SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

To nie idzie w parze.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1949

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 222 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5137
Witam, moim celem na siłowni jest Masa, mam ułożoną dietę która pozwoliła mi przytyć 7 kg w 2 miesiące, efekty są zadowalające, zwłaszcza uda, barki i triceps, z bicepsem już gorzej, ćwiczę systemem FBW 3 razy w tygodniu 1 zestawem, Siła bicepsa też w sumie stoi, bo przez 1 miesiąc ACT i półtora FBW do serii na biceps dorzuciłem jedynie 2 kg.

Mój plan.

FBW 3 razy w tygodniu(Pon, Śro, Piątek) - 1 zestaw, 7 wrzesień

1. Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s 12-10-8
3. Klatka: Wyciskanie sztangi Płasko 4s 12-10-8-6
2. Plecy: Wiosłowanie sztangą 4s 12-10-8-8
4. Barki: Wyciskanie sztangi z za głowy 3s 10-10
5. Biceps: Uginanie ramion ze sztangą 3s 12-10-8
6. Triceps: Wyciskanie sztangi wąsko 3s 12-10-8
7. Brzuch: Unoszenie nóg do pionu w leżeniu

Do tego mam szerokie biodra na których zalegają dosyć duże pokłady tłuszczu i wygląda to fatalnie, I mając dietę na masę nie mogę ułożyć diety z ujemnym bilansem kalorycznym, bo nie będzie szło to w parze z budowaniem masy mięśniowej(Bynajmniej moim zdaniem). Wiec co moze być przyczynom stagnacji bicepsa, i jak mogę pozbyć się boczków?.

Za pomoc dziękuje.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 15

Waga: 65.5

Wzrost: 17.5

Cel treningowy: Masa

Staż treningowy na słowni: 2.5 miesiąca.

Uprawiane inne sporty: Wszystkiego po trochu.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full.

Dieta: Tak.

Przeciwskaznania medyczne: Nie

Zażywane suplementy: Vita-Min plus Olimpa, jeżeli można to nazwać suplementem.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5576 Napisanych postów 60467 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 746879
dlaczego wykonujesz więcej serii na klatkę niż na nogi?

przyrost ramion wiąże się z masą całego ciała , dorzucisz kilka kg to i biceps pójdzie

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 222 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5137
Dlatego że moje nogi jak i biodra są nie proporcjonalne do Reszty ciała, Czyli Klatki, Ramion, pleców, Pomyślałem że jeżeli Klatka i Plecy będą dostawały większego bodźca to proporcja w przyszłości się wyrównają, nie wiem czy to dobry tok rozumowania. A co jeśli zawsze mam dopasowany tak ciężar dla bicepsa ze nie jestem wstanie już przy większym ciężarze wykonać wymaganej ilości powtórzeń przy seriach?.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5576 Napisanych postów 60467 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 746879
ale dlaczego takie parcie na ten biceps

a może ma za dużo bodźców?

nie dochodź do załamania mięśniowego

Zmieniony przez - rion10 w dniu 2009-10-20 16:21:05

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 222 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5137
Nie chodzi mi o parcie na biceps, tylko o to, oczywiście moim zdaniem, wolno sie rozwija w przeciwieństwie do reszty ciała i chciałem się zapytać czy wszystko z moim treningiem jest ok.

I jeszcze chciałbym żeby mi ktoś odpowiedział na moje drugie pytanie dotyczące. Jak pozbyć się boczków w czasie budowania masy mięśniowej, może jakieś ćwiczenia są które by pomogły.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5576 Napisanych postów 60467 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 746879
plan wydaje się w porządku więc na razie z nim nie kombinuj

problem z łapaniem boczków przy masie jest dość częsty możesz nastawić się na budowanie czystej masy mięśniowej, bilans kaloryczny na lekki plus, ewentualnie dodaj troszkę aerobów

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 222 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5137
Czytałem też w jakimś artykule na tym forum że po jakimś czasie ciało przyzwyczaja się do treningu który wykonujemy od dłuższego czasu, i wtedy bodźce które dostajemy są bardzo małe. Chciałbym się dowiedzieć o jakim czasie jest mowa i jaki trening wybrać po FBW?.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5576 Napisanych postów 60467 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 746879
poza tym że ciało przyzwyczaja się do danego ćwiczenia w większej mierze przyzwyczaja się do ciężaru

ciągły wzrost obciążenia to podstawa do wzrostu mięśni

po drobnej korekcie serii ten który wrzuciłeś byłby ok

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 222 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5137
Ciężar zwiększam w sumie co tydzień prawie na każdym ćwiczeniu, ale wydaje mi się że samo zwiększanie ciężaru na dłuższą metę nie wystarcza i ciało będzie potrzebowało nowych mocniejszych bodźców, więc może z biegiem czasu do ćwiczeń podstawowych dodać może jakieś izolowane, czy może obrać całkiem inny trening?.

I jaką korektę serii masz ma myśli?.

Dodam że tym planem ćwicze już 1.5 miesiąca i efekty są zadowalające jak do tej pory.

Zmieniony przez - Baniol271 w dniu 2009-10-21 12:21:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 222 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5137
Odświeżam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 222 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5137
Naprawdę nikt nie może mi pomóc?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co bedzie lepszym rozwiazaniem

Następny temat

TRening na brzuch

nutloveb