SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Thermo fat burner

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1599

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 891 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5255
I tak dziennie???Rozbawiłeś mnie...nie piszę nic więcej bo widzę,że wyższa szkoła jazdy...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 118
i wez sie kogos o cos zapytaj , wszedzie sami zarozumialcy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1176 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8597
nie możesz poprostu na siłownie się zapisać xD ?

Instagram : zdrowie.odzera

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 891 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 5255
Tu nie chodzi o zarozumiałość ja naprawdę starałem się pomóc ale co ja Ci mogę doradzić jak walisz zestaw ćwiczeń nie wiem skąd wytrzaśnięty,którego nie wykonywałby (jeśli chodzi o ilość)zawodowy kulturysta nawet gdyby brzuch był jego priorytetem...Zresztą ja się nie znam ale to tak jakbym napisał w dziele "trening dla zaawansowanych" Cześć koledzy mój trening bicepsa,ćwiczonego dziennie wygląda tak:
-ugięcia ze sztangą 40kg 4x12
-ugięcia ze sztangą gryf łamany 40kg 4x12
-ugięcia ze sztangietkami uchwyt młotkowy 20 kg 4x12
-ugięcia ze sztangietkami uchwyt młotkowy nad głowę 20 kg 4x12
-naprzemienne uginanie sztangietek 20 kg 4x12
-uginanie ramion na modlitewniku 20kg 4x10
-uginanie ramienia w podporze o o udo 15 kg4x20
Zgadnij jaka by była reakcja i gdybym jeszcze się skarżył,że od tego mi biceps nie rośnie...Więc albo zweryfikuj swój plan ćwiczeń i jak chcesz pomocy to nie wciskaj kitu,chyba,że wykonujesz ten zestaw ale każde ćwiczenie robisz niedokładnie...Naprawdę nie wiem skąd wziąłeś ten zestaw ćwiczeń i jakim cudem wykonujesz to dziennie,ja właśnie wróciłem z ćwiczenia brzucha jakieś 30-40 minut co i tak wiele osób uważa za przesadę...Robiłem 3x25 na dolne partie unoszenie nóg w podporze na poręczach,odwrotne spinanie 3x25,skłony z linką wyciągu 3x20,uginania w bok ze sztangietką 3x20...
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PROZBA O POMOC W MODYFIKACJI DIETY

Następny temat

Animal Cuts - przeciwwskazania?

Water