SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening/Masa/ Zbyt duże nasilenie ?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 816

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 102 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5978
Witam, poniżej przedstawiam wam trening do oceny :) mam też pytanie czy teningi 4 razy w tygodniu/ 2 razy w tygodniu te sam e partie mięśniowe, praca fizyczna po 8 godzin na nogach dziennie to nie zbyt wiele ? zbyt wiele wysiłku aby miesnie sie zregenerwoały i rozwijały sie czy to prowadzi do braku przyrostów ? staż tylko 2 tygodnie

Poniedziałek

Klatka piersiowa

Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej 4 serie 12/10/8/8 powt
Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głową w góre 4 serie 12/10/10/8
Rozpiętki na ławce poziomej lub KRZYŻOWANIE LINEK WYCIĄGU W STANIU 3 serie x 12 powt
Po 8 tygodniach proszę dodać wyciskanie na lawce skośnej - 3 serie x 12 powt

Triceps

PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC: 3 serie 10/10/8 powt
Wyciskanie francuskie sztangielki jednorącz 3 serie 12/10/10 powt

Barki
Wyciskanie sztangielek 4 serie x 10 powt
Wznosy sztangielek bokiem 3 serie 12/10/10 powt


Brzuch

Spięcia brzucha w leżeniu 4 x 25 powt ( przerwa pomiędzy seriami nie dłuższa niż 20sek)
Unoszenie nóg w zwisie 3 x 15 powt ( przerwa pomiędzy seriami nie dłuższa niż 20sek)

Wtorek

Dolny grzbiet i najszerszy grzbietu
ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM za kark 3x 12/10/10 powt
Podciąganie sztangi do brzucha w opadzie (wiosłowanie sztanga) 3 x 12/10/8 powt.
WZNOSY BARKÓW "SZRUGSY": 3 x 10/10/8
Biceps
Unoszenie przedramion ze sztangą 3 x 10 powt
naprzemienne unoszenie przedramion ze sztangielkami- 3 serie x 12/10/10 powt.


Czwartek

Taki sam plan jak w poniedziałek

Piątek

Taki sam plan jak we wtorek.

czy moze lepiej zmienic na 3 razy w tygodniu ?

po pierwszym treningu waga skoczyła mi z 60 kg do około 61,5 a po drugim tygoniu zeszła do 61 nie wiem jaka jest tego przyczyna

prosze o pomoc :)



Zmieniony przez - frd w dniu 2006-11-18 20:37:25
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 102 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5978
c go stosować, i nie wiem czy jest dobry na mase i czy niezbyt czesto jak na mój staż i prace jest trening 4 razy w tygodniu, to dla mnie ważne, pozdrawiam :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 39 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1118
Radziłbym 3 razy w tygodniu w poniedziałek 1 zestaw w środę 2 w piątek 1
i następny tydzień poniedziałek 2 zestaw środa 1 piątek 2 itd. Cztery razy w tygodniu to rzeczywiście może być problem z regeneracja bo pewnie miałbyś problem żeby spać po 8-9 godz. a jeden dzień treningu mniej to zawsze lżej dla organizmu i mięśni. Nie zapomnij o diecie to bardzo ważne.


ps. Gdzie trening nóg?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan treningowy...pomozcie mi....

Następny temat

Trening do oceny

Fruzelina