SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Thug - 14 miesięcy.

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 26731

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 221 Napisanych postów 822 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 37286
Witam.

W końcu postanowiłem pokazać swoje zdjęcia,nie jest super,ale zawsze jakiś progres. Ćwiczę od 14 miesięcy,w miarę regularnie. Pokaże wam na razie zdjęcia z okresu 2tyg przed siłownią(z wakacji ,w tedy postanowiłem się zebrać w kupę) , po 2 miesiącach , z okresu masowego,który był w okolicach sierpnia. I obecne. Zdjęcia pleców itd dodam niedługo.

Jak zaczynałem ,ważyłem około 62kg. W okresie masy było 75kg. Teraz jest 71kg.










1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 221 Napisanych postów 822 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 37286
Leci cały czas rekomp,obecnie 3500kcal około 2700kcal czysta miska , reszta śmieci
Zdjęć za dużo nie ma. Chciałbym wsadzić zdjęcie przed rozpoczęcia cyklu bolda i po około 16-18tyg nie pamietam nawet ile ten bold leci
za tydzień lece na wakacje zrobię jakąś sesje na ten sezon nie robiłem i nie będę robił redu. Staram się powoli nabijać kilogramów ale wiadomo łatwo nie jest. BF myślę 10-11,na pewno więcej niż rok temu.




1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 7428 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 45047
Trzy zdjęcia w takiej samej pozycji Dodaj więcej zdjęć, wymiary.

Żyj jak samotnik, trenuj jak maszyna.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 221 Napisanych postów 822 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 37286