy + Klata/ FBW + 1/3 razy w tygodniu inna aktywność: Bieganie/Sztuki walki/Rower/Street Workout oraz praca fizyczna. Moim celem jest budowa siły i wytrzymałości bo zauważyłem, że na dużej ilości powtórzeń moja sylwetka się zmienia i siła idzie do góry, masa mięśniowa się zwiększa oraz fajnie się zarysowuje a gdy trenuję w granicy 5/10 powtórzeń to nie widzę żadnego progresu.

Pn:
1.Podrzut: 3x3
2. Przysiad: 3x18/20
3. Wyciskanie żołnierskie: 3x12/15
4. Wykroki: 2x16
5. Wznosy bokiem: 2x16
6. Biceps: 2x16

Śr:
1. Muscle up: 3x3
2. Martwy Ciąg: 3x18/20
3. Dipy: 3x12/15
4. Wiosłowanie: 2x12/15
5. Wyciskanie hantli na skosie: 2x12/15
6. Przedramię: 2x12/15

Pt:
1. Wskoki na skrzynię: 3x5
2. Swing: 3x15
3. Dipy: 3x15
4. Podciąganie: 3x15
5. Wyciskanie hantli naprzemiennie stojąc: 3x15
6. Wznosy nóg do drążka: 3x15

Dodatkowo robię codziennie rano przed śniadaniem w jednej serii 50 pompek i dodaję 2 codziennie (zaczynałem od 30) i progres aktualnie idzie nieźle.




Zmieniony przez - Anonimek00 w dniu 2019-06-11 16:08:01

Zmieniony przez - Anonimek00 w dniu 2019-06-11 16:08:45
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 9958 Napisanych postów 115782 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1375973
Plany siłowe i wytrzymałosciowe nie idą w parze, to jest inne podejscie treningowe

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 283 dni Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1527
anubis84
Plany siłowe i wytrzymałosciowe nie idą w parze, to jest inne podejscie treningowe


A jeśli robię np 20 powtórzeń przysiadów 100kg i założę 102kg i zrobię 20 powtórzeń po np tygodniu to idzie siła czy wytrzymałość ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 944 Napisanych postów 4552 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 126403
Zdefiniuj co rozumiesz przez wytrzymałość, bo dla mnie osobiście WYTRZYMAŁOŚĆ to treningi interwałowe, obwodowe i serie na 20 repów to po prostu bardzo ciężka orka nad siłą setową i ciężko to uznać za wytrzymałość w "klasycznym" rozumieniu.

Nie no, jeśli zależy Ci na robieniu wysokich zakresów i w tym chcesz mieć/widzisz progres to tak też rób:)

Jeśli tak, to powyższy plan będzie w miarę ok.

Ps. W martwym ciągu nie robi się tak dużych zakresów, 8-4 powt to maks.


Zmieniony przez - Gats 2 w dniu 2019-06-13 18:09:48

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3698 Napisanych postów 44875 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336293
Jesli piatkowy trening robisz w formie stacji to jakas tam wytrzymałość zyskasz.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Wiek 283 dni Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1527
Piątkowy trening jest właśnie w formie takich interwałów bo wychodzi 2-3 minuty pracy i 1 minuta odpoczynku. A po przysiadach na 15/20 powtórzeń lub Martwych ciągach, czasami się czuję jakbym miał płuca wypluć.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Genetyka

MenS