SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tkanka tłuszczowa, ćwiczenia, interwaly?

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 369

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 46 dni Przeczytanych tematów 32
Witam serdecznie.
185cm 80.3 kg
Na starcie chciałbym wyjaśnić co jest moim celem. Przede wszystkim chciałbym zmienić swój styl życia, gdyż jak to się mówi polega on na ciągnięciu baletu za baletem. Poprawić swoją sylwetkę zgubić zbędna tkankę tłuszczową na brzuchu, ,, wyrzezbic'' górne partie (klatka, barki, biceps) jak i poprawić swoją wydolność gdyż od dziecka amatorsko pogrywam w piłkę nożną i chce osiągać satysfakcjonujące mnie wyniki. Poczytałem tu i tam i narazie zmieniam swoje nawyki żywieniowe (zdrowa żywność itp z tym powinienem poradzić sobie sam) jak również zacząłem ćwiczyć w domu. Są to różnego rodzaju cwiczenia obejmujące całe ciało. Korzystam z aplikacji. Pompki, pompki na obniżeniu, pompki z szeroko rozstawionymi ramionami itp złącze parę screenów abyście mieli pojęcie o co mi chodzi. Ćwiczę tak od poniedziałku do piatku zaczynając od nóg przechodząc do brzucha kończąc na klatce piersiowej. Tu pojawia się moje pierwsze pytanie CZY TAKIE ĆWICZENIA WYSTARCZA DO POPRAWY SYLWETKI I KONDYCJI CZY BĘDĘ ZMUSZONY PÓJŚĆ NA SIŁOWNIĘ? Do tego chciałbym dorzucić interwaly bo przeczytałem że są to najlepsze ćwiczenia do poprawy wydolności i spalenia tkanki tłuszczowej. Tu rodzą się następne pytania. CZY INTERWALY ROBIĆ CODZIENNIE PO ĆWICZENIACH W DOMU CZY JEDNA ROBIĆ MAX 3 RWZY W TYG.
Jeśli temat jest w złym miejscu najmocniej przepraszam.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i porady co zmienić.







Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 10247 Napisanych postów 116979 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381282
Takie ćwiczenia to nie bardzo Ci pomogą, w domu też obciazenie by się przydało, same pompki to nie wszytsko, w ogóle niektóre zbędne np na kolanach, umiesz normalne to normalne rób, poza tym codzienne treningi tych samych aprii też zbyteczne, kiedyś się mięśnia muszą zregenerować. Na poczatek interwały 2-3 x tydzien

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 46 dni Przeczytanych tematów 32
W teorii codziennie są to inne ćwiczenia ale rozumiem. Ogólnie zastanawiam się nad kupnem sprzętu. Co proponujesz na start?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 10247 Napisanych postów 116979 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381282
W sensie jeśli w poniedziałek robisz kaltkę, we wtorek brzuch w środe same nogi itp to jest to słabe wyjscie, ja jauż bym ułożył bardziej kompleksowy plan, obejmujacy całe ciało na jedym treningu, skatowanie np brzucha w jeden dzien nie da takiego efektu jakbyś go zrobił trenował 2-3 dni w tygodniu.

Chociaż jakieś tasmy oporowe by się przydały, drążek i TRX

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 46 dni Przeczytanych tematów 32
Mam jeszcze 2 pytania odnośnie interwalow.
Planuje robić 10s sprintu 30s truchtu. Czy takie coś będzie dobre? I tu moje głupie pytanie. Czy to ma być 5 sprintow 5 truchtow i po robocie czy 5 razy 5 sprintow i 5 truchtow?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 10247 Napisanych postów 116979 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381282
Sprint trucht
sprint trucht
sprint trucht
sprint trucht
sprint trucht

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25567 Napisanych postów 260025 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1332140
Dokładnie jak Marcin.

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 46 dni Przeczytanych tematów 32
Kurde myślałem że będzie tego więcej to będzie lekko 5 minut
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 10247 Napisanych postów 116979 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1381282
tak właśnie roibi się interwały to jest maksymalnyu wysiłek w krótki mczasie nie potrzeba się godzinami katować, przed interwłami robisz rozgrzewkę, nie wchodzi się na nie z marszu to tak jak z samochodem musis go rozgrzać a potem jak masz turbine to ja schłodzić
https://potreningu.pl/articles/4524/krol-plazy-ostre-ciecie--tluszczu/page/2 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 25567 Napisanych postów 260025 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1332140
http://www.sfd.pl/Aeroby_kontra_HIIT-t1001928.html 

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-rafaltreningi@protonmail.com

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

JOHIMBINE+SYNEPHRINA

Zestaw 1