SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Thermo Fat Burner

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1866

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47482 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
witam wszystkich!mam pytanie dotyczące "thermo fat burner".chciałabym aby mi ktoś poradził czy warto kupić?Moze przyb. co zawiera:
Guarana 275 mg
garcinia cambogia 250mg
green tea 150mg
l-karnityna 50mg
chrom 70mcg
jod 50mg

Mysle ze jest tam duzo ale w zamałych proporciach zeby coś dało ale wolę dopytaac kogoś kto sie na tym zna.Licze na waszą pomoc!!!

KATALINA
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 25512 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 110391
Ogolnie wiekszosc futburnerow to lipa,ale jeżeli chodzi o dziewczyne moga być pomocne w pozbywanieu sie zbednych kg

Czy nie uważasz że w naszym kraju każdy klepie biede?(a faceci coś jeszcze)Czy nie sądzisz że na naszym forum dzieje się coraz gożej-SOGi mogą dawać tylko abonenci,dziewczyny nie chcą wklejać fotek i wysyłac CV do zainteresowanych,a administrator wyjechał po koszulki "zaraz" wraca-może wkońcu zobaczymy jak wygląda. A czy nie wkur.wa Cie że Quart nie ma modaMożesz to zmienić głosując na TAK!- http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=111962 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 220 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2588
Quart dlaczego uwazasz ze to lipa???????



POZDRAWIAM

PAKO TEAM RULEZZZZZZ

PAKO TEAM RULEZZZZZZ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 4154 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45412
po tym suplemencie zbyt wiele sie nie spodziewaj - efekt "thermo"jest
tutaj tylko w nazwie...
xl

>>>unreal definition<<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47482 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
dla dziewczyn pomocne,ale mnie interesuje,czy akurat ten jest dobry czy można kupić cos lepszego??

KATALINA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 4154 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45412
pewnie,ze mozna

masz juz odpowiednia diete??
xl

>>>unreal definition<<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47482 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
dzieki xl,wiec czy mogłbym mi poradzić co???co do diety to myśle ze jest ok,ale chetnie skorzystam z rad!!!

KATALINA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 4154 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45412
jezeli piszesz ze dieta jest ok to zbedne kilogramy jakie stracisz bedziesz
zawdzieczala wlasnie diecie...
co do termogenikow to njbardziej efektywne sa oparte o efedryne..
jednak nie wszyscy dobrze je toleruja...
mozna je ewentualnie zastosowac jezeli dobrze przemyslana i stosowana
przez dluzszy czas dieta poparta areobami nie daje efektow...
co do tego produktu w temacie mozesz go brac ale na wiele nie licz..
xl

>>>unreal definition<<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47482 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
problem jest taki ze dieta i aeroby przynosza efekty ale niedłuze i myslałam ze jezeli bede je wspierac czymś jeszcze to efekty beda lepsze.MAM TERAZ PYTANIE CZY JEST COS CO WARTO,BRAC JESLI TAK TO CO???

KATALINA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 4154 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45412
'ultra ripped' z firmy ultimate nutrition - wg mnie najbardziej laitowy
srodek z termogenikow
zreszta poczytaj post podwieszony(czerwony)<therma pro>
xl

>>>unreal definition<<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 187 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 3221
Z wlasnego doswiadczenia, chodzi mi o zgubienie tkani tluszczowej ja uzywam Meta-Burn EF i do tego San T3, oczywisce z dodatkiem diety i aerobow efekty sa celujace.

Pozdrawiam

There is nothing like returning to a place that remains unchanged to find the ways in which you yourself have altered.

There is nothing like returning to a place that remains unchanged to find the ways in which you yourself have altered.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czy starczy?

Następny temat

ovopol

Fruzelina