SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Totalny wzrost sily plan ogolnie

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 885

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 97 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1115
Siema tak szukalem w necie jakiegos planu na sile ale wszystkie takie jakies ??? Postanowilem wszystko zebrac w kupe. i chcialem sie spytac czy tak wolno i czy mozebyc. To jest plan ogolny jak napisalem. Kto wie o co chodzi to bedzie wiedzial.

Poniedziałek
Klatka
-Wyciskanie lezac Trening niemieckich ciezarowców z procentami.
Triceps
- Wyciskanie francuskie sztangi lezac metoda 5x5
- Wyciskanie francuski sztangielki siedząc4serie 10,8,6,6 powturzen
- Prostowanie ramienia ze sztangielka w opadzie tulowia 4 seria 10,10,8,8
Środa
Plecy
-Martwy ciag Trening bułgarskich ciężarowców
Biceps
- Uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytem metoda 5x5
- Uginanie ramienia ze sztangielka na modlitewniku 2 Uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytem metoda 5x5
serie 10,8, powturzen
Czwartek
Klata
-Wyciskanie lezac Trening niemieckich ciezarowców z procentami
Piątek
Barki
- Wyciskanie sztangi przed karku albo zza Trening bułgarskich ciężarowców
Biceps
- Uginanie ramion ze sztanga stojac podchwytem metoda 5x5
- Uginanie ramienia ze sztangielka w siadzie- w podporze o kolano
2 serie 10,8powturzen


Zmieniony przez - Grubi2 w dniu 2009-01-27 21:38:41

Zmieniony przez - Grubi2 w dniu 2009-01-27 21:46:50
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 871 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3223
mi się wydaję że jak sie robi tego typu plan na siłę jak np plan bułgarskich kulturystów to się go robi na 1 partię tylko w jednym czasie bo sie zajedziesz :)
a wg mnie to ćwicz normalnym planem na masę i siła będzie też szła a nadejdzie i czas na tego typu rozwiązania ale nie po kilka miechach treningów
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powershrug i heavy rozpiętka co to jest?

Następny temat

bol w okolicach pach

Whey vit