SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Test IHS nr 7 -regeneracja stawów Iron Flex

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 19340

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 293569
Doszła paczka!

Dziękuję firmie IHS i wyborcom (mojej osoby)

Jak z tym dziennikiem? Zakładać na czas testów nowy?

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9922 Napisanych postów 27747 Wiek 72 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1110047
Tak. Stary możesz na czas testu zawiesić - nie ma potrzeby dublowania wpisów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 942 Napisanych postów 8594 Wiek 39 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 293569
To proszę o jakieś wytyczne, co do tytułu przykładowo.
Ciężko będzie ocenić działanie tego typu suplementu na bieżąco.
Muszę sobie wynotować wszelkie chrupania, strzelania i inne niedogodności i sprawdzić na koniec testu.

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9922 Napisanych postów 27747 Wiek 72 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1110047
Tytuł prosty: test (nazwa i nr jak w tym temacie) wg nick

Wiadome, że zmiany i odczucia będą stopniowe.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7425 Napisanych postów 28031 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 715831
Oczywiście zakładamy nowy temat do testów