SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trenig siłowy dla 15-latka.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 584

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 22 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 73
Witam!
Mam 15 lat i trenuję piłkę ręczną od 5 lat. Postanowiłem trochę się wziąć za siebie. :) Przez okres wakacji chciałbym trochę nabrać siły. Chcę połączyć trening siłowy z treningiem interwałowym HIIT.
Proszę was o ułożenie prostego i skutecznego treningu siłowego. W wakacje chciałbym zacząć ćwiczyć no i kontynuować to do następnych wakacji.
Plan treningu tygodniowego miałby wyglądać tak:
Poniedziałek: Trening Siłowy
Wtorek: Interwały
Środa: Siłowy
Czwartek: Interwały
Piątek: Siłowy
Sobota: Interwały
Niedziela: Odpoczynek

Mam obciążnik max. 5kg. To tyle. Proszę o radę. Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 67 Napisanych postów 1977 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9455
Z 5kg handelkami to nic nie zdziałasz. W czerwcu wychodzi książka "Skazany na trening". Proponuje ją nabyć bo warto. Traktuje o treningu siłowym z obciążeniem własnego ciała.

Nekrosadystycznyturbosperminator

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43831
Alternatywą dla tej książki jest już obecny na rynku "Trening siłowy bez sprzętu" Oliviera Lafaya, także zawierający program w sam raz dla Ciebie (wykorzystanie ciężaru własnego ciała, jedyny potrzebny sprzęt to drążek i krzesła). Opisany jest tu:

http://www.sfd.pl/Trening_metoda_Oliviera_Lafaya__Protéo_system-t743198.html