SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Therma Pro

temat działu:

Doping

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 591127

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3695 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 35058
_Laura możesz jeśc pamietaj tylko, że musisz obciąć węgle a dorzucić białko. Żebyś się nie opychała tymi batonikami Białko min 3 gr a ww 3-4 na kg masy ciała.

Problem z odżywkami...co, jak, kiedy, gdzie>>>GG 1135964 kom. 607204663

Hosse

Hosse

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50341 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Hosse: jest to nic innego jak wspomniana dieta wysokotluszczowa, ktora zaklada TAKIE wlasnie proporcje b/t/ww z niewielkim moze wahaniem w bialach 1-1,5g b/0,5g ww/2-3g tł. a taka kompozycja wynika z jej podstawowego zalozenia, ktorym jest-jak sama nazwa wskazuje (dieta redukcyjna)- usuniecie nadmiaru tluszczu. Tak wiec ewidentnie NIE jest to dieta na rzezbe czy mase, bo tego bym sobie nie zrobila raczej, tylko typowo (acz w dosc ekscentryczny dla niektorych sposob)odchudzajaca. Dlatego mysle, ze Twoja propozycja 3g biala/kg to bylaby gruba przesada-z calym szacunkiem, ale to sa juz proporcje dla osoby, ktorej w mniejszym lub wiekszym stopniu zalezy na przybraniu masy (badz tez niedopuszczeniu do jej ubytkow), ze nie wspomne ze rownoczesnie sa to proporcje dla mezczyzn.
Wracajac do glownego watku..Nie pytalam o ulozenie mi bilansu energetycznego czy tez wspomnianego wyzej stosunku b/t/ww, tylko chcialam sie zorientowac, czy Therma bylaby dla mnie wskazana (biorac pod uwage moja wage np. , bo o dane na temat obecnego stan zdrowia zatroszcze sie juz we wlasnym zakresie), a jesli nie to dlaczego? I jakich nieprzyjemnych "niespodzianek" ze strony tego specyfiku moge sie ewentualnie spodziewac?
ok. mysle,ze teraz w miare jasno sprecyzowalam w czym rzecz.
Sorry, ze tak sie rozpisalam, ale licze na wasza pomoc i wyrozumialosc.
pozdroofka :)

chce przypakowac!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 979 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 15212
CATIA wysłałem ci maila.

Rendy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3695 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 35058
pakowac po to jest forum aby się rozpisywać

...tak 3 gr bialka na kg to typowo na rzeźbę aby zminimalizować ubytki masy mięśniowej ...ale moim zdniem ten 1 gr w Twoim przypadku to za mało

a co do Tp to jest to bardzo dobry spalacz tłuszczy nie ma co ukrywac bardzo efektywny przy zachwaniu kilku elemantranych zasad>>> dieta, eroby, inne suple wspomagajace ...a czy bedzie odpowiedni to jesli masz duzy problem z tłuszzcem a nie wydaje mi sie przy Twoich wymiarach i nie amsz przeciwskazań zdrowotnych ( choroby serca, nadcisnienie) to możesz śmiało brać. Jenak polecił bym innego rodzaju suple dla Ciebie np zielona herbata Olimpa, fat burnera, hca, chitosan,...

Problem z odżywkami...co, jak, kiedy, gdzie>>>GG 1135964 kom. 607204663

Hosse

Hosse

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50341 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
no, teraz to jest odpowiedz dopiero :)
dzieki i pozdroofka dla pana Hossego i reszty calej :PP

chce przypakowac!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 422
czy wiecie czemu PL przestał produkować starą thermę?

Adrianna

Adrianna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 3695 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 35058
z tego co słyszłem skończyła im się licencja teraz będzie odpowiednik TP ale firmy SNI z taka sama zawartościa efedryny...a inna bajka to, że w usa ludzie przesadzaja z termogenikami i łykają je garsciami

Problem z odżywkami...co, jak, kiedy, gdzie>>>GG 1135964 kom. 607204663

Hosse

Hosse

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 46 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36062
Niektóre firmy... dla popawienia swojego wizerunku... i uchronienia się przed wypłacaniem niebotycznych odszkodowań oficjalnie wycofały się z produkcju termogeników opartych na Ma huangu... przechodząc na tzw. low efedrine stacki z Sida Cordifolia... lub na termogeniki synferynowe... i teraz tylko wyprzedają zapasy...praktycznie to prawdopodobnie produkują nadal ... i wyprzedawać będą te zapasy przez kilka lat...

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 422
podobno już w sprzedaży w stanach jest Therma bez efedryny wiecie coś o tym produkcie? Czy jest tak samo skuteczny jak stara wersja?

Adrianna

Adrianna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 46 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36062
jest kiepska... każdy inny spalacz bez efedryny jest lepszy...

członek-mafia.suple.hardcor.pl

Nowy temat Temat Zamknięty
Następny temat

komu wierzyc?

nutloveb