SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 528

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10748 Napisanych postów 46112 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam, za namową kilku osób stworzyłem wkoncu swój trening:), chciałbym zacząć ćwiczyć całe ciało i prosze o ocenienie mojego planu.. i podpowiedzi:).

Poniedzialek:
Klatka+Biceps

Klatka

Pompki Normalne 4 serie max (26pow)
Pompki Szeroko 4 serie max (26pow)
Pompki Wąsko 4 serie max (26pow)
Pompki na Poręczach 4 serie max

Biceps

5 serii Podciągania. podchwytem i nachwytem 3 serie podchwytem 2 serie nachwytem.(BICEPS bedzie juz zmęczony pompkami więc myśle ze tyle wystarczy


Wtorek Wolne.

Środa: Nogi,Barki,Łydki,Brzuch

Nogi:

Przysiady zwykłe 5 serii Max + plecak na plecach (10kg)
Wykroki 5 serii Max


Barki:
Tutaj nie wiem co dac :/

Łydki:
Spięcia na Palcach 5 serii max.

Brzuch:
Kolana do brody (zwis na drązku) 3 serie
Zwykłe brzuszki 3 serie
Skośne brzuszki 3 serie.

Piątek: Plecy+Triceps.

Plecy:
Podciąganie Szeroko podchwytem 4 serie. Max
Wyprosty Tułowia 6 serii. Max

Triceps:
Pompki w podporze tyłem 4 serie max
Pompki do czoła 4 serie max
Pompki w wąskim podparciu 4 serie max

Wtorek/Czwartek/Sobota/Niedziela- Dni wolne.


Zmieniony przez - Erpek1 w dniu 2010-04-15 21:56:20
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2029 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15710
Na klatkę trochę za dużo serii, zrezygnowałbym z 1 ćwiczenia.
Biceps raczej po pompkach nie jest za bardzo zmęczony, daj podciąganie podchwytem z rękami bardzo blisko siebie - odległość z 10cm.
Nogi ok.
Na barki możesz wykorzystać plecak i robić wyciskanie jednorącz, lub wznosy do przodu.
Łydki ok z tym, że dodawaj jakieś obciążenie, ja na łydkownicę wrzucam 40kg a i tak czasami coś kiepsko to działa.
Na plecy raczej podciąganie nachwytem, nawet ze względu anatomii człowieka łatwiej tam spiąć łopatki i zmusić te partie które mają pracować do wysiłku.
Wyprosty ok.
Na triceps za dużo, wywal jedno ćwiczenie; np 5 serii pompek tyłem, pompki wąskie 4s.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10748 Napisanych postów 46112 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Zrozumialem i poprawiłem dziekuje Ci serdecznie, mam pytanie co do barów mam naładować w plecach duzo chwycic za góre plecaka i tak jakby unosić ręke przed siebię tak?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2029 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15710
chwyć za górę i wyciskaj nad głowę, ewentualnie tak jak napisałeś.

A teraz czas spać ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10748 Napisanych postów 46112 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Czaje dobranoc a raczej Dobry dzien ^^. Dzieki sog
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening prosze o modyfikacje ten nie daje rezultatow

Następny temat

Nowe ćwiczenie na brzuch? Zobacz!