SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening Barków - bez zmęczenia i efektów

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1628

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3730
Witam! Mam ułożony dość dobry plan treningowy. Wszystkie grupy po treningu są przez min 2 dni obolałe i zakwaszone. Wyjatkiem są barki, których nigdy porządnie nie zmęczyłem ani nigdy nie zakwasiłem. Rówież efekty w porówaniu z innymi grupami miesniowymi są niezadowalające np. triceps mam dużo większy od naramiennych. Mój trening barków wygląda tak(kolejność ćwiczeń jest taka jaką napisałem)

-wyciskanie sztangi stojąc 5 serii, przerwy po 2 minuty:
pierwsza do karku (12 ruchów bez zapasu)
druga do klatki (10 ruchów + 2 oszukane)
trzecia do karku (8 ruchów + 2 oszukane)
czwarta do klatki (mniejszy ciężar niż wyzej 10 ruchów + 2 oszukane)
piąta naprzemian do klatki i karku (ciężar jak w sierii 4, 8 ruchów + 2 oszukane)

-pajacyki 3 serie po 12, przerwy po 1,5 minuty

-unoszenie sztangielek leżąc na wysoko położonej ławce, zakres ruchu pełny, 3 serie pod 12, przerwy po 1,5 minuty

-podciąganie sztangi wzduż tułowia do brody 5 serii po 12, przerwy po 1,5 minuty

póżniej robie jeszcze przedramie

Ćwicze od 9 miesięcy, konkretnie tym treningiem od miesiąca. Co jest źle że trening nie daje zadowalających efketów? Czytałem artykuł porusz swoje barki i nie znalazłem niczego, co możnaby poprawić.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8751 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42589
bo za dużo tego.
Technika może dziobać.

joł.

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3730
Z tą techniką to możliwe, szczególnie w pajacykach i ćwiczeniu na tylne aktony.

W takim razie jak mam ten plan zmodyfikować?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8751 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42589
jak nie czujesz wyciskania dobrze to daj najpierw unoszenie bokiem jako wstępne zmęczenie. Następnie daj wyciskanie sztangi z klatki, później coś na tylny akton. Zmniejsz przerwy do ok 1 min.
jak wtedy nie poczujesz to technika słaba.
joł.

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3730
Wyciskanie jest akurat podstawą mojwego treningu. To podstawowe ćwiczenie, które daje mi jako takie, choć i tak mierne, efekty. Technikę w wysiskaniu mam dobrą - robie powoli, dokładnie i sztanga idzie po prostej lini.

A może robić wyciskanie tylko do karku, nie na przemian i cały tening zamknąć w 12 seriach?

Zmieniony przez - Iryd_kg w dniu 2006-02-26 21:44:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8751 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42589
skup się na jednym wyciskaniu w 4 seriach.
3 ćwiczenia po 4 serie w zupełności wystarczą. Nie więcej !
zmniejsz przerwy i spróbuj wstępnego zmęczenia.
joł.

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3730
Dobra, a czy moge zrobić 5 serii wyciskania do karku, 3 serie na tylny akton i 4 serie podciągania? Bo niezbyt zalezy mi na tylnim aktonie, a boczny i przedni to priorytet.

I zrobie te minutowe przerwy, zobacze z jakim skutkiem.

I jak z rozgrzeweką? Zrobic np. tylko roziąganie i jedną serie wyciskania czy zrobić taką, by po przystapieniu do właściwego treningu być już na lekkim gazie, np. 5 serii rozgrzewkowych?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 292 Napisanych postów 5530 Wiek 51 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16680
Powtórzeń za mało, 10-12 powtórzeń nie zmęczy barku. Zrób 18-20, to się zlejesz w buty :)

"Dzień dobry, czy dostanę marynarkę na 146 w klatce?"
"Pan się chyba pomylił, 146 to...wzrostu?"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 8751 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 42589
Ja znów zacząłem żołnierskie 3 fazowe-też niezle pali.
joł.

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siła - Trening,Suplementy

Następny temat

tylne aktony-technika

whey deli