SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Test harwardzki i podciąganie na drążku

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7562

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47771 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam! Nie zajmuje sie treningiem na codzien dlatego chciałbym wiedziec jakie proponujecie cwiczenia poprawiające gibkość i zwinność przydatne w jak najlepszym wykonania testu harwardzkiego - polega na wchodzeniu i schodzeniu z ławeczki gimnastycznej w określonym czasie. Drugim moim problemem jest to ze nie umiem sie podciągnąc na drążku...jednak mam sporo czasu na trening i byłbym wdzieczny za jakies cwiczenia które mogą poprawić stan moich miesni odpowiedzialnych za podciaganie sie na drazku..za wszystkie rady i opienie z gory wielkie dzieki.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 290 Napisanych postów 17217 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86307
Kolejny Pan Władza ? Bylo juz tego troche, poszukaj w wyszukiwarce (hasla: podciaganie, test) generalnie jak masz mniej niz 3 miesiace to duzo nie zmienisz. Polecam cwiczenia podobne do tych ktore masz wykonac, najlepiej biegaj co drugi dzien w terenie (pogoda troche srednia ale ma sie poprawic )i na koniec wykonuj wchodzenie na kamien, murek itp.
Co do podciagania to 2-3 razy w tygodniu 3-4 serie po max ilosc powtorzen, odpoczynki miedzy seriami 4-5 min. Zakladam ze prosisz o pomoc w ostatniej chwili wiec wiecej nie wymyslimy.

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47771 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Pytam bo mam jeszcze ze 2-3 lata na poprawienie kondycji i nie chce potem wszystkiego robic na ostatnią chwile. Dzieki za odpowiedz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 290 Napisanych postów 17217 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86307
To az na tak dlugo przed testem nie musisz sie martwic, teraz poprostu cwicz ogolnorozwojowo (nie wiem co preferujesz, ACT, trening dzielony, czy wogole cwiczysz) a jakies konkretne cwiczenia rozpocznij najwczesniej 3-4 miesiace przed egzaminem. Do tego przygotowanie ogolne i/lub silowe bedzie bardzo przydatne.
1

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47771 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Dzięki, poprostu zaczne chodzic na siłownie i jakies biegi po osiedlu.. ;) No ale wolalem sie spytac wczesniej zeby nie miec potem problemow. dzieki ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 20426 Wiek 30 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 84464
Ogolnorozwojowka, tak jak Mawashi wspomnial, bedzie najlepsza w Twoim wypadku - http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening 

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening na masę

Następny temat

Prosze o pomoc :)

Fruzelina