SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening, odchudzanie, suplementy.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 755

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 27
Od razu przepraszam jeżeli napisałem w złym dziale i prosił bym o przeniesienie a nie usuwanie mojego postu. Dziękuje.Witam, poszukuje czegoś naprawde wartego kupna i dobrego na rzeżbe, a zarazem na chudniecie chodzi o tkanke tłuszczową. Jeżeli chodzi o mnie mam w celu zgubić tłuszcz który mam, ale również wyżeżbić to co mogę. A póżniej jechać w mase i znowu rzeżbić lub w siłe, ale do tego musze zakończyć pierwszy etap. Ćwicze już od 4 miesiecy chodzę około 4-5 razy w tygodniu na siłownie próbuje trening kończyć w jednej godzinie. Mój plan to wygląda tak :
Poniedzałek: Klatka + Biceps +Brzuch
Wtorek : Plecy + Triceps
Środa : Brzuch + rowerek + Brzuszki + Bierznia
Czwartek : Triceps + Biceps
Piątek : Barki + Nogi + Brzuch
Jeżeli chodzi o serie i powtórzenia wykonywane wyglądają tak :
5 serii każdego ćwiczenia po 10 powtórzeń co jakiś czas dodaje sobie pare kilko żeby nie stać w miejscu. A co do mnie mam 15 lat, 180 cm wzrostu oraz waże 80-83kilogramy, ale niestety widać to na ciele chociaż że jestem ubity. Ca ły okres jechałem tak samo co do powtórzeń i seri, ale plan zmieniłem żeby mieśnie się nie przyzwyczajały do tych samych parti. Od miesiąca robie brzuszki, przysiady, pompki oraz brzuch, a rowerek, bierznia itp. Od jakiegoś tygodnia. Ale wracając do tematu chciał bym schdnąc ileś kilo żeby lepiej wyglądać, ale zarazem wyrzeżbić to co się da a jak by się dało to jeszcze dodać trochę w siłe. Moje pytanie brzmi co byście mi polecili chodzi mi o diete, suplementy, plan chodzenia, powtórzenia i seri lub zmiana parti mieśniowych w danym dniu.



Płeć : Mężczyzna

Wiek : 15

Waga : 82

Wzrost : 180

Obwód klatki : 105

Obwód ramienia : nie wiem

Obwód talii : 89

Obwód uda : 64

Obwód łydki : 42

Staż na siłowni : 4 miesiące

Ilość spożywanego białka : próbuje jak najwiecej

Ilość spożywanych węglowodanów : próbuje jak najmniej

Ilość spożywanych tłuszczów : próbuje jak najmniej

Opis przebytych cykli sterydowych : 0

Trening : 5 razy w tygodniu

Cel cyklu : 0

Odstęp czasowy od ostatniego cyklu : 0

Poziom BF% : nie wiem

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy) : przysobie

Stan zdrowia : Dobry

Sklonność do łysienia lub porostu owłosienia : Brak

PPM podstawowa przemiana materii : niewiem

Wyciskanie leżąc (MAX) : 62kg

Martwy ciąg (MAX) : nierobiłem

Przysiad (MAX) : 40kg
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3260 Napisanych postów 30517 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 291680
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

W PLANIE FBW STOSOWAC METODE 15-10-5 CZY NORMALE POWTÓRZENIA JAK NA MASE???

Następny temat

Spilit 4 dniowy

Water