SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening/Dieta do oceny.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1227

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 60
Witam.

Od pewnego czasu lubie sobie przegladac forum i wiele wiedzy z niego przenioslem do zycia. Duzo czytalem na rozne tematy i chcialbym aby ktos kompetentny i wydaje mi sie ze moge znalezc taka sobe/osoby na tym forum ocenil moj trening/diete. Po krotce 20lat 182cm 110kg(obecnie) diete i trening jako taki mam juz od roku ale z dluzszymi przerwami od maja staram sie trzymac diete ale z treningami bywalo roznie przewaznie tydzien lub 2 cwiczylem po czym przerwa tydzien 2. Obecnie sie zaparlem. Dieta jak dieta ma na celu pierw poprawe sylwetki i spalenia tluszczu jezeli doszlaby ona do skutku mozna myslec nad innymi rzeczami. Generalnie nie jestem typowym grubaskiem prowadze a raczej staram sie prowadzic aktywny tryb zycia "nie pekam po 3 pompce".

Tak wiec moze do sedna.(Nie znam profesjonalnych nazw tak wiec wybaczcie jezeli zrobie z siebie blazna ;] )

Trening prowadze 6dni w tygodniu kazdy okolo 100-120minut (w domu)
Czynnosci:
10minut skipow na przemian po 1min skip A oraz C
100x Pompek w seriach 50x 30x 20x z przerwami 1min
150xBrzuszkow w seriach 50x 50x 50xskretne do kolan(rece zaplecione za szyja lokciami do przeciwnego kolana prawe do lewego etc)
100x 8kg hantelkiem na kazda reke w seriach 50x 30x 20x
Podnoszenie ciala na palcach na podwyzszeniu 100x w seriach 50x50x (stanie na palcach na podwyzszeniu i unoszenie ciala do gory i na dol etc)
Wchodzenie na podwyzszenie cos ala wchodzenie po schodach 100x na kazda noge po 50x
Cwiczenie z expanderem rozciaganie przed klatka za plecami od gory do barkow i od ziemi do klatki po 100x w seriach 50x 30x 20x
Unoszenie ciala na rekach nie wiem jak to wytlumaczyc znalazlem to gdzies na forum poprostu zabiera sie 2 krzesla unosi rekami na oparciach i na samych rekach obniza cialo do dolu i do gory 50x w seriach po 10x
Podobne cwiczenie tyle ze z wyciagnietymi nogami na podpurce rece rowneiz na podwyzszeniu i uginanie na rekach cos jak podpieranie sie rekami ktore sa wyciagniete wzdluz ciala nogi wyciagamy przed siebie i uginamy rece 100x w seriach po 25x
Oraz podnoszenie gornej czesci ciala podczas lezenia na brzuchy przeciwienstwo brzuszkow 100x w seriach po 25x

Chodze rowniez na spacer z psem jeden intensywny okolo 120min z predkoscia 5km/h (wyliczne na odcinku) przechodze okolo 10km na terenie NIE plaskim czyli nie chodzimy po chodzniku tylko wzdluz wisly czyli pelno wyzwan ;] Codziennie.

Chcialem rowniez dolaczyc 3x w tygodniu bieganie na pobliskiej biezni jakies 30-40min ale narazie brak mi samozapracia ;]

Dieta:

Sniadanie:
Roznie bywa wiem ze jest to najwazniejszy posilek w ciogu dnia ale ja poporstu rano nie jestem glodny cwiczenia odbywam o godzinie 12:30 o 10:00 wstaje ;p (Nocne zmiany w pracy ;]) wiec przeaznie czarna kawa. Slyszalem rowniez ze dobrze jest trenowac na czczo?

Obiad:
Roznie ostatnio troche czytalem i doszedlem do wielu nowych wnioskow no ale dla przykladu podam 250-350g np. Kalafiora gotowanego lub fasoli szparagowej +2-3jajka gotowane

kolacja:
Bulka grahamka+odtluszczona parowka(jakies miecho) ewentualnie tunczyk.

Miedzy posilkami lubie zagrysc nektarynke/gruszke ;] 2-3

No i woda.

Lekarz zawsze mi mowi ze powinienem isc do dietetyka ale raz juz bylem i raczej mi sie to nie widzi ale jak bedzie trzeba..czekam na opinie i prosil bym o nie mieszanie mnie z blotem ;x

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 5637 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 43870
Na początek brawo ze chcesz cos robić to juz połowa sukcesu.
co do Twojego treninfu to masakra;)
serie po 30-50 powtórzen;)
6 dni w tygodniu to tez moim zdaniem na początek za duzo

Poczytaj o treningu ACT lub FBW.

Co do diety to tez polecam prześledzic dział odzywianie i posty z nauka układania diet. Tak dla przykładu:

3 posilki to stanowczo za mało.

Sniadanie:
Roznie bywa wiem ze jest to najwazniejszy posilek w ciogu dnia ale ja poporstu rano nie jestem glodny cwiczenia odbywam o godzinie 12:30 o 10:00 wstaje ;p (Nocne zmiany w pracy ;]) wiec przeaznie czarna kawa. Slyszalem rowniez ze dobrze jest trenowac na czczo?

wybij sobie z głowy siłownie na czczo;) jak wstajesz, to toaleta i od razu do jedzenia, pocztki moga byc trudne ale jak zaczniesz poprawnie jesc i cwiczyc to podkręcisz metabolizm i zarcie bedzie samo wchodziło.

Obiad:
Roznie ostatnio troche czytalem i doszedlem do wielu nowych wnioskow no ale dla przykladu podam 250-350g np. Kalafiora gotowanego lub fasoli szparagowej +2-3jajka gotowane

za mało białka, brak weglowodanów( kaszy, makarony, płatkow owsianych)

kolacja:
Bulka grahamka+odtluszczona parowka(jakies miecho) ewentualnie tunczyk.

parówek nie tykaj tam nie ma miesa;) bazuje na rybach,białym mięsie, tuńczyk ok ale 2-3 x tydzień

Miedzy posilkami lubie zagrysc nektarynke/gruszke ;] 2-3 staraj sie jesc owoce w pierwszej "częsci" dnia.

Zmieniony przez - canecorso w dniu 2011-09-23 10:37:55

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49711 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam

Dieta lipa,trening w sumie tez...

Tak jak kolega canecorso napisal,poczytaj o treningu ACT lub FBW.

Jezeli chcesz schudnac to krecenie 30-45 minutowych sesji aerobow bylo by rowniez dobrym rozwiazaniem.

Trening,Aeroby i Dieta doprowadza Cie do celu!

Odwiedz dzial Odzywianie i czytaj podwieszone tematy(pogrubiona czcionka na samej gorze)

Odwiedz dzial Trening i czytaj o systemie treningowym FBW,albo poprostu wpisz w google [ART] Full Body Workout

Niestety w tym sporcie tak jest ze nic powaznego nie zrobisz bez diety.


Pozdrawiam!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 60
Natlok zajec nie moglem wczesniej odpisac staram sie juz dzis sukac na ten teamt ale frum jest bardzo bardzo rozbudowane i wieksosc artykulow jest napisane w dosc nierozumialym jezyku pod wieloma wzgledami generalnie chodi o skroty jak i rowniez daty zamieszczonych postow. TAK wiem ze istnieje opcja szukaj ;pp ale jeeli bylby ktos tak mily i mogl mnie nakierowac jakimis linkami do odpowiednich dzialow bylbym badzo ale to bardzo wdzieczny ;] I dziekuje a wczesniejsze odpowiedzi PS. Pisaliscie ze Trening do dupy generalnie ale czy w treningu redukcyjnym nie chodi poprostu o "ruch" wydaje mi sie ze angazuje w to wszystkie miescnie a przynajmniej wiekszosc?? wiec co jest w nim nie tak?? Stosowalem taki trening tez wczesniej i schudlem ponad 20kg oraz widialem ze miesnie sie rozwinely mimo ze nadal byla dosc spora tkanka tluszczowa?? Z gory dziekuje za informacje ;] PS2 Najbardziej interesuja mnie linki co do diety bo z tego co cytam caly czas jest to najwazniejsze i chcialbym dobrze sobie to rozpisac czytalem juz pare gdzin nawet artykuly ktore ciaglnely sie w nieskonczonosc w pracy, ale nadal niewiele wiem;] Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 5637 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 43870
pomocne linki http://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html

[http://www.sfd.pl/Dieta__ułóż_sam_a_-t315296.html] 

[http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html] 

[http://www.sfd.pl/[ART]_CO_JEŚĆ_GDY_JESTEŚMY_W_SZKOLE/PRACY__strona_1_i_20-t525889.html] 

[http://www.sfd.pl/Podstawy_układania_diety-t367367.html] 




początkowo dla osoby niewytrenowanej/niecwiczacej taki rodzaj "aktywności" bedzie wystarczajacy waga bedzie spadała, ale patrząc długofalowo(a chyba o to ci chodzi, zeby utrzymac sylwetkę na dłuzej) musisz rozpocząc bedziej ukierunkowane cwiczenia

Zmieniony przez - canecorso w dniu 2011-09-27 19:27:42

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 60
Nie jestem osoba nieaktywna mam bardzo duzo ruchu nie zawsze ale od roku tak wlasnie jest nie siedze caly czas na przyslowiowym dupsku ;] Nie mam nic przeciwko duzemu wysilkowi wrecz przeciwnie mimo wszystko lubie wysilek. Dziekuje a odp.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 5637 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 43870
w razie dalszych pytan pisz smiało

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 60
Witam ponownie.

Wypadły pewne emm wypadki ktore uniemozliwily mi dalsza droge do sukcesu ale teraz jest w pelni wolny czas i skupienie ;]

Chcialbym zapytac czy taka dieta jaka kolega zaprezentowal http://www.sfd.pl/dieta_redukcja_do_oceny-t814241.html bylby rowniez dpowiednia dla mnie mam problem z wymyslaniem posilkow i tak czesto przegladalem forum aby cos od kogos posciagac ;p??

Trening zmienilem z 6 na 3 razy w tygodni pon sr piatek do tego dokladam trening tlenowy bieganie po schodach przez 30-40minut (???) 3 razy w tygodniu w dni nie treningowe wt czw sob. Czy takie cos jest dobre?

Mam rowniez pytanie co do treningu cwicze w domu bo nie mam hajsu na silke nie mam z kim chodzic i samemu glupio jest mi zaczac ;p i mysle ze z czasem moze byc roznie.

generalnie: Pompki, pompki za plecami(w siadzie prostym na podwyzszeniu), brzuszki z nogami na podwyzszeniu brzuszki ze skretem scyzoryki podkoszenie hantli unoszenie nadkarstkow z hantlami unoszenie klatki lezac na brzuchu skrety wahadlowe z hantlami sklony z hantlami(cos jak martwy ciag tylko z mniejszym obciazeniem 8kg) cwiczenia z expanderem przed klatka za plecami nad glowa i od ziemi do klatki podnoszenie hantli szeroko w pol sklonie oraz lezac na brzuchu pajacyki przyciaganie kolan do klatki w pozycji do pompek unoszenie na stopach na podwyzszeniu. Wyglada na duzo ale urozmaicenie chyba tez jest wazne prawda ;p?? I mam pytanie jak powinna wygladac ich ilosc i ile serii?? Wiecej serii po mniej powtorzen czy na odwrot??

pozdrawiam serdecznie ;]

(wszelkie statystyki co do mojego ciala takie same jak wyzej)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 5637 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 43870
co do treningu

to wybrałes dobr kierunek cwicz siłowo 3-4 x tydzień a w dnie nie treningowe (siłowe) biegaj/pływaj/jeźdz na rowerze itp. Pamietaj zeby zostawić sobie 1 dzień całkowicie wolny od wysiłku na regenerację.
poszukaj sobie w necie ksiązki "trening siłowy bez sprzętu" oliviera lafaya


co do

diety to prezentwany przez ciebie szkielet diety jest ok, oczywiście gramatura posików w twoim przypadku bedzie inna.

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 60
Mam jeszcze takie pytanie czy na diecie mozna jesc keczup?? I tak samo czy moge jesc kaszke manne na mleku nisko tluszczowym ?? Lubie to ;p A niewiem czy moge ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 60
Tak samo jeszcze czy moge jesc sosy z paczki?? Troche mi sie nie widzi jesc tej suchej kaszy gotowanej piersi kurczaka ;/ Miele to jak trociny ;/ Lub czym mozna takie cos polac??
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ułożenie Planu, 15 lat / 8 miesięcy ćwiczeń/ Prośba/ Klata

Następny temat

Kaloryfer :] Trening co wybrac

sosy