SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 803

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 183 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336457
Wtedy 3 minuty sa optymalne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 214 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3002
Zmniejszyłem dzisiaj do 2 minut i myślę, że to wystarczająco. Z tego co wyczytałem to na budowę masy mięśniowej lepsze są przerwy od 1,5 minuty do 2,5. Więc zostanę przy 2 minutach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 62 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3708
Rób takie przerwy jakie potrzebujesz a nie z zegarkiem w ręku. Biceps ci od tego nie zmaleje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8235 Napisanych postów 150067 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1187811
musisz robic na wyczucie, jak bedziesz czul, ze jestes gotow na kolejna serie, to ja po prostu wykonaj
nnie wazne czy to bedzie po 1 min czy po 2 min
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening w warunkach domowych z własnym ciężarem ciała

NutLove