SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening Armstronga - jak łączyć.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 63

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

15

Waga

58

Wzrost

185

Cel treningowy

Przybranie na masie dzięki kalistenice.

Staż treningowy na siłowni

~0,5 roku

Uprawiane inne sporty

Boks, skakanka, kickboxing

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Drążek sufitowy z różnymi chwytami, podłoga.

Dieta

Jem jak należy - czasem mniej, czasem więcej.

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Uszkodzone ścięgno przy lewej pachwinie

Zażywane suplementy

Kreatyna

Ostatnio przerabiany plan

2012010 przy czym 0 - dni wolne 1 - połowa partii mięśniowych i 2 - druga połowa

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Nieznane
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 15 lat Na forum 10 dni Przeczytanych tematów 5
Witam.
Ostatnio zwrócił moją uwagę trening podciągnięć wg Majora Charles’a Lewis’a Armstrong’a.
Mam 15 lat, chuchro 185cm, 58 kg, mimo to, z nie najgorszymi wynikami siłowymi - kalistenika od 2 lat, z tym, że od ~pół roku mam wiedzę pozwalającą mi ćwiczyć, zamiast robić sobie krzywdę.
Jem generalnie dobrze, zdrowo i dużo, wiem jak jeść
W tydzień robię wszystkie partie mięśniowe - łącznie 4 treningi - 2012010 przy czym 0 - dni wolne 1 - połowa partii mięśniowych i 2 - druga połowa. Ćwiczę z obciążeniem i utrudniam sobie treningi. - dla obrazu - 12 podciągnięć, 13 pompek na jednym ręku, 15 przysiadów na jednej nodze. 31 biceps, 100,5 klatka.
Zaciekawiły mnie przyrosty w obwodzie klatki i bicepsu po wyżej wspomnianej metodzie treningowej. Pytania:

Czy nie jestem zbyt młody, aby brać się za ten trening?
Jeśli chciałbym równolegle z tym treningiem robić wszystkie inne partie mięśniowe - jak?
Jak by to mogło wpłynąć na siłę/wytrzymałość?
Warto porzucać dla tego dobry plan treningowy z dużą ilością wypoczynku?

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3140 Napisanych postów 50581 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 680565
Jak jesteś w stanie się podciągnąć 12 razy to nie ma sensu się szarpać.

Lepiej próbować progresować z podciąganiem w ramach planu treningowego. który masz aktualnie z czasem i tak będzie trzeba jakoś utrudniać ten trening.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3344 Napisanych postów 42784 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329913
A jaki masz cel w podciaganiu? Moze dobierzemy efektywniejsza metodę.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla początkującego i słabego 14 latka