SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trec cm3 vs. Olimp MC monohydrat

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2130

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 330 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3741
Tak jak w temacie. Co polecacie bardziej? Jakich efektow mozna sie spodziewac po miesiecznej suplementacji...

Sorry ze nie ma pl znakow, ale jezyk na kompie mam eng...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5758
Po pierwsze widać że dopiero zaczynasz, wiec nie bierz się za żadne mono itp.
Lepiej zacznij od dobrej diety + jakiś gainerek.
Aktualnie zaczynam już 2 Massa XXL od Treca i jestem zadowolony.
Smak +
Rozpuszczalność +
Z dobra dietka efekty +

Może lepiej podaj all o sobie i ktoś dobrze Ci doradzi.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1420 Napisanych postów 35562 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150829
jesli chodzi o promowanie rozwoju masy miesniowej czy sily - to efektywnosc porownywalna. mnie bardziej pochodzi mono, komus innemu moze bardziej podchodzic jablczan. mono powoduje wieksze tzw "zalanie wodą", co mnie osobiscie nie przeszkadza, ale jesli chcesz robic redukcjie na jednej z tych kreatyny to raczej ludzie polecaja jablczan. owa retencja wody w przypadku mono moze doraznie optycznie popsuc troche efekty reduckji, ale jes to efekt przejsciowy.

Edit: racja, jesli jestes poczatkujacy, a Twoj staz jest krotki - poczekaj z kreatyną.

poza tym pytales o efekty. kreatyna powoduje przede wszystkim wzrost sily. wzrost masy miesniowej uzalezniony jest od bilansu kalorycznego i skladu posilkow.

Zmieniony przez - faftaq w dniu 2008-03-18 19:12:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 330 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3741
dzieki faftaq...

Co do cwiczen to cwicze juz ok 4 miesiace i chcialbym wziac kreatynke.. Jestem ekto i czasami ciezko mi skonczyc trening...
Ktory z tych dwoch polecacie?? Jakie efekty? niech napisze ktos kto je bral.

Edit: Teraz koncze brac gainerka...

Zmieniony przez - mbar254 w dniu 2008-03-18 19:15:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1420 Napisanych postów 35562 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 150829
efekty zalezą do diety, treningu, regeneracji. w niewielkim stopniu od kreatyny. z kreatyna mozna tak robic mase jak i sie redukowac. czyli mozna zyskac 3 kilo albo stracic 3 kilo.


co do gainera - to jest to nic wiecej jak jedzenie w proszku, taka bulka z szynką, ma taki sam potencjal anaboliczny jak kanapka. bierze sie go dla uzupelnienia diety. wiec jak mowisz ze konczysz gainerka to raczej jest to pewna wykladnia wiedzy Twojej i pokladanej w gainerze wiary. gainer bierzesz wtedy gdy brakuje Ci kalorii. jak w sniadaniu - to do sniadania, jak w obiedzie - to do obiadu. jak sa dni ze nie brakuje kalorii - to nie bierzesz gainera.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

CYKL NANO VAPOR + DODATKI = PLAZA 2008

Następny temat

Moja zabawa z suplementami - coś dla piłkarza

Whey vit