SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening FBW, czy może trening według planów rossa?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2075

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 623
Wiek-16 Waga-61kg Staż na siłowni-kiedyś chodziłem pół roku ćwicząc Split,ale od pewnego czasu ćwicze w domu Sprzęt-drążek,hantla(15kg) Uprawiane inne sporty- kiedyś Muai thai,więc z kondycją nie jest tak źle Suplementy-nie Przeciwieństwa medyczne-brak Witam mam owy problem,bo nie wiem czy po prostu ułożyć sobie FBW i ćwiczyć 3-4razy w tygodniu czy może po prostu według planów rossa,czyli z tymi treningami ICT,EIT,Minute Drills i treningami siły eksplozywnej i maksymalnej,co pewnie szybko doprowadziło by to przetrenowania,a co do treningu FBW to wyglądało by to tak: A1-Podciąganie na drążku szerokim nachwytem A2-żurawy B1-pompki na jednej ręce lub nurkujący bombowiec B2-przysiady na jednej nodze lub zwykłe z obciążeniem(plecak max 25kg) C1-żurawy uginając tułów pod kątem prostym,dokładnie nie wiem jak się to nazywa(mięśnie dolne pleców) C2-pompki na rękach D1-Body Extension Triceps(triceps) D2-wspięcia na palcach(łydki) można jeszcze do tego dodać pompki na krzesłach z obciążeniem oraz hantle(14kg) i wszystko po 3-4 serię,głównie powiem że zależy mi na sile i kondycji,ale masa też by się przydała,więc trening rossa byłby nawet dobry,ale wolał bym usłyszeć opinię innych na ten temat,z góry dzięki za pomoc :) Wiek-16 Waga-61kg Staż na siłowni-kiedyś chodziłem pół roku ćwicząc Split,ale od pewnego czasu ćwicze w domu Sprzęt-drążek,hantla(15kg) Uprawiane inne sporty- kiedyś Muai thai,więc z kondycją nie jest tak źle Suplementy-nie Witam mam owy problem,bo nie wiem czy po prostu ułożyć sobie FBW i ćwiczyć 3-4razy w tygodniu czy może po prostu według planów rossa,czyli z tymi treningami ICT,EIT,Minute Drills i treningami siły eksplozywnej i maksymalnej,co pewnie szybko doprowadziło by to przetrenowania,a co do treningu FBW to wyglądało by to tak: A1-Podciąganie na drążku szerokim nachwytem A2-żurawy B1-pompki na jednej ręce lub nurkujący bombowiec B2-przysiady na jednej nodze lub zwykłe z obciążeniem(plecak max 25kg) C1-żurawy uginając tułów pod kątem prostym,dokładnie nie wiem jak się to nazywa(mięśnie dolne pleców) C2-pompki na rękach D1-Body Extension Triceps(triceps) D2-wspięcia na palcach(łydki) można jeszcze do tego dodać pompki na krzesłach z obciążeniem oraz hantle(14kg) i wszystko po 3-4 serię,głównie powiem że zależy mi na sile i kondycji,ale masa też by się przydała,więc trening rossa byłby nawet dobry,ale wolał bym usłyszeć opinię innych na ten temat,z góry dzięki za pomoc :) Wiek-16 Waga-61kg Staż na siłowni-kiedyś chodziłem pół roku ćwicząc Split,ale od pewnego czasu ćwicze w domu Sprzęt-drążek,hantla(15kg) Uprawiane inne sporty- kiedyś Muai thai,więc z kondycją nie jest tak źle Suplementy-nie Witam mam owy problem,bo nie wiem czy po prostu ułożyć sobie FBW i ćwiczyć 3-4razy w tygodniu czy może po prostu według planów rossa,czyli z tymi treningami ICT,EIT,Minute Drills i treningami siły eksplozywnej i maksymalnej,co pewnie szybko doprowadziło by to przetrenowania,a co do treningu FBW to wyglądało by to tak: A1-Podciąganie na drążku szerokim nachwytem A2-żurawy B1-pompki na jednej ręce lub nurkujący bombowiec B2-przysiady na jednej nodze lub zwykłe z obciążeniem(plecak max 25kg) C1-żurawy uginając tułów pod kątem prostym,dokładnie nie wiem jak się to nazywa(mięśnie dolne pleców) C2-pompki na rękach D1-Body Extension Triceps(triceps) D2-wspięcia na palcach(łydki) można jeszcze do tego dodać pompki na krzesłach z obciążeniem oraz hantle(14kg) i wszystko po 3-4 serię,głównie powiem że zależy mi na sile i kondycji,ale masa też by się przydała,więc trening rossa byłby nawet dobry,ale wolał bym usłyszeć opinię innych na ten temat,z góry dzięki za pomoc :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 623
No bo przecież podałem tylko ćwiczenia kondycyjne, a co do siły maksymalnej to wrzuciłem plan na pierwszej stronie... I jak już mówiłem tylko z eksplozywną mam problem...tu jest mój dawny temat z siłą ekplozywną,a koniecznie na nogi- http://www.rosstraining.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=62732&hilit=I need examples of explosive exercises for legs 

Mógłby ktoś mi pomóc w przetłumaczeniu i postarać się coś z tego wywnioskować,bo nie do końca potrafię :)

Zmieniony przez - Krachu666 w dniu 2011-12-03 15:11:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44430
Po co tyle tematów?!

Plan nie jest taki tragiczny, ale treningi Rossa też są kozackie. Ja bym wybrał... cholera, nie wiem Jak siła i kondycja to brałbym jednak Ross'a!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 623
Co do tych tematów to chwilowo jestem na fonie ,a na mobilnym coś szwankuje i nie pokazywało mi że utworzyłem temat i trochę się na klikałem za nim to zauważyłem hehe ,a wracając do tematu to czy może ćwiczyłeś już planami rossa? I głównie mam tu na myśli książkę Never Gymless bo do II nie mam odpowiedniego sprzętu oraz jeśli miałbym zacząć to będę miał parę pytam,ale to dojde do tego później :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 43831
Chyba ktoś tu trenował Rossem, ale nie prowadzi żadnego dziennika i jakoś zaginął w akcji

Edit:
Ale na pewno był zadowolony

Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-11-27 21:42:27

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Szacuny 2253 Napisanych postów 30001 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 266816
ja tylko pamiętam jednego fanatyka Rossa,ale on ma coś z głową i już go tu nie ma
Co oczywiscie nie zmienia faktu ze trening sam w sobie zły nie jest.

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 43831
Queblo, mówię o kimś innym (zapomniałem nick), lukaszka to nawet nie ma sensu tu wspominać

Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-11-27 22:37:35

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 623
Hehe ja już trochę ćwiczyłem według jego planów i jakoś na łeb nie dostałem ,przynajmniej tak mi się wydaje :) i mam pytanie czy ta cała siła eksplozywna jest konieczna?,bo zawsze z tym miałem problem ze względu że nie mam gdzie wykonać takich ćwiczeń jak Muscle-ups i clap-pulls ups,a bez nich trening składał się tylko z samych pompek z klaśnięciem itp ,a już o nogach nie wspomnę,bo te ćwiczenia są niezbyt wysiłkowe...

Zmieniony przez - Krachu666 w dniu 2011-11-28 11:40:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44430
Zależy jaki jest Twój cel
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 623
Hmm cel ,no to jak już mówiłem siła,kondycji,no i może dynamika ciosu :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 9627 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44430
To po co się pytasz czy siła eksplozywna jest ważna? W Twoich celach jak najbardziej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 56 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 623
No dobra w takim razie może pomógł byś mi w ułożeniu jakiegoś dobrego planu :) podam parę przykładów A1-pushups claps(albo jednorącz,tylko w tym przypadku mam problem z lewą ręką) A2-Squat jumps(tylko w tym przypadku jest to dosyć łatwe ćwiczenie,można to również wykonać jedną nogą,ale wtedy natomiast mam problem z lewą hehe) B1-full body plyometric pushups(albo np najpier ręce do kolan,później do brzucha i do klaty) B2-explosive step ups(jak na 12powtórzen jest to zdecydowanie za łatwe ćwiczenie) C1-power overs C2-podskoki na palcach drugi zestaw: A1-pushups claps(klaszcząc tyłem,tylko tutaj mogę mieć problem :) A2-podskoki,nogi na wysokość brzucha B1-depth plyometric pushups B2-lunge jumps C1-climbing rope(tutaj mogę jedynie przywiązać ręcznik do drążka i spróbować) C2-podskoki na palcach Na forum rossa również przeczytałem że jeśli chodzi o nogi to można wykonywać wskoki na skrzynie itp... ,a jeśli niektóre ćwiczenia są za łatwe to żeby skakać wyżej,ale to jakoś nie zawsze działa :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

tygodniowa przerwa HST

nutloveb