SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Test niesponsorowany: "Po pierwsze - ZWIEKSZ MASE!" pods.str.41!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 59128

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 1604 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14247
też tak się domyślałem bo to nie możliwe żeby tyle ludzi aż dzwoniło
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2132 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 23432




Wrzucam wypiske z 2 dni, poniewaz nie mam zbytnio weny dzisiaj oczywiscie oba dni treningowe. W treningach dochodzi aero, w diecie pojawia sie wkoncu cos innego niz frytki

W weekend nie poszedlem do pracy (dopiero 2 raz od kiedy jestem w UK), wkoncu sie wyspalem, zregenerowalem. Przeziebienie mi przeszlo i ogolnie przydal mi sie ten odpoczynek zdecydowanie lepiej sie czuje

Filmik na dzis:





Ruscy to naprawde dziwne spoleczenstwo, pracuje u mnie sporo lotyszy, bialorusinow, ukraincow... szczegolnie ci pierwsi to ludzie jakby wyszli co dopiero z drewnianej chatki - chamstwo, brak kultury, trzymaja sie tylko miedzy soba...






Czwartek - nogi i miesnie brzucha, sobota - ramiona i barki

Nogi i Mieśnie Brzucha

A-1: Martwy Ciąg Klasyczny (przypominający przysiad, zaczynamy z bidrami bardzo nisko, najlepiej patrząc w sufit - przyp tłum) 10 serii po 6 powtórzeń, tempo 50X0, odpoczynek 90 sekund - ciezar: 90kg - zrobilem 8 serii i wiecej juz nie moglem z powodu bolu prostownikow. Zeby zrobic te 10 serii trzeba byc naprawde hardcorem

A-2: Uginanie nóg siedząc, stopy do wewnątrz 10 serii po 6 powtórzeń, tempo 50X0, odpoczynek 90 sekund - ciezar: 90kg

B-1: Skrętoskłony, 3 serie po 12 do 15 powtórzeń, tempo 3030, odpoczynek 60 sekund

B-2: Wspięcia na palce stojąc ze sztanga na barkach, 3 serie po 12 do 15 powtórzeń, tempo 3030, odpoczynej 60 sekund - ciezar: 130kg


Ramiona i Barki.

A-1 Wyciskanie leżąc w wąskim chwycie ok 40cm , 10 serii po 6 powtórzeń, tempo 50X0, odpoczynek 90 sekund - ciezar: 80kg - dorzucilem 10kg wiecej i bez problemow zrobilem 10serii, na nastepnym treningu doloze kolejne 10kg. Triceps spompowany bardzo dobrze, klatka rowniez niczego sobie

A-2 Uginanie ramion na modlitewniku wąskim podchwytem na sztandze łamanej, 10 serii po 6 powtórzeń, tempo 50X0, odpoczynek 90 sekund - ciezar: 30kg - specjalna uwage przykladalem do techniki w tym cwiczeniu i odrazu lepsze odczucia

B-1 Rotacja zewnętrzna jednorącz, siedząc , 3 serie po 10 do 12 powtórzeń, odpoczynek 60 sekund - ciezar: 5kg

B-2 Unoszenie sztangielek bokiem leżąc brzuchem na ławce skośnej , 3 serie po 10 do 12 powtórzeń, tempo 20X0, odpoczynek 60 sekund. - ciezar: 7.5kg


Po sobotnim treningu wskoczylem na bieznie - 10min tempem 8-10km/h, 1.7km przebiegniete, tetno 135-145. Bardzo przyjemnie sie biegalo






I posilek - jajecznica z 6jaj + bekon 100g + oliwa + chleb razowy

II posilek - wieprzowina 250g + frytki 150g + ketchup + banan
III posilek - piers z kurczaka 230g + makaron 100g + buraczki

IV posilek - [cheat meal] pizza

V posilek - wpc 40g + 2 banany
VI posilek - twarog poltlusty 200g + cebula + rzodkiewka + szczypiorek + kromka chleba razowego







Zwiekszona ilosc witamin i witaminy c - spowodowane choroba. Skonczyla mi sie przedtreningowka megabola - E.W.A. 01 . Nie bede sie rozpisywal- slabe, nie dziala.

1. witaminy 2tab + 1tab calcium + 2tab wit c + resveratrol 1cap + glucosamine 2tab
2. Przed treningiem 5g mono + 3 caps E.W.A. 01
3. Po treningu 5g mono
4. Przed snem melatonina 1 cap + 2 cap ZMA + 2cap witaminy + 2cap vit c
5. Omega-3 2caps po kazdym posilku





Nie wiem czy w uk jest na kazdej silce jak na mojej (na innych nie bylem) - totalny balagan - ludzie biora sprzet, zostawiaja ida dalej... jest taki bajzel ze hvj mnie strzela, jako jedyny chyba odkladam na miejsce... dopiero na koniec dnia 2 mega sucharow czyt. "instruktorzy" sprzata to wszystko.

W PL nie spotkalem sie z czyms takim. A jak jest u was? Ludzie dbaja o porzadek?

"Robiac byle co, stajesz sie byle kim"

Moj dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/_GET_BIG_OR_DIE_TRYIN_by_zinko-t918364.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 36 Napisanych postów 1604 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14247
Dobrze że zgasił tego ruska co ma mercedesa, w nogę mu z kija a później samochód uszkodził ale nie przesadnie. Myśli że przy kasie to może zgrywać cwaniaka. To zależy od siłowni i od ludzi, wszędzie jest różnie z tym. Mnie osobiście takie coś wkur**a bo trzeba chodzić po siłowni i szukać obciążenia do pary lub drugiego hantla. Ale oczywiście nie wszyscy tak robią.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 174276
znow padla powiadomka...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2132 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 23432
jakies jeszcze problemy sa po wprowadzeniu nowego designu, ja mam czesto ze klikam na test i zamiast pokazywac mi ostatnia strone to pokazuje np 2-3str wczesniej

"Robiac byle co, stajesz sie byle kim"

Moj dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/_GET_BIG_OR_DIE_TRYIN_by_zinko-t918364.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 2263 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 34100
Nie od siłki tylko od towarzystwa to zależy. U mnie na siłce też jest kilku d****i, głównie jeden co jak warren się zachowuje prawie wpada, wszystkim rzuca, klnie, sapie, ogólnie rozpier*** robi. Sprzet zostawia tam gdzie skończył cwiczyc. Generalnie taki siłowniany d**** i troll. I jeszcze innym uwagę zwraca jak ktoś chce cwiczyc na tej maszynie co on

chodzi o to zeby byc ogromnym jak zwierz!chudzi moga isc na ryby!
wchodzisz na silke zakladasz na sztange 200 i cala silownia sika w majty i kazdy chce byc taki dzik jak ty!

Chcesz wyglądać jak kurczak- jedz kurczaka
Chcesz wyglądać jak byk- jedz wołowine
Chcesz wyglądać jak koń- jedz wołowinę z tesco

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 741 Napisanych postów 34664 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 254640
Kopyta masz mocno doyebane?
bo się tak zastanawiam gdzie to 102 kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2132 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 23432
sam nie wiem gdzie te 102kg... patrzac na fotki innych to przy takiej wadze to szafy 3drzwiowe... co do nuk to zawsze mialem je spore- obecnie blisko juz 70cm w udzie, zreszta ostatnimi czasy katowalem je ostro

"Robiac byle co, stajesz sie byle kim"

Moj dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/_GET_BIG_OR_DIE_TRYIN_by_zinko-t918364.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 741 Napisanych postów 34664 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 254640
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
MARIAN 17 TEAM SFD
Ekspert
Szacuny 6272 Napisanych postów 25521 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 572006
jak cwiczyłem GVT to pamietam MC 10x10 to była masakra, ja cwiczyłem ta moetoda co co tydzień była inna liczba powtórzen ale zawsze podołałem.
czasem na pawia sie zbierało
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

żeń szeń, witaminy, a może coś innego ??

Następny temat

Bcaa

Fruzelina