SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening AB - prosze o radę

temat działu:

Plany treningowe

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 148

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 32 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 13
Witam, prosze o radę w zmianie treningu - ćwiczę od ok. 1 roku systemem domowym metodą co drugi dzień każda partia 2x w tygodniu.
PN - klata + triceps
WT - wolne
SR - biceps + barki + nogi
CZW - wolne
PT - klata + triceps
SO - wolne
ND - biceps + barki + nogi

Trening A
Klata - pompki klasyczne 4x 25
Pompki z nogami na krzesle 4x25
Triceps- Dipy na krzesłach 4x20
Triceps lezac zzagłowy hantlem 30kg 4x20

Po kazdej serii nie chcac marnowac czasu na przerwe miedzy kolejna seria wykonuje cwiczenia na brzuch (4x plank, 4x brzuszki, 4x wznosy nog, 4x brzuszki skosne)

Trening B
Biceps - (unoszenie hantla x15 + z tymi samymi hantlami po kazdej serii przysiady x20 ) x4
(Unoszenie hantla chwytem młotkowym x15 + tymi samymi hantlami wyciskanie nad głowe x20) x4
Łydki wznosy na palce z hantlami 4x20
Barki [wznosy z hantlem gdy jestem pochylony (najpierw lewa pozniej prawa reka)x15, wznosy hantlem przed siebie x15, wznosy hantlem w bok x15]

Po kazdej serii nie chcac marnowac czasu na przerwe miedzy kolejna seria wykonuje cwiczenia na brzuch (4x plank, 4x brzuszki, 4x wznosy nog, 4x brzuszki skosne)

Dodatkowo 2x w tygodniu rowerek ok 45min

Moje dane wzrost 195, waga 88kg ( przy tych cwiczeniach zjechalem z 96kg) wiek 29lat, diete trzymam.

Proszę o rade jak zmienic trening aby był bardziej efektywy czy warto zmieniac trening i wprowadzic przerwy po kazdej serii czy moge w tym czasie wykonywac cwiczenia na brzuch. Czy cwiczenia na biceps rozdzielic z cwiczeniami na nogi i wprowadzic tam miejsce na przerwe ?
Dodam ze taki trening wyczerpuje mnie dosc mocno ostatnie 2 serie ostatniego cwiczenia zazwyczaj nie daje rady wykonac wszystkich powtórzeń.
Bedę wdzieczny za podpowiedź co dodać lub usunąć i zmienić.

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 15 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 31
Witaj.

Pamietaj że każda partia miełśniowa potrzebuje czasu na regeneracje.

Polecam taki plan treningowy (sprawdza sie)

Poniedziałek-Nogi
Wtorek-Klata oraz ABS
Środa-Tylko bieganie 40-50 minut
Czwartek Plecy oraz Barki
Piątek-Ramiona (Triceps Biceps itp)
Sobota-Wzmacnianie Brzucha oraz podstawowe ćwiczenia na jego budowe
Niedziela-Wolne

Bieganie najlepiej 2-3 razy w tygodniu wiec wybierz sobie dni w które bedziesz mógł biegać.
Ogranicz/Wyrzuć fast foody,napoje słodkie,tłuszcz i zastąp owocami warzywami mięsem oraz białkiem.

Jezeli chcesz cwiczenia na dobra klate raz w tygodniu polecam ten film :>






Zmieniony przez - Lazar Angelov w dniu 2019-07-27 17:10:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 32 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 13
Ale co ze zmiana cwiczeń ? Czy zmiana cwiczeń tak jak napisałem wyżej jest korzystna ( podczas wykonywania 4 serii cwiczen na biceps zamiast przerwy przeplatam je cwiczeniem wyciskania na barki i brzuszkami) czy lepiej abym wykonywal te cwiczenia oddzielnie jedno po drugim ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 15 lat Na forum 25 dni Przeczytanych tematów 31
Generalnie cwiczenia są spoko każde najlepiej 3 razy po 8-12 seri tak aby po treningu nasze mieśnie były zmęczone i abyś był pewny ze trening jest dobry. Przykładowo zrobisz 1 serie Wznosów Hantlami w bok czyli 12 powtórzeń (6 na każda strone) po jednej seri daj sobie 30-60 sekund na odpoczynek i lecisz dalej aby nie przetrenować mocno mieśni.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW 3 DNIOWE DLA POCZĄTKUJĄCEGO OCENA

Zestaw 1