SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Testosteron w normie?

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 695

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 112 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1044
We wrześniu zrobiłem cykl z użyciem Testosteronu Enetatu i Omnadrenu. Miała dojść do tego Deka, ale z powodu skutków ubocznych kuracja została przerwana w 4 tygodniu. Zrobiłem odblok z Clomidu. Z powodu, zaburzeń erekcji, niskiego popędu i depresji wykonałem niedawno badanie na poziom testosteronu. Norma w laboratorium w jakim wykonywałem badanie jest w w granicach 9,9 do 27,9. Mój wynik to 10,63. Pani która wręczała mi wynik badania z uśmiechem na twarzy powiedziała "Wszystko dobrze, w normie" Ale chyba nie do końca skoro wynik jest w dolnej granicy i występują takie objawy? Co mogę z tym zrobić? Udać się do lekarza Androloga powiedzieć prawdę i liczyć, że mnie z gabinetu nie wyrzuci.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 112 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1044
Dodam, że nastąpił znaczny spadek siły i masy mięśniowej. Mimo ćwiczeń nic się nie polepsza. Cały czas brakuje mi energii, nie mam na nic siły i męczy mnie depresja. Czy to możliwe, żeby po 4 tygodniowej kuracji aż tak zablokować sobie przysadkę? Czy mogą do tego dojść problemy z tarczycą? Wyobrażam sobie, że gdybym dorzucił do tego Dekę, dzisiaj zostałbym całkowitym impotentem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 1357 Wiek 33 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 57557
Proponuję napisać w dziale DOPING. Tam są specjaliści od cykli i ich efektów ubocznych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 112 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1044
OK dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 130 Napisanych postów 4177 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 43799
Organizm jeszcze nie doszedł do siebie po hormonalnej huśtawce, stąd dolna granica teścia i objawy typu depresja, spadek siły, pogorszenie estetyki sylwetki. Co do lekarza to po to jest, żeby pomógł więc nikt Cię z gabinetu nie wyrzuci:) mówisz jak było bez ściemniania. Ale od lekarza lepiej będą się znać byki z Dopingu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

RTG nadgarstka.

Następny temat

Ucho- Perforacja (dziura) w błonie bębenkowej

nutlove nowy