SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Test - VITALMAX by StaRa_EkiPa pods.str 21

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 28747

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47496 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816


Elo wszystkim

Ankieta:
Wiek: 20 lat
Waga: ok 74kg
Staz treningowy: teoretycznie 3,5roku - praktycznie z 1,5-2lat. ALE WZNOWIŁEM TRENING DOPIERO W GRUDNIU 2005r. (po przerwie 6-7miesięcznej).
Najblizszy cel sportowy: zwiększnie masy mięśniowej do ok 80kg :) a potem zobaczymy.


====================================================================


Planowany trening zgodny z celem:

Wtorek:
Klatka piersiowa:
- wyciskanie sztangi na ławce prostej 4 serie 8-6powt.
- wyciskanie sztangi/sztangielek na ławce skośnej 4 serie 12-8powt.
- rozpiętki ze sztangielkami ławka skośna 4 serie 10-16powt.

Triceps:
- francuskie wyciskanie leżąc (robie na podłodze - wygodniej ) 4 serie 12-6powt.
- wyciskanie sztangielki oburącz siedząc 3 serie 6-10powt.
- prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 3 serie 8-10powt.

Brzuch:
- spięcia mięśni brzucha - na ławce skośnej (głową w dół) 3-4 serie do palenia mięśniowego
- unoszenie kolan do klatki piersiowej 3-4 serie do palenia mięśniowego
- skręty z kijem 3-4 serie po ok 30-50powt.


Czwartek:
Plecy - grzbiet:
- podciąganie na drążku nachwytem 4 serie max powt.
- wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 4 serie 12-6powt.
- wiosłowanie sztangielką w opadzie 4 serie 8-12powt.
- martwy ciąg ze sztangą 4-5 serii 8-4powt.

Biceps:
- uginanie ramion ze sztangą 4 serie 12-6powt.
- ugianie ramion ze sztangielką w podporze o udo 4 serie 6-10powt.
- ćwiczenie tzw. "21" (1-2 serie - co 2 tygodnie).

Łydki:
- wspięcia na palce z obciążeniem na barkach 3 serie max powt.
- wspięcia na palce bez obciążenia 3 serie max powt.

Sobota:
Barki - naramienne:
- wyciskanie sztangi z klatki piersiowej lub sztangielek 4 serie 10-6powt.
- unoszenie sztangi przodem stojąc 4 serie 8-10powt.
- unoszenie sztangielek bokiem siedząc 4 serie 6-8powt.
- unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 3-4 serie 8-12powt.

Kaptury:
- szrugsy ze sztangą 4 serie 15powt.

Nogi (uda)
- Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach 4-5 serie 15-6powt.
- hack-przysiady ze sztangą 4 serie 8-10powt.
- martwy ciąg na prostych nogach 4 serie 12-15powt. (lajtowo)

Łydki lub brzuch:
- wspięcia na palce z obciążeniem 3 serie 20-30powt.
- wspięcia na palce siedząc z obciążeniem 3 serie do palenia mięśniowego


To jeśli chodzi o sam trening.

Jesli znane to RM w konkurencjach trojbojowych
Ciąg ok 150-160kg, wyciskanie 80kg x 5powt. (z zapasem) wiec ok 90-95kg max. Przysiad - nieznany dokładny maks.
ostatnio (6 miesiecy) stosowana suplementacja (tylko preparaty)
carbo, białko, vitaminy, zma.

====================================================================

Vitalmax Gainer 1:

To odżywka węglowodanowo-białkowa powodująca przyrost masy mięśniowej.
DIETETYCZNY ŚRODEK SPOŻYWCZY DLA SPORTOWCÓW I OSÓB O WZMOŻONYM WYSIŁKU FIZYCZNYM

Gainer 1 to najwyższej jakości smaczna odżywka węglowodanowo-białkowa, której regularne spożywanie, przy jednoczesnym treningu siłowym powoduje przyrost masy mięśniowej. Gainery zostały stworzone w celu praktycznego ułatwienia diety. W tego typu odżywkach białka, tłuszcze, węglowodany, witaminy i minerały znajdują się w odpowiednich proporcjach. Stosowane są głównie w cyklach treningowych mających za zadanie rozbudowę masy mięśniowej. Odżywki te nie powinny być stosowane w okresie poprawy definicji i w programach redukcji wagi.

Gainer 1 to najwyższej jakości odżywka, w której jedynym źródłem białka jest ultrafiltrowany koncentrat białka serwatki. Metoda ta pozwala na wyodrębnienie i skoncentrowanie frakcji białkowej z serwatki (oddzielenie jej od cukru mlecznego i tłuszczu). Charakteryzuje się wysoką wartością odżywczą i przyswajalnością -BV 104 . Jest także lekkostrawny , co powoduje, że organizm do jego strawienia używa minimalnej ilości energii a zawarte w nim aminokwasy szybciej przedostają się do mięśni.

W odżywce Gainer 1 użyto węglowodanów o różnym stopniu wchłaniania co powoduje dostarczanie energii równomiernie.

PREPARAT VITALMAX GAINER 1 TESTOWANO LABORATORYJNIE POD WZGLĘDEM CZYSTOŚCI SKŁADU
Wartość energetyczna w 100 g preparatu:
1529 kJ / 360 kcal

Wartość odżywcza w 100 g preparatu:
Białko 13,2 g
Węglowodany 76,3 g
Tłuszcz 0,2 g
Minerały:
Potas 1250 mg
Magnez 135 mg
Witaminy:
Witamina C 15,84 mg
Witamina E 2,46 mg
Niacyna (Nikotinamid) 4,75 mg
Kwas pantotenowy 1,76 mg
Witamina B6 0,64 mg
Tiamina (witamina B1) 0,46 mg
Ryboflawina (witamina B2) 0,43 mg
Folacyna (kwas foliowy) 0,05 mg
Biotyna 0,04 mg
Witamina B12 0,25 μg
Skład aminokwasowy w 100 g preparatu:
Izoleucyna 590 mg
Leucyna 1000 mg
Lizyna 850 mg
Metionina 345 mg
Cysteina 320 mg
Fenyloalanina 500 mg
Tyrozyna 390 mg
Treonina 610 mg
Tryptofan 140 mg
Walina 630 mg
Arginina 390 mg
Histydyna 300 mg
Alanina 590 mg
Kwas asparaginowy 1075 mg
Kwas glutaminowy 1655 mg
Glicyna 275 mg
Prolina 580 mg
Seryna 575 mg


VITALMAX Gainer 2:

Gainer 2 to najwyższej jakości smaczna odżywka węglowodanowo - białkowa, której regularne spożywanie, przy jednoczesnym treningu siłowym powoduje przyrost masy mięśniowej. Gainery zostały stworzone w celu praktycznego ułatwienia diety. W tego typu odżywkach białka, tłuszcze, węglowodany, witaminy i minerały znajdują się w odpowiednich proporcjach. Stosowane są głównie w cyklach treningowych mających za zadanie rozbudować masę mięśniową. Odżywki te nie powinny być stosowane w okresie poprawy definicji i w programach redukcji wagi.

Białka w Gainer 2 są wyłącznie pochodzenia zwierzęcego, bez domieszek słabiej przyswajalnych białek roślinnych, co powoduje, że wchłanialność odżywki jest znacznie wyższa niż podobnych produktów zawierających białka roślinne.

Wysoka zawartość białka oraz dodatek substancji działających anabolicznie ( m.in. kreatyny, l-glutaminy, tauryny i aminokwasów rozgałęzionych) powoduje, że Gainer 2 jest najlepszą odżywką stymulującą przyrost masy mięśniowej.
100 g odżywki zawiera:
Wartość energetyczna:
1517 kJ / 357 kcal
Wartość odżywcza:
Białko 27,9g
Węglowodany 60,9g
Tłuszcz 0,2g

Minerały:
Potas 1250 mg
Wapń 510 mg
Magnez 135 mg

Witaminy:
Witamina C 15,84 mg
Witamina E 2,46 mg
Niacyna (Nikotinamid) 4,75 mg
Kwas pantotenowy 1,76 mg
Witamina B6 0,64 mg
Tiamina (witamina B1) 0,46 mg
Ryboflawina (witamina B2) 0,43 mg
Folacyna (kwas foliowy) 0,05 mg
Biotyna 0,04 mg
Witamina B12 0,25 μg

Skład aminokwasowy:
Izoleucyna 1360 mg
Leucyna 2300 mg
Lizyna 1950 mg
Metionina 800 mg
Cysteina 740 mg
Fenyloalanina 1155 mg
Tyrozyna 905 mg
Treonina 1405 mg
Tryptofan 325 mg
Walina 1455 mg
Arginina 895 mg
Histydyna 695 mg
Alanina 1380 mg
Kwas asparaginowy 2475 mg
Kwas glutaminowy 3810 mg
Glicyna 640 mg
Prolina 1340 mg
Seryna 1325 mg

Zawartość suplementów:
Kreatyna 100 mg
Tauryna 100 mg
L-glutamina 50 mg


VITALMAX - classic creatine monohydrate 80mesh:

Monohydrat kreatyny 100% - rozdrobnienie 80 mesh
DIETETYCZNY ŚRODEK SPOŻYWCZY DLA SPORTOWCÓW I OSÓB O WZMOŻONYM WYSIŁKU FIZYCZNYM WSPOMAGAJĄCY BUDOWĘ MASY MIĘŚNIOWEJ

Suplementacja kreatyną zwiększa resyntezę fosfokreatyny w mięśniach, zwłaszcza po wysiłku o dużej intensywności. Przyczynia się to do wzrostu wytrzymałości, wydolności, siły i masy mięśniowej. Kreatyna jest jednym z niewielu suplementów, których wysoka skuteczność poparta jest wieloma badaniami naukowymi. Z tego względu, a także ze względu na jej silne działanie, stała się jednym z najskuteczniejszych preparatów stosowanych w sportach siłowych, wytrzymałościowych i szybkościowych.

Ważną zaletą kreatyny jest też zwiększona synteza białek co daje zwiększony efekt anaboliczny. Kreatyna Vitalmax charakteryzuje się maksymalną czystością 99.99%, a także rozdrobnieniem cząsteczek 80 mesh.

PREPARAT VITALMAX CREATIN MONOHYDRATE TESTOWANO LABORATORYJNIE POD WZGLĘDEM CZYSTOŚCI SKŁADU
Sposób użycia sugerowany przez SKLEP SFD:
W zależności od wagi oraz zapotrzebowania spożywa się od 3-10 g dziennie. Kreatynę należy spożywać zwłaszcza po treningu w ilości 5 g (czubata łyżeczka od herbaty) rozpuszczając w wodzie z węglowodanami prostymi np. odżywką typu Carbo, glukozą, dekstrozą, sokiem winogronowym (porcja ok. 50 g) oraz ew. rano nadczczo w ilości 5 g popijając węglowodanami. W dzień nietreningowy należy brać rano nadczczo lub o podobnej porze co w dzień treningowy w ilości 5 g popijając węglowodanami. Cykl powinien trwać ok. 4-6 tygodni. Po tym okresie należy zrobić przerwę min. 6 tygodni. W czasie cyklu zaleca się zwiększyć intensywność treningów. Sugerujemy stosować odpowiednio zbilansowaną dietę oraz zwiększyć spożycie wody. Suplement spożywa się zawsze na pusty żołądek. Po przyjęciu kreatyny należy nic nie jeść ok. 30 min. Spożywaj zawsze od razu po przygotowaniu. Nie używać napojów gorących, kwaśnych, ani zawierających kofeinę ze względu na możliwość obniżenia skuteczności preparatu. Unikaj tłustych posiłków przed i po przyjęciu kreatyny.

Skład:
100% monohydratu kreatyny

=====================================================

Oczywiście liczę na wszelką pomoc ze strony bardziej doświadczonych kolegów - modyfikacja diety, sposobu przyjmowania odżywek
Jak i ocene treningu
Pozdrawiam serdecznie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1608 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 17102
Powodzenia napisz jaki jak smak (jak miałbyś kokos )

Sprzedam krązki 2*18kg za 65zł + kw
http://www.sfd.pl/temat216606/ gainery-zestwianie ZAPRASZAM
http://www.sfd.pl/temat217913/ dla poczotkujących i nie tylko - WARTO ZOBACZYĆ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 5664 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 62767
o widze, ze wreszcie paczka doszla

powodzonka

http://www.sfd.pl/temat261925/ <-- linki do pelnometrazowych filmow ze znanymi kulturystami :)

I Nie Ma Srania ! %) (c)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 594 Napisanych postów 23109 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 106471
no jedź wreszcie z tym cyklem
powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3045 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 30011
Heh tyle się naczekałeś na tą pakę, więc pewnie towar będzie lepiej smakować
Rośnij

www.theanimalrescuesite.com - daj 6 misek pokarmu dla głodujących zwierząt!
www.thehungersite.com - daj 1,1 ciepły posiłek dla głodujacych na świecie!
www.therainforestsite.com - uratuj 10m2 lasów tropikalnych!
www.thechildhealthsite.com - pomóż chorym dzieciom!
http://www.pajacyk.pl/ - nakarm glodne dziecko
http://www.sfd.pl/temat209527/ - ZAPRASZAM

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1082 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16693
no stuff w końcu doszedł

Hantle, odżywki, siłka i d***** !!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3691 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 84035
wychudłeś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47496 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
no to jazda mlody

powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3871 Napisanych postów 63542 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 681515
Nie powinno byc problemu ze zrealizowaniem celu. Powodzenia

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47496 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Wszelkie uwagi mile widziane (tylko proszę o konkrety).
Może i lekko wychudłem, ale to ze względu - że prawie w ogóle w tym tygodniu na siłowni nie byłem.
Od niedzieli rusza cykl (jutro jeszcze nic, bo musze opić 18stke kuzyna).
Ale od niedzieli wchodzi dietka, + odżywki.

Kreatyna - 2x5g (dzień treningowy) dzień wolny 1x5g (myśle czy by nie brać też 2x5g) + mała ilość carbo.
1 porcja - rano po przebudzeniu; druga porcja - po treningu 5g :)
A reszta jak poniżej.
Z racji tego, że od 16-20 pracuje (magazyn - praca fizyczna - mimo tylko 4 godzin - jest bardzo męcząca) i tak od pon - pt.
Oprócz tego mam szkołe (pon,wt,pt - 13,15; śr, czw - 11,25).


Nie podaje warzyw itd. - bo w miarę możliwości je stosuję.
Białko zostawiam na takim poziomie - bo nie wszystko jest pełnowartościowe.

A o to rozpiska diety:
Posiłek 1: 7:00
Płatki owsiane 100g na wodzie 500ml, WPI izolat 95% - 20g oliwa z oliwek 10g
B: 30,9
T: 17,56
Ww: 69,1
kcal: 369,9

Posiłek 2: 10:20
Chleb zwykły 100g, masło 10g, wędlina (ok 50g) gainer 2 - 50g z wodą 400ml

B: 24,7
T: 14,33
W: 87,52
Kcal: 563

Posiłek 3: 12:20
Chleb zwykły 150g, masło 10g, wędlina ok 30g. jaja kurze całe 100g

B: 25,95g
T: 25,58
W: 86,57
Kcal: 659

TRENING *wyjątkiem jest wtorek - kiedy to trening jest o godzinie 14:00).
Odrazu po treningu:
Gainer 2 - 100g z wodą

B: 27,9
T: 0,2
W: 60,9
Kcal: 357

Posiłek 4: ok 45 minut po posiłku potreningowym;) tzn. ok 15
Mintaj świeży 100g, ziemniaki późne 400g, oliwa z oliwek 10g

B: 24,2
T: 10,96
W: 82
Kcal: 505,9

Posiłek 5: 18:00
Gainer 1 - 100g z wodą 500ml

B: 19,8
T: 0,3
W: 114,45
Kcal: 540

Posiłek 6: 21:00
Ziemniaki 250g, pierś z kurczaka 75g, oliwa z oliwek 10g

B: 20,9
T: 11,2
W: 51,25
kcal: 378,9

Posiłek 7: 22:30
Ser biały chudy 100g, oliwa z oliwek 10g

B: 19,8
T: 10,46
W: 3,5
Kcal: 188,9

=========================================
Razem:
B: 194,15
T: 90,59
W: 555,29
Kcal: 3562,6
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 20425 Wiek 30 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 84435
Wywaliłbym to masło i ziemniaki (w każdym razie na pewno nie tylko z nich powinieneś korzystać - są przecież ryże, kasze, makarony i mają dużo niższe IG), reszta ok w sumie.

Powodzenia.

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan Suplmentacji

Następny temat

dawkowanie l-argininy

Fruzelina