SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Testy do policji część 3

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 356059

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 5162 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 22175
Tak, Nie zwracają kosztów, dopiero pierwszy wyjazd na szkołę jest organizowany przez komendę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 47 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 150
Żaden wyjazd na szkołę nie jest organizowany przez komendę. Jeździsz sam od pierwszego do ostatniego razu. Komenda zapewnia tylko wyjazd po mundur zaraz po zatrudnieniu i nic więcej:) Tyle że dostajesz już pensję a zakwaterowanie i wyżywienie zapewnia szkoła więc stać cię na dojazdy, a pozostałą część pensji przepijasz na imprezach w szkole :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 186 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 7896
Pandora93--> wszelkie dojazdy na egzamin czyli two,tsf,ms,puscholog i badani ana wlasna reke
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 186 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 7896
rm_125--> tj mowi Hadex86, zadnych dojazdow nie ma. jesli wracasz na weekend tez za wlasne kase. z mojej fali jezdzili co tydzien Katowice-Rzeszow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1828 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9053
Jest jakas przerwa w rekrutacji, bo w Pomorskim mialbyc rekordowo krotki czas oczekiwania na MS mianowicie miech/1,5 miecha, a ja od 5 stycznia po testach czekam na termin i w dalszym ciagu nie ma telefonu, dzwonilem juz 2 razy sie dowiadywac czy cos mnie nie opinelo i w dalszym ciagu kaza czekac...

dobre decyzje dojrzewają powoli...

Nowy sezon.
Nowe cele.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 186 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 7896
musisz czekac,az ktos z kadry do ciebie zadzwoni (dadza Tobie znac czy masz pozytyw czy negatyw). moja rekrutacja trwala ok 7 miesiecy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 133 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1389
Witam,

Czy ktos juz zdawał w tym roku MS?Mógłby go pokrótce opisać?

ASG-to nie sport,to sposób na życie ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1828 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 9053
termin MS podejscie II za zycia 21 marca ;) Gda

dobre decyzje dojrzewają powoli...

Nowy sezon.
Nowe cele.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4
W poniedziałek złożone dokumenty w KWP w Łodzi, mam nadzieję, więc się zaczyna. Przy okazji witam się na forum.
Testy w Szczytnie, gdyż najbliżej, pani przyjmująca dokumenty powiedziała, że możliwe już za miesiąc co akurat może mi średnio dopasować, bo mogę nie trafić z formą, no ale na zapas nie ma co się martwić.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 88 Wiek 28 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1664
orientuje sie ktos ile trzeba czekac na Ms w krakowie?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Akademia Krav Maga Kraków

Następny temat

manekin zapasniczy-warto?

Water