SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tren 2x w tygodniu, masa, problem z dobraniem cwiczen

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1539

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33
Witajcie !

Na poczatek chcialem zaznaczyc, ze przeczytalem poradniki. Nadal jestem kompletnie zielony, a chce cwiczyc w celu przybrania 7-10 kg

Wiek [16]
Waga [63-66kg (wagi maja rozne zdanie)]
Wzrost [179]
Cel do osiągnięcia (Masa)
Staż (0)
Aktywność fizyczna Treningi pilki recznej - 2x1,5H treningi niezbyt ciezkie, ale ogolnie nogi mam silne i masywne wiec nie chce ich narazie trenowac zbytnio, do tego w soboty nozna 2h

Czy ktos moglby mi opisac - wystarczy tylko jakie partie miesni powinienem cwiczyc (tylko prosze bez odpowiedzi wszystkie) i jakies przyklady cwiczen, reszte postaram sie sam doszukac w atlasie. Cwiczyc chce 2x w tygodniu: Wtorek i Czwartek (czesciej nie moge). Zaznaczam, ze do silnych nie naleze (45kg podniose kilka razy jesli nie jestem zmeczony, probowalem po 1h tren podniesc 50 i mnie zgniotlo i jestem zdecydowanie ektomorfikiem (przemiane materii mam powalajaca, moge jesc az do oporu i nie tyje) Jesli ktos moglby mi ogolne wskazowki co do cwiczen jakie powinienem wybierac podac i zaznaczam raz jeszcze, ze chodzi mi o mase

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16 lat

Waga: 64kg

Wzrost: 179

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 0

Uprawiane inne sporty: Pilka reczna, nozna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): sztanga/sztangielki, lawka ze skosem, atlas, lawka do brzuszkow

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!