SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Testosteron, a zdrowie...

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4469

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49718 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Chodzi mi tu o kolesia z klasy (ma tak samo jak ja 17lat rocznikowo) od pewnego czasu jedzie ponoć na testosteronie (jego wyniki: wyciskanie 90x3, martwy ciąg 110kg, daje rade zrobić 70 pompek (na jednej ręce!). Twierdzi, że bierze co 2 dzień po 2 ampułki testy i to wpierdziela w mięśień (czworogłowy jak dobrze pamietam), jego trening to: (wszystko po 3 serie) pompki na 2 rękach, pompki na jednej ręce, pompki stojąc na rękach (nogi oparte o ścianę), pompki stojąc na jednej ręce. A teraz kilka moich pytań:
- Jak bardzo może mu zaszkodzić testoteron?.
- Ile siły mu daje testosteron?.
Proszę o odpowiedzi...z góry dziękuję.

...-=Na Forum od 16 Czerwca 2002r.=-...

...:::Dresiarska flota:::...
Inny nie znaczy gorszy
......PoZdRóWkA......
________________________________________
Tak wyglądałem po miechu ćwiczeń ---> http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=58280 <---
Ashanti & Alicia Keys to moje kochanki.
Desire wisi mi 300milionów zielonych! kumacie?!.
Martwy Ciąg zapraszam ---> http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=69375 
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 592 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6231
a może mu bardzo zaszkodzić tymbardziej w tym wieku!!!, siły to też mu dużo może dać!!!, z tego co piszesz to koleś pewnie kuje się propionatem...

ps. wogóle co on czybek jakiś, koks w siebie ładuje a na pompkach jedzie, skąd ten wy***any trening...

Bez kasy nie ma masy!!!

pozdrawiam...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 340 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 10759
no dobre!powiedz koledze , że takim treningiem nie za wiele zdziała!

jude *niczego w życiu nieżałowałem,nawet gdy żałować chciałem*

jude *niczego w życiu nieżałowałem,nawet gdy żałować chciałem*

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 321 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4733
hehehe testosteron i pompki powiedz mu zeby sie pie****ną w głowke.

PAKO TEAM RULEZZZZZZ

PAKO TEAM RULEZZZZZZ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 4213 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 23261
Niech lepiej sobie w glowke jakis roztwor olejowy wstrzyknie.Do czego on wogole dazy ? Tak dla jaj sobie wstrzykuje ?

"BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK"
-----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

Pozdrawiam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49718 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
HAHAHA

Koles musi byc ladnie poj***any:>haha
testosteron a pompki buahaha kolo wp*****la w siebie tescia i robi pompki LEPSZEGO TEKSTU JUZ DAWNO NIE SLYSZALEM!!!!!!!! widac ze kolega ma cos z garem :)

p.s

hahaha
/SPYTAJ SIE GO ILE PRZYBYCZYL :>
buhahah

przemol
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49718 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
j asłyszałem o kolesiu ktory jadł mete i siedział normalnie ogladał TV bo myslał ze mu same mięcho urosnie

a inny na mecie cwiczył............... abgimnickem


pozdrawiam

nudno troche
moze zagadasz na gg??

czlonek-mafia.suple.hardcor.pl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 17868 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 102745
a ja prosze o rozrysowanie mi tego buhahahahhah

" pompki stojąc na jednej ręce"

...Thermogenics investigator...

...Jesus Christ forgave the bastards. But I can't. I hate them....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 775 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 11979
Ja brałęm w wieku 17 lat testosteron. Skutki uboczne typowe dla tego właśnie środka.

Świat jest podły.
Degeneracja i zeszmacenie się powinny być twoim atutem.
Skierowane do rzeszy odbiorców.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 803 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3620
rózne rzeczy tu czytałem a i sam niejedno widziałem ale tego typu trening to całkowita nowosc. k- wa po co ja płacę za siłkę?

NIE MA ZABAWY BEZ OPRAWY!

Kingsajz dla każdego!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 4213 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 23261
Trzeba podwiesic w treningu

"BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK"
-----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

Pozdrawiam.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dzialanie Winstrolu.

Następny temat

Opuchnięte sutki

sosy