SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Testy do policji część 3

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 349487

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 76 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 431
Witam. Ja także jestem po wz i zostały mi tylko badania. I mam tu mały problem. Chodzi o moje ciśnienie. Jak badam elektronicznie to waha się w granicach 136/86 lub podobnie (czyli blisko granicy - a to warunki domowe bezstresowe). Wiem że elektroniczne maszynki do badania cisnienia nie sa idealne (z reguly myla sie o pare jednostek). Co zrobić żeby to ciśnienie było dobre na badaniu. W czasie badania nerwy + nielubienie ludzi w białych habitach = wzrost ciśnienia. Jak sobie z tym poradzić? Tabletka? Nie wyjdzie na moczu i krwi? Pomóżcie. Już sam koniec szkoda by było wylecieć... ps. od 2 dni nie pale. Czy, powiedzmy tydzien, po calkowitym rzuceniu palenia i picia alkoholu może mieć wpływ na zmniejszenie cisnienia? Dziękuje z góry za odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 47 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 150
Wiesz co ci pomoże najlepiej? Trochę luzu:) wiadomo że to wszystko stresuje bo każdemu zależy żeby zdać ale właśnie przez nadmierny stres ludzie odpadają. Przed badaniem idź sobie zająca policz do 10 nawet jak.chcesz jeśli ci to pomoże i tyle. Po wejściu uśmiechnięty sie.ładnie zagadaj żeby rozluźniony atmosferę i po 3 minutach jesteś powrotem na smierdzacym korytarzu. A tak na marginesie mi we wrocławiu ciśnienia akurat nie badali:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 24 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 170
A ja mam jutro o 11 w Legionowie TWO i TSF :) ale stres coraz wiekszy :( Jeszcze wczoraj podchodzilem do tego na luzie aczkolwiek dzisiaj juz jest nerwowka :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 76 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 431
Heh kolego wierz mi test wiedzy i sprawności to jest pikuś w porównaniu z tym co bedziesz mial dalej. życzę powodzenia ja ide liczyć króliki;). oby sie udało;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 748 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10480
Tobik3
skup się na diecie
śródziemnomorska jest dobra dla ciśnienia.
jak przechodziłem badania tez miałem wysokie ale nie można mylić ciśnienia wysokiego prawidłowego z nadciśnieniem.

żyj tak aby inni przez Ciebie nie płakali

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 57 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 270
Może po prostu wypij meliske na śniadanko przed badaniami?

:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 47 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 150
placebo111 a powiedz mi skąd ty jesteś i kiedy składałeś ankietę??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 57 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 270
Jestem w trakcie ankietowania się ;) Podlegam pod Poznań.

:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 47 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 150
Ja akurat pod wrocław i też jestem w trakcie ankiety... i to dosłownie bo wczoraj policja odwiedziła moich rodziców na pogawedke. Dobrze że to już koniec )-O
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 24 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 170
TWO i TSF zaliczone.Na 20.09 mam termin MS.Ma ktos jakies przydatne materialy by moc sie do tego testu odpowiednio przygotowac?No z materialami to moze byc ciezko ale moze jakies podpowiedzi na co zwracac szczegolna uwage.Moze sa jakies ciekawe stronki z testami podobnymi do MS?Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.
ps. natrafilem na stronke niejakiego NOFX(pan Jarek) gdzie oglasza sie ze ma odp. na MS opracowane przez policjantow.Co o tym sadzicie?Nie jest to jakas sciema?

Zmieniony przez - prezesseto w dniu 2011-09-07 11:12:59

Zmieniony przez - prezesseto w dniu 2011-09-07 12:07:22
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Akademia Krav Maga Kraków

Następny temat

manekin zapasniczy-warto?

Water