SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Testosteron naturalnie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 889

Formularz - Proszę o pomoc

Obowiązkowa fotografia sylwetki (przód lub tył); ewentualnie opis: bf, typ budowy ciała

http://www31.speedyshare.com/zjVmq/3c730821/download/IMAG00381.jpg

22

Waga / wzrost

193/102

Staż treningowy

4 lata

Cel cyklu

wypisałem powyżej

Stosowane już wcześniej suplementy

kreatyna mono i jablczan, rozne białka, bcaa, ba, eaa

Stosowane wcześniej spalacze

żadne

Suplement stosowane przez ostatnie 60 dni wolnych od ilość dni wolnych od kreatyny

nic

Informacje na temat diety (rozklad b/ww/tł na kg masy ciala, zapotrzebowanie kcal i bilans w diecie)

3900 kcal

Przewidziane finanse na cykl

do 300

Uwagi i sugestie

chciałbym aby nie było później żadnych komplikacji z organizmem, nie znam się na tym blokowaniu i odblokowywaniu testosteronu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 210 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2026
Witam, chciałbym zwiększyć sobie testosteron bo wydaje mi się, że to mogłoby rozwiązać część moich problemów. Ostatnio dużo czytałem o naturalnym podnoszeniu testosteronu i doczytałem się głównie 3 "supli" :
- buzdyganek ziemny - tribulus terrestris
- kozieradka pospolita
- kwas d-asparaginowy