SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening Armstronga - jak łączyć.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 84

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

15

Waga

58

Wzrost

185

Cel treningowy

Przybranie na masie dzięki kalistenice.

Staż treningowy na siłowni

~0,5 roku

Uprawiane inne sporty

Boks, skakanka, kickboxing

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Drążek sufitowy z różnymi chwytami, podłoga.

Dieta

Jem jak należy - czasem mniej, czasem więcej.

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Uszkodzone ścięgno przy lewej pachwinie

Zażywane suplementy

Kreatyna

Ostatnio przerabiany plan

2012010 przy czym 0 - dni wolne 1 - połowa partii mięśniowych i 2 - druga połowa

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Nieznane
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 15 lat Na forum 79 dni Przeczytanych tematów 13
Witam.
Ostatnio zwrócił moją uwagę trening podciągnięć wg Majora Charles’a Lewis’a Armstrong’a.
Mam 15 lat, chuchro 185cm, 58 kg, mimo to, z nie najgorszymi wynikami siłowymi - kalistenika od 2 lat, z tym, że od ~pół roku mam wiedzę pozwalającą mi ćwiczyć, zamiast robić sobie krzywdę.
Jem generalnie dobrze, zdrowo i dużo, wiem jak jeść
W tydzień robię wszystkie partie mięśniowe - łącznie 4 treningi - 2012010 przy czym 0 - dni wolne 1 - połowa partii mięśniowych i 2 - druga połowa. Ćwiczę z obciążeniem i utrudniam sobie treningi. - dla obrazu - 12 podciągnięć, 13 pompek na jednym ręku, 15 przysiadów na jednej nodze. 31 biceps, 100,5 klatka.
Zaciekawiły mnie przyrosty w obwodzie klatki i bicepsu po wyżej wspomnianej metodzie treningowej. Pytania:

Czy nie jestem zbyt młody, aby brać się za ten trening?
Jeśli chciałbym równolegle z tym treningiem robić wszystkie inne partie mięśniowe - jak?
Jak by to mogło wpłynąć na siłę/wytrzymałość?
Warto porzucać dla tego dobry plan treningowy z dużą ilością wypoczynku?

Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3390 Napisanych postów 51682 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 692636
Jak jesteś w stanie się podciągnąć 12 razy to nie ma sensu się szarpać.

Lepiej próbować progresować z podciąganiem w ramach planu treningowego. który masz aktualnie z czasem i tak będzie trzeba jakoś utrudniać ten trening.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3517 Napisanych postów 43774 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 333252
A jaki masz cel w podciaganiu? Moze dobierzemy efektywniejsza metodę.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla początkującego i słabego 14 latka