SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening ACT. Proszę o porady i pomoc.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1086

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Wiek 25 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 957
Witam! Jestem nowicjuszem w dziedzinie kulturystyki- poniżej proszę o pomoc i poradę dotycząco treningu obwodowego ACT.

1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach/ A6W -(brzuch).
2.Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud),
3.Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud),
4.Rozpiętki -(klatka),
5.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne),
6.Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie-(naramienne),
7.Podciąganie drążka wyciągu do klatki w siadzie-(najszersze grzbietu),
8.Martwy ciąg na prostych nogach sztangą położoną na podwyższeniu/ Skłony z sztangą trzymaną na karku-(proste grzbietu),
9.Naprzemianmienne uginanie ramion ze sztangielkami/sztangą na modlitewniku -(biceps),
10.Prostowanie ramion na wyciągu stojąc/pompki w podporze tyłem -(triceps),
11.Uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą w siadzie-(przedramiona),
12.Wspięcia na palce z obciążeniem na barkach-(łydki).

Preferowałbym zastąpieniem ćwiczeń na mięśnie nóg na trening siłowy(skipy itp.) z powodu odstającej już masy mięśniowej( mam bardzo silne nogi względem reszty ciała).


1.Rozgrzewka(3 min truchtu,5 min skakanki i rozciąganie).
2.Trening.
3.Rozgrzewka i rozciąganie.



Link do tematu o ACT: http://www.sfd.pl/PROPOZYCJA_TRENINGU_DLA_POCZĄTKUJĄCYCH-t18564.html

Z góry dziękuję,

Pozdrawiam !

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 14

Waga: 60

Wzrost: 169

Cel treningowy: Masa/Siła

Staż treningowy na słowni: 0

Uprawiane inne sporty: KK , pływanie 1x, 1 godzina wf

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Sztanga,sztangielki,ławka prosta,modlitewnik,wyciąg,maszyna do nóg,butterfly.

Dieta: Zdrowa.

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 153
http://www.sfd.pl/Trening_ACT._Proszę_o_porady_i_pomoc.-t524617.html

wiec cwiczy tym planem a nie przepisales to samo w 4/5 i do tego pozamieniales niektore cwiczenia na gorsze!!! jaki sens wklejac? zastanow sie

tam gdzie dales rozpietki i prostowanie ramion daj to co jest w planie michaila

pozazdroscic ;]

Zmieniony przez - scylir w dniu 2009-08-27 10:48:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Wiek 25 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 957
Niestety teraz nie mam do dyspozycji ławki skośnej, więc szukałem czegoś aby zamienić.

W tym wieku wykonywać MC czy lepiej skłony ze sztangą ?

Zmieniony przez - kolarek19 w dniu 2009-08-27 15:06:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 153
mc nic nie szkodzi na przeszkodzie, chyba Michail wyjasnij wszystko w swoim art

pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Wiek 25 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 957
Więc czym mogę zamienić ćwiczenia nr. 4,9,10 ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 222 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5137
4, Wyciskanie sztangi płasko
9. Uginanie ramion ze sztangą
10. Francuskie wyciskanie

http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Wiek 25 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 957
Czemu przy ACT odradzacie rozpiętki czytałem na forum , że dobrze robią masę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 153
"4, Wyciskanie sztangi płasko
9. Uginanie ramion ze sztangą
10. Francuskie wyciskanie"

nie masz szatngi?? to radze kupic, bo bez niej nici

a Twoj tekst

Czemu przy ACT odradzacie rozpiętki czytałem na forum , że dobrze robią masę."

mase "robi" dieta!!! a planu na mase takowego nie ma!!! jest tylko kila uniwersalnych zasad np. bazuj narazie na zlozonych cwiczeniach, a jesli masz staz 0 to rozgrzej sobie miesnie jakim wlasnie act przez maks 2 miesiace, potem skup sie na zlozonych cwiczeniach, przysiady, marty ciag, wyciskanie lezac, podciaganie na drazku, wioslowanie, wyciskanie zlonireskie itp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Wiek 25 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 957
Ok. Dzięki wszystkim za porady.

PS: Czemu piszesz, że nie mam sztangi, skoro napisałem przy sprzęcie.

Zmieniony przez - kolarek19 w dniu 2009-08-27 18:34:15
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

NIERÓWNA KLATA

nutlove nowy