SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening + problemy zdrowotne.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1269

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34
Witam.
Wiem, że na owej stronie jest tyle materiału, że wystarczy praktycznie tylko czytać nie wiele pisząc, no ale ja powiedzmy mam pewien kłopot.
Jak to mawiają w zdrowym ciele zdrowy duch. Dlatego też wziąłem się za siłownię. Trwa to już kilka miesięcy. Głównie są to przymiarki, brak jakiejś lepszej diety (staram się tylko spożywać więcej białka mniej tłuszczy). Efekty są, ale małe.
Dobra do rzeczy. Mam problem zdrowotny nie wiem co to jest dokładnie (pewnie hipogonadyzm czy jakiś inny diabeł) byłem u endokrynologa no ale babka mnie olała powiedziała, że sobie ubzdurałem. No ok. tylko, że badania też nie wyszyły idealnie. Chodzi o to, że mam nieco kobieca sylwetkę, tzn tłuszcz okłada mi się na udach, pośladkach i brzuchu głównie. Do tego dochodzi wrażliwa jakby kobieca skóra, brak owłosienia, cienkie kości. Badania wykazały testosteron na poziomie 3.95 (norma bodaj 2.5-8.0) czyli w sumie mało jak na mój wiek (21 lat). LH w normie, FSH obniżone… przymierzam się jeszcze zbadać prolaktynę. Jaki jest mój cel? Ano chciałbym połączyć trening na masę z areobami (spalaniem?) o ile to możliwe. Troszkę czytałem i widziałem, że ów system ma zarówno zwolenników jak i przeciwników. Moje wymiary: wzrost 180 cm, waga 75kg, biceps 33, klatka 95, pas 94, biodra pewnie ok. 100. Do tego grube uda plus cellulit (który rzekomo u zdrowych facetów się nie zdarza a taki jest wg pani doktor). Jakie moje cele? Rozbudować górę i zmniejszyć dół, czyli boczki, odstające pośladki i brzuch ;/Podczas mojego treningu ćwiczyłem na masę i starałem się być 30 min na bieżni.
Zanim zacznę zabierać się za układanie diety, planu i suplementacji to kilka pytań.
1. Rady co mam robić w takiej patowej sytuacji by dobrze wyglądać.
2. Aeroby. Ile, jakie przed treningiem czy po, a może w inne dni?
3. jak się odżywiać (musze pamiętać, że łatwo tyję w dolnych partiach także nie mogę żreć dużo). Jakieś suplemetny? Moze jakiś tribulus plus kreatyna...
4. Może ktoś mi poradzi jakiegoś lekarza w Krakowie lub okolicach, który pomógłby mi z moim problem, nie ukrywam, że ta sytuacja bardzo mnie dołuje i przysparza kompleksów.

Czekam na odpowiedzi.


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 75

Wzrost: 180

Cel treningowy: rozbudowa górnych partia, redukcja dolnych.

Staż treningowy na słowni: 4 miesiące

Uprawiane inne sporty: Rower, piłka.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): Siłownia, czyli raczej wszelko możliwy sprzęt.

Dieta: W trakcie.

Przeciwskaznania medyczne: Brak

Zażywane suplementy: Na razie brak.

Ciągle jestem.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34
Doradzi ktoś coś?

Ciągle jestem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 349 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4362
1. Najpierw zrób troche redukcji, schudniesz i wtedy zaczniesz budowac mase. Jak nabierzesz mięśni to mały brzuszek sie ukryje :)
2. Aeroby przed treningiem.
3. ułuż sobie diete ujemną kalorycznie, a kreatyne albo jakies inne suple narazie odstaw.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 187 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3581
A może po prostu porządne FBW z dużymi ciężarami, bez aero (podnosi naturalny testosteron)
A z suplementów to bym w Twoim przypadku w ZMA zainwestował
I tak bym ćwiczył, na pewno poprawisz sylwetkę - ale musisz się uzbroić w cierpliwość, tak min pol roku myślę... potem bym się rzeźbił - jak teraz zaczniesz, to jak patyk będziesz wyglądał... po wymiarach to tak spokojnie do 60 kg byś musiał zlecieć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34
Czyli areoby plus trening na mase nie ma sensu jak mniemam. DO tej pory tak ćwiczyłem, ale bez diety i wagowo nic się raczej nie zmieniło. Klata zaczyna lepiej wyglądać, łapy no i brzuch. Tylko jeszcze poślady... Jakie ćwiczenia na tą partię? Za układanie diety niebawem się zabiorę. Co myślicie o TRIBULON TRIBULUS? Pomoże mi coś?

Ciągle jestem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 187 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3581
PS i bym zapomniał - dieta bogata w białko i tłuszcze tez podnosi testosteron
I nie zrozum mnie zle - aeroby + ttrening na mase nie jest zly - ale raczej do rzeźbienia... Na Twoim miejscu mase bym leciał ale właśnie w sposób podnoszący naturalny testosteron
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34
Ok, ale boję się wtedy, że znowu przytyje w dolnych partiach a teraz udało mi się troszkę zrzuić. Jesli dół pójdzie w górę to bede mial problem z kupieniem spodni. 100 w bidrach to duzo jak na faceta.

Ciągle jestem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 187 Wiek 38 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3581
no to rób cały trening - nie odpuszczaj nóg!!! Troche przytyjesz, ale przy dobrej diecie nie powinno być najgorzej i wszedzie masy powinienes nabrać. Czesto poczatkujacy tak cwicza jak maja dysproporcje - np. w Twoim przypadku tylko górę - a dół zostawiają - za dużo serii na górne partie i w efekcie je przepalają - mięśnie u góry jeszcze maleją... rób trening całościowy i powinno być ok - i nieważne czy split czy fbw - ważne żebyś jechał wszystko!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Miesnie nóg

Następny temat

FBW kilka pytań

Nutlove-choco