SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening + dieta + spalanie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1629

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 90
Witam. Mam prośbę do specjalistów tu przesiadujących.
Chciałbym zrzucić kilka kilogramów przy czym nie stracić na masie mieśniowej - chodzi mi głownie o spalenie tłuszczu.
Mam 20 lat ćwiczę na siłowni od około 4 lat z przerwami, przerwy w tym okresie myślę bedą trwały z 2 lata :) W między czasie trenowałem około pół roku boks amatorsko. Moja waga obecnie wynosi 105 kg przy 185 cm wzrostu. Przez okres tych 4 lat brałem: kreatyna 300g biogenix, hmb olimp 400cap, hmb trec 400cap, nitrobolon 2 500g i 3 x olimp thermo speed extreme 90 cap. Mój rekord w wyciskaniu na klatke na ławce prostej 130 kg, staram się biegać co 3 dni odcinek ok. 4/5 km. Moje wymiary: biceps 43cm, klatka piersiowa: 116cm. Nie mogłem się doszukać idealnie potrzebnego mi tematu dlatego rozpoczynam nowy i liczę na umiejętne porady, bez odsyłania na inne strony. W ciągu najblizszych kilku dni postaram sie wrzucic kilka zdjec. Prosze o ulozenie jakiegos treningu na siłownie, porady co do biegania, co do diety oraz co do wyboru odżywek (tańszych :>)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 2473 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45320