SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening + dieta do oceny

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2378

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 36 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 826
Dziękuję pięknie.
Chyba znalazłam w miarę rozsądny trening dla mnie.

Z tego tematu:
https://www.sfd.pl/Treningi_siłowe_FBW_dla_Ladies_SFD-t840097.html

i ten zestaw:
"TRENING nr 4 by Obliques (dla Zyrafki do wykonywania w domu)"

Myślę, że to by było ok. Zostają aeroby i joga w dni pozostałe, niedzielę robię wolną. Dodałam sobie tylko jedną serię więcej do wszystkich ćwiczeń.

Będę sobie stopniowo dokładać ciężary.
Co do mojego "trenera", to wyczuwam szkołę jednego czarnego Pana furiata, także sobie daruję... Za te 200 zł raczej kupię tą sztangę ze stojakiem :D

Dzięki!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Szacuny 1867 Napisanych postów 10908 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 583486
Zacznij od tego 3x10. Do tego serie rozgrzewkowe i tak musisz zrobić więc będzie ok a to będzie ilość dobra na początek żeby postawić na progres. Z czasem będzie można dodać serie.

A i w Twoim przypadku darowalabym sobie cardio chuba że robisz to dla przyjemności
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 36 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 826
Dobra. I tak z 8 tygodni trzymać ten plan? I dokładam ciężary?
Bosz, cardio nie znoszę... Biegać chodzę na reset umysłu do lasu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5063 Napisanych postów 33084 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 660239
Nie zakładaj z góry ile będziesz ten plan realizowała - nie szykujesz się na zawody. Jeśli będzie progres - to bez sensu zmieniać trening tylko dla zasady.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Szacuny 1867 Napisanych postów 10908 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 583486
Powiedzmy że minimum 8 tygodni. Dobrze jakbyś wrzucała wypiski. Będzie widać kiedy progres się zatrzyma. Albo jak się bardzo znudzi :p progres najlepiej na tym etapie z treningu ja trening. Jak bisgsc lubisz to sobie biegaj. Ale przy takiej sylwetce brak kradio może być dobry. Może poprawić regenerację i skupisz się na silowym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6089 Napisanych postów 14138 Wiek 50 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 574243
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5063 Napisanych postów 33084 Wiek 41 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 660239
Jest złe jak blokuje pracę nad poprawą sylwetki.


Zmieniony przez - nightingal w dniu 2019-06-11 15:09:23

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 36 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 826
Dobra, będę sobie co niedziele robić pomiary. Foty też. Jakoś wagą nie szczególnie będę się sugerować... A druga sprawa, że jej nie mam :D
Bieganie jest dobre na kondycję, o ile się nie mylę 8) a lubię sobie polatać po górach. I nie chce paść po 100 metrowej górce :D
Będę sobie tutaj wrzucać wyniki moich wypociń, tak jak Paula.cw pisze. Czyli co, odpuścić jakieś tam hasanie po lesie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Szacuny 1867 Napisanych postów 10908 Wiek 34 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 583486
Paatik
Paula - co miałaś na myśli? "Ale przy takiej sylwetce brak kradio może być dobry"
Przy jakiej jest ok?


Jak np. Redukcja nie idzie i trzeba dociac sylwetkę żeby była zyleta :p albo jak tłuszczu więcej i chce się podkręcić tempo. Moim zdaniem jak dziewczyna jest szczupła i raczej powinna celowac w przyrost tkanki mięśniowej to cardio nie jest potrzebne.

Ale jak Ci sprawia przyjemność i pomaga osiągnąć inny cel jakim jest wytrzymałość to jasne, biegaj.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 36 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 826
Paula.cw - myślę, że tego tłuszczu jednak mam sporo. No jak to my kobiety, biodra, brzuch ... Za żadne skarby nie umiem tego zgubić. Piersi gdzieś po drodze straciłam :D ale ten brzuch to mnie do szału doprowadza... Bieganie jest super, i to nie jakieś sprinty, tylko truchtem, słuchawki na uszy i chillout. Podobna sytuacja jest z jogą, a przy tym też idzie się ładnie namęczyć.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja czy masa?

Dzem