SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening Brzucha

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 370

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 275
Wybacz za literowke, chodzilo mi o Spięcia miesni brzucha, nie same brzuszki. Dzieki za podrzucenie tematu.
Jezeli wybiore zestaw 1 i go troszke zmodyfikuje (nie mam mozliwosci wykonywania allachow) to nie wrzucac zestawu 2?


1.Wznosy nóg leżąc na ławce 4x12p ->

jak w tym filmiku
2.Plank (ten z 2 rekoma)
3.Side plank 4x max(lub mierzycie czas na stoperze)

Oraz czy wykonywac takie cwiczenia we wtorek i piatek ? poczatkowo, z czasem zmienie 1 dzien na np wioslowanie + martwy ciag.





Zmieniony przez - ulakZ w dniu 2020-06-30 01:12:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 28 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 415
Przysiady ze sztanga z przodu a nie tylko zestaw dyskotekowy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4882 Napisanych postów 58044 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 719581
Sam trening siłowy zapewni mięśniom brzucha, nie tylko im ale ogólnie pojętemu core, sporo pracy. Więc jeśli będziesz korzystał w swoim treningu z ćwiczeń wilostawowych i progresował ciężarowo to już pierwszy krok.
A poza tym trzeba ten trening siłowy uzupełnić właściwymi ćwiczeniami na rdzeń, a tych masz ogromną ilość z takich praktycznych i skutecznych można dać dead bug, pallof press, plan we wszelakich wersjach, spacer farmera jednorącz, body saw itd. Jednak żeby były widoczne poziom bf musi być niski.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 8667 Napisanych postów 151506 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1195067
Podpisuje sie pod tym co napisal flex, jednak dodatkowo zauwazam tutaj ze masz delikatnie poglebiona lordoze ledzwiowoą, co sprawia, ze brzuch wyglada na bardziej wypchniety do przodu i daje wrazenie duzego, jak i slabe miensie brzucha puszczaja, przez co wszystko jak gdyby przed Toba wisi. Tak wiec jak najbardziej musisz mocno przetrenowac brzuch, jak i miesnie core, ktore beda stabilizowaly kontrole brzucha i plecow. co wiecej zadbaj o wzmocnienie miesni posladkowych, aby zmienic nieco ustawienie miednicy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 275
Hmm jezeli chodzi o kregoslup ledzwiowy to moze wina tego jak stanałęm? wstawiam tutaj wyniki rezonansu.





Zmieniony przez - ulakZ w dniu 2020-06-30 13:15:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 8667 Napisanych postów 151506 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1195067
mozliwe, ze faktycznie tak stanales, jak byl rezonans wykonany i wykazalo prawidlowe uksztaltownaie, to ok
nie ma zmiłuj, trzeba zatem zajac sie tym brzucholem
no to nie pozostaje CI nic innego jak wziac sie porzadnie za kwestie odzywiania, jak i dopiac trening do tego stopnia, by mocniej aktywowac brzuch. bo widac ze miensie brzucha sa bardzo slabe, przez co po prostu jest wypchniety do przodu.
ale na spokojnie, wszystko jest do ogarniecia, kwestia tylko zaangazowania i trzymania sie realizacji planu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 95 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 330
O ludzie

kolego przepal ten tłuszcz i tyle

Dobrych pare kilo leży i to widać od razu. Tak samo, że ustawiłeś się na tym zdjęciu w taki czy inny sposób, a wyliczyli Ci już problemy z sylwetką...

Spięcia brzucha z obciążeniem i tyle. Ruch wykonuj powoli w górę jak i w dół. A Twoje mięśnie poprawią się, a gdy dopalisz fat będą coraz lepiej widoczne...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia palców

FuckBaton