SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Test niesponsorowany:"Hardcorowa masa by Lord Kox ZineK" - pods.str. 21!

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 40714

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Usunięty przez solaros za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2132 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 23432

"Robiac byle co, stajesz sie byle kim"

Moj dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/_GET_BIG_OR_DIE_TRYIN_by_zinko-t918364.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12278
dawaj mi tu podsumowanie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12278
o jak zgrałem :d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2132 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 23432




10 tygodni testu za mną. Celem była masa mięśniowa i myślę, że się udało. Waga w góre, wszystkie parametry też do przodu włącznie z pasem ale takie uroki masy ;)

Wszystkim wypowiadającym się w temacie serdecznie dziekuje. Mam nadzieję, że jeszcze jakiś test przeprowadze.

Priorytetem były plecy, które jak myślę, oprócz klatki, udało sie poprawić choć jeszcze dłuuga droga do pełni zadowolenia.

Myślę, że również udało mi się obalić mit alkoholu i kreatyny. Oczywiście nie namawiam żeby złopać piwo i wodke litrami, jak to w moim przypadku bylo 2x w tygodniu, jednak zanim ktoś założy kolejny temat pt. "czy moge wypic na imprezie 1 piwo, a biore kreatyne", niech wejdzie tutaj

Dobra koniec pitolenia, lecimy z faktami!

*************WYMIARY************


PRZED/PO

NICK: zinko
PŁEĆ: mezczyzna
WIEK: 23
WZROST: 184
WAGA CIAŁA: 85.4/ 92.7 (+7.3kg)
OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 32/ 33.5 (+1.5cm)
OBWÓD BICEPSU: 40/ 42 (+2cm)
OBWÓD ŁYDKI: 42.5/ 43.5 (+1cm)
OBWÓD UDA: 61/ 65 (+4cm)
OBWÓD BIODER: 85/ 87 (+2cm)
OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 85.5/ 88 (+2.5cm)
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 110/ 112.5 (+2.5cm)
OBWÓD BARKÓW: 127
OBWÓD NADGARSTKA: 18
OBWÓD KOSTKI U NOGI: 24.5

Jak widać wszystko poszło do przodu z czego jestem niezmiernie zadowolony.

*************SIŁA************


Jako, że masa = siła, poprawiłem wszystkie swoje rekordy życiowe.

Przysiad - 150kg - podchodziłem do 160kg jednak minimalnie zabrakło. Być może przyczyną była pierwsza udana próba + 5km rowerem wcześniej

Martwy ciąg - 180kg - był zapas, myślę że z 10kg mógłbym jeszcze dołożyć

WYciskanie sztangi leżąc - 120kg - chwile po udanej próbie próbowałem 125kg, jednak minimalnie kolega przytrzymał sztangę i próba spalona. Mimo wszystko jestem zadowolony z wyniku








Trening FBW co 2 dni podzielony na trening A i B.

A.
Przysiad ze sztangą na plecach
Wspiecia lydek siedzac
Martwy ciąg
Podciaganie nachwytem
Wyciskanie sztangi lezac
Rozpietki hantlami
Wyciskanie hantli siedzac
Uginanie ramion w oparciu o kolano
Pompki na poreczach
Przedramie wyciag
Szrugsy

B.
Wypychanie nog/wykroki
Uginanie nog siedzac/lezac na maszynie
Wiosłowanie sztanga
Podciąganie nachwytem
Wyciskanie mlotkowe lezac/dipsy
Wyciskanie sztangielek skos dodatni
Podciaganie sztangielek do klatki
Wznosy boczne stojac
Uginanie ramion na modlitewniku
Prostowanie ramion na wyciagu
WYmachy nog
Allachy





Dieta oparta była na produktach: mieso (kurczak, karkówka, łopatka), ryby (mintaj), jajka, twarogi. Uzupełnienie diety poprzez Vitafit/SFD Mass Activator oraz białka Olimp WPC 100% i Vitafit/SFD Econo 80%

Dieta trzymana w 80% na poziomie 3000-3800kcal. Najtrudniej było w weekendy i dlatego brakuje 20%





1. Monohydrate Creatine Vitalmax 500g

Pierwszy mój cykl kreatynowy w życiu składał się właśnie z tego produktu i wtedy byłem mega zadowolony. Teraz również nie było inaczej. Wzrost siły i masy. Brak nabierania wody. Działaniem niczy nie różni się od stacków kreatynowych

2. Universal Storm

Jak wyżej napisałem efekty na stacku jak i na monohydracie identyczne. Jesli nie widac roznicy po co przepłacać?!

3. Universal Shock Teraphy

Oprócz lepszej koncentracji na treningu brak pobudzenia czy lepszej pompy.

Pompa- 0/10
Pobudzenie- 0/10
Koncentracja- 6/10

4. Olimp T-100

Nie miałem nigdy styczności z DAA. T-100 był moim pierwszym tego typu preparatem. Jedynie przez pierwsze dni lepsza pompa później zero odczuć. Zdecydowanie produkt dla ludzi starszych o obniżonym poziomie testosteronu.

5. Melatonina

Działanie anaboliczne nawet przy dawkach 25mg bardzo wątpliwe. Jedyne co zauważyłem to poprawa jakości snu, brak problemów z zasypianiem oraz lepsza regeneracja. Jeśli komuś zależy na takich efektach mogę zdecydowanie polecić.

6. Activlab BCAA Xtra grapefruit

O bcaa nie ma co dużo pisać. Napisze to co pisałem już wcześniej - "nie wyobrażam sobie treningu bez BCAA".

Smak: 5/10
Regeneracja: 10/10

7. Vitafit/SFD Pure BCAA lemon

Produkt lepszy jakościowo niż activlabu. Dodatkowo lepszy smak. Swoje zadanie spełnia i napewno zagości w mojej suplementacji na stałe.

Smak: 8/10
Regeneracja: 10/10

8. Vitafit/SFD Mass Activator czekolada i czekolada + chilli

Smak czekolada super. Dodatek chilli jak dla mnie nie wypał- oprócz pieczenia języka po wypiciu praktycznie niczym od czekolady się nie różni. Dość słodki. Dobra sprawa po treningu

9. Vitafit/SFD WPC Econo 80%

Uzupełnienie diety w białko. Jakość bardzo dobra. Smak nie ma co wybrzydzać za cenę econo, mimo wszystko nie najgorszy.

Smak: 6/10

10. Ripped Freak fruit punch

Lekkie pobudzenie podczas treningu i max koncentracja. Treningi były dużo wydajniejsze dzięki temu specyfikowi. Smak taki jak shock teraphy jednak czuć mniej chemią.

Smak: 7/10
Pobudzenie: 4/10
Koncentracja: 10/10

Dodatkowo stosowałem Olimp Omega-3, Chela MZB oraz Multiple Vita-Min. Uzupełnienie witamin i minerałów.

Dawkowanie:

- po przebudzeniu kreatyna mono 5g
- 2h przed treningiem 2-4caps T-100
- przed treningiem Shock Therapy 1.5 miarki/Ripped Freak
- w trakcie treningu BCAA 20g-30g
- po treningu Storm 1 miarka/mono 5g + Gainer 100g
- przed snem 2caps T-100 + 1caps Chela MZB + 10-25mg Melatonina
- Omega-3 2caps po kazdym posilku

Jak widać zestaw prosty ale skuteczny


*************ZDJĘCIA************

Niestety fotograf niezbyt profesjonalny. Jak uda mi się kogoś ogarniętego załatwić to wrzucę.

Porównanie

















Inne














Bonus w innym świetle








Dziękuje za uwage Można komentować o******lać i co nie tylko. W szczególności sogi dawać!

selekcjone- ale zes ****a trafił! Mozna wpisywać

Zmieniony przez - zinko w dniu 2011-08-08 19:04:24

"Robiac byle co, stajesz sie byle kim"

Moj dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/_GET_BIG_OR_DIE_TRYIN_by_zinko-t918364.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2132 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 23432
solaros- bede wdzieczny jak dodasz do tematu "podsumowanie str. 21" i usuniesz post na gorze z ucietym podsumowaniem- nie moge juz edytowac (chyba ze masz moce przerzucić posty )

"Robiac byle co, stajesz sie byle kim"

Moj dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/_GET_BIG_OR_DIE_TRYIN_by_zinko-t918364.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12278
jak sie zgrałem chciciałem podsumowanie i patrze jest :D
wszystko na plus tylko niby brzuch Ci urósł 2,5 cm a krata znikła ;p
powodzenia w dalszych treningach jest za***iście !!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 249 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 32349
no i kolejny bardzo fajny tescik Zinko. Efekty wg mnie jak na diete na 80% plus male co nieco podczas imprez, jedynie szkoda, ze juz koniec testu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1030 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16757
Postęp bardzo dobry. Miała być masa, no i jest.
SOG się naleźy.

DZIENNIK TRENINGOWY:

http://www.sfd.pl/BLOG_KONKURSOWY:_Zabawa_w_stylu_Crossfit_by_Badr-t870693-s12.html


PRACA KONKURSOWA - crossfit dla początkujących:

http://www.sfd.pl/Rozpiska_treningowa_Crossfit__Badr-t865730.html

STRONY INTERNETOWE za małą kasę z adresem xxxx.pl.tl kontakt na PW@

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 2132 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 23432
dokladnie miala byc masa. Moj cel to dobic do 110kg wiem ze ambitnie ale trzeba sobie wysoko poprzeczke stawiac

"Robiac byle co, stajesz sie byle kim"

Moj dziennik treningowy: http://www.sfd.pl/_GET_BIG_OR_DIE_TRYIN_by_zinko-t918364.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 441 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 10982
Test bardzo dobry,7.5 kilo to wynik bardzo zadowalajacy wedłóg mnie.szkoda tylko,że krata na brzuchu zanikła,ale i tak cała reszta na duży plus.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dawkowanie

Następny temat

Cm3 + Animal Pump

Wheya