temat działu:

Aktualności - Kulturystyka i Fitness

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 134324

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 149 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3089
Cutler pewnie legalnie może brac i przewozić koks na recepte
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2515 Napisanych postów 12794 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 841469
Jak to Szwecja, najchętniej zakazaliby wszystkiego...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 4951 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 58469
Raport Rx Muscle po rozmowie z Freemanem:

In Sweden, the police are allowed and, actually, encouraged to take anyone who LOOKS like they're using anabolic steroids into custody. This story is not new to the bodybuilding world as Swedish IFBB Pro Martin Kjellstrom has been repeatedly arrested and harassed by the Swedish government over the last year and a half, all because of his enormous size.

The Swedish police are actively pursuing steroid users by "muscle profiling". If someone looks overly muscular, they'll take them into custody and perform a urineanalysis to determine if the individual is indeed on anabolic steroids. In Toney's case, they had been alerted to his presence in Sweden by local advertisements promoting his celebrity appearance.

When Freeman was brought back to the station, he admitted, "take testosterone and GH! I'm a 44 year old man and I have prescriptions for both!" A Swedish website (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article8249668.ab) reported that a "quick drug screen" showed both anabolic steroids and marijuana were present. Toney had just been in Amsterdam, and admitted that he "took a few puffs and ate a pot brownie! I wasn't going to lie and then have the results says otherwise!" [ed note: marijuana is legal in Amsterdam]

When I asked him what the end result of all of all this drama was, Freeman replied, "They let me leave and I went back and finished my appearance." The X-Man was very happy to find that all of the fans stayed and waited in hopes that he would, indeed, be back.

Local news reports say that Freeman is no longer welcome in Sweden, but no one is forcing him to leave. Regardless, Freeman has decided to leave on his on accord.

"I won't be going back to Sweden", he says. In fact, at this very moment, Toney is on a plane back to the states.

Toney's final words to me were, "I don't need this crap. I'm leaving on my own. I advise Jay and DJ to stay out of Sweden too!"

Both Jay and DJ are both in the midst of a European tour... and Jay is scheduled to be in Sweden this coming week! If I were Jay, Dennis, or any other bodybuilder, I'd take the X-Man's advice and AVOID SWEDEN!

Jak widac szwedzkie sluzby nie potrzebuja nawet zadnych rzeczywistych przeslanek i dowodow, wystarczy im domniemanie, ze jak jestes duzy to posiadasz i bierzesz sterydy. Co do recept, to podejrzewam, ze kazdy profesjonalista na takim poziomie jak Freeman ma lub powinien miec recepty.

Ciekawe jak w zwiazku z tym postapi Cutler. Szwedzka polis na pewno ma juz cynk o przyjezdzie Mr. O.

Zmieniony przez - scR w dniu 2010-12-09 16:20:03
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 240 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4530
w szwecji jest socjalizm jeszcze wiekszy niz u nas wiec nie ma sie co dziwic.
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 209 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16009
Po co mu maryśka?

Pozdrawiam
Adam

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
socjalizm czyli coś co należy zniszczyć, zakazać wszystkiego ludziom , niech tylko pracują i płacą podatki.
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Possible Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1964 Napisanych postów 19825 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 731719
Kilka lat temu w Szwecji bylo glosno o wprowadzeiu zakazu na trenowanie(!) niektorych sztuk walk, np. Tae-Kwon-Do, Muay-Thai, Kyokushin. Ostatecznie skonczylo sie to zakazem organizowania zawodow w wersji Full Contact.

Tutaj aresztowanie Freemana.

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2515 Napisanych postów 12794 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 841469
TOMINATOR Sog poleciał;)
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
OloKK www.olokk.pl
Ekspert
Szacuny 122 Napisanych postów 34575 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 195972
Zakaz trenowania i zawodów?
A ja myślałem, że NY jest po***any, bo zakazuje zawodów w klatce

OLIMP ENG-PL TRANSLATOR:
2 capsules 3 times daily = 4 kapsułki 3-4 razy dziennie

http://facebook.com/olokk
http://olokk.pl  http://bng-studio.pl 

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51563 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzięki za SOGA:
Jak ja nienawidzę socjaluchów i wszelkich ,,nadopiekuńczych" polityków.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

CÓŹ PIĘKNE OCZY MALUTKIEJ WIDZA :D

Następny temat

Słupsk 2008 - XXII Ogólnopolskie Zawody Kulturystyczne

WHEY premium