SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening,rozgrzewka i rozciaganie - bardzo prosze o pomoc :(

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1178

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5
Czesc Wam,

Niedawno bylem na pierwszym treningu sztuki walk i potem poszedlem na basen, dzisiaj mam straszne zakwasy i ciezko mi sie ruszyc, boje sie tez o swoje sciegna bo kilka razy zlapal mnie skurcz w lydkach i dzisiaj mi troche takie dziwne pulsowanie przechodzi po miesniach lydek. Czy powinienem miec obawy ze nadwyrenzylem sobie sciegna?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 53 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 389
Miałem kiedyś podobny problem - po długiej przerwie na siłowni, wróciłem i na pierwszy trening dalem sobie max - zakwasy były straszne ale na dodatek ścięgna również to bardzo odczuły - nie mogłem rąk wyprostować - pomyślałem, że pewnie kilka dni i mi to minie, niestety tak sie nie stało - miałem jakiś dziwny przykurcz (ścięgien rąk)nie mogłem ani ich wyprostować ani zgiąć na max - po 5 dniach poszedłem do lekarza i doktor powiedział, że to zapalenie ścięgen - poradził żebym starał sie delikatnie rozciągać się 2-3 razy dziennie oczywiście delikatnie (nie przesadzaj jak zaboli bardziej to odpuść i powtorz rozciaganie) oraz przespisał mi jakąś maść niestety nie pamiętam jaką - po około 12 dniach wszystko przeszło ...


Zdrowiej i rośnij w siłę...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5
aha, no teraz wezme kapiel goraca i masaz jakis lekki (mam nadzieje ze mozna?) w środe mam trening czyli za niecale 4 dni. Jak narazie to poruszam sie i nie jest az tak tragicznie jak bylo rano, nie wiem czy isc na ten trening...? dzisiaj siedzialem caly dzien na tylku bo nie chcialem sie przeforsowywac.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 53 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 389
To czy powinienes isć na trening to sam zdecyduj, rano w dzień treningu - znasz swoje ciało więc intuicyjnie podejdz do sprawy - jak bedziesz czól sie znacznie lepiej to ruszaj, a jak ból bedzie nie do wytrzymania to odpuśc.
Proponuje Ci: po kąpieli porozciągaj się, później masaż
rano jak wstaniesz również rozciąganie, przed obiedem i wieczorkiem.
Pamiętaj nic na siłe, lepiej odpuścić sobie czasem niż przedobrzyć sprawę i póżniej mieć długą przerwę!!!

Pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening do poprawienia, redukcja

Następny temat

Trening na klate i biceps do oceny

whey deli