SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Testosteron dla laika, w celach zdrowotnych, czego się spodziewać ?

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2536

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 1359 Wiek 46 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 31119
Testosteron mam na poziomie 4,8 z surowicy, a norma to od 3 do 10,6 , i odczuwam to po samopoczuciu i braku przyrostów mimo diety i ćwiczeniom na siłowni, alkoholu unikam, nie palę, wysypiam się, resztę badać mam w normie, tarczycę, glukozę, morfologię, próby wątrobowe to lekarz oczy zrobił- ideał.
To fajnie że jestem zdrowy, ale przez takie wyniki uważa że niczego mi nie brakuje.
Kolega mi zaproponował abym brał testosteron,raz w tygodniu, tak dla zdrowia, załatwi mi apteczny, bo sam bierze, ale jestem kompletnym laikiem w tej dziedzinie, a do tego kiepskim chemikiem, dlatego mam do Was kilka pytań.

1. Czy można brać małe dawki, (jakie ?) aby się nie ztrolić i nie musieć odblokowywać ?
2. Jakie jest ryzyko że wyłysieję i uszkodzę sobie wątrobę lub trzustkę i ogólnie skutki uboczne ?
3. Jakie testosteron jest najlepszy- najbezpieczniejszy, potrzebuję nazwę aby spytać czy taki ma ?
4. Czy jak raz zacznę brać to będę musiał już cały czas ? Wiem że jak przestanę to spadnie do poziomu jaki produkuje mój organizm, ale czy da się potem żyć bez szprycy ?
5. Czy będę mógł oddawać krew ?
6.Czego się spodziewać bo małych dawkach,jak samopoczucie, czy wzrośnie siła, lepiej będzie się spalać tłuszcz, czy lepiej będę budował mięśnie.
7.Czy da się to ukryć przed rodziną i znajomymi ? Zawsze mogę pocisnąć kit że to po kreatynie :)

Wiek 40 lat
Wzrost 176
Waga 82
Klata 109
Bic 36 i od roku nie rośnie
Talia 94
Na siłowni 2 lata
Osiągi
MC 140 kg
Klata 100 kg
Przysiad 130 kg
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!