SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Tanka też marzy o FIT...

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 6447

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 172 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7374
A więc od początku ;)
Witam wszystkie dobre dusze!
Na forum zostałam skierowana jakiś czas temu przez mojego małż. Od miesiąca dużo przeglądam, podpatruję, staram się zapamiętać, wprowadzić w życie.
Zdecydowałam się założyć temat w momencie, kiedy jestem pewna, że jestem na tyle zdeterminowana, silna psychicznie i wytrwała żeby nie wymięknąć po tygodniu i nie zmarnować Waszego czasu (mam cichą nadzieję, że ktoś się nade mną pochyli i pomoże )
Zaczynam kompletnie od ZERA....
Moim celem jest redukcja i ładne ukształtowanie sylwetki, a przede wszystkim nauczyć dobrych nawyków żywieniowych.
A po kolei:
Wiek : 26
Waga : 60 kg (na początku września było ok. 65)
Wzrost : 160cm
Obwód w biuście: 93
Obwód pod biustem : 76
Obwód talii w najwęższym miejscu: 74
Obwód na wysokości pępka : 87
Obwód bioder: 98
Obwód uda w najszerszym miejscu: 59(L)
Obwód łydki : 36(L)
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch, uda
W którym miejscu najszybciej chudniesz : twarz, ogólnie górne partie

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: I tutaj zaczynają się pierwsze schody. Jestem z gatunku nigdynicniećwiczących. Jedyne, co od dłuższego czasu robię regularnie, to spaceruję z psem ( 0,5 – 1,5h dziennie). Po raz pierwszy (w życiu!) na siłowni pojawiłam się na początku września. Na chwilę obecną: nie boję się już maszyn, dostałam handelki do potrzymania, zaliczyłam jedne tygodniowe zakwasy ;). A poważniej mam karnet open na siłownię i na tym chciałabym się skupić. Od truchtania po parku siada mi psycha, zamiast pływania nurkuję bez wynurzenia

Co lubisz jeść na śniadanie: Ostatnio odkryłam wielokrotnie przewijającą się tutaj owsiankę na patelni (płatki, jajka, rodzynki, cynamon…) – OK., jajecznica też OK. nie jadam dżemów
Co lubisz jeść na obiad : wszystko, co nie jest zupą ogórkową
Co jako przekąskę : hm… co lubię, czy co powinnam….? staram się jakiegoś banana, jabłko, orzechy
Co jako deser : j.w.
Ograniczenia żywieniowe : chyba żadnych poważnych. Silne uczulenie na kiwi, po grzybach i papryce mam konkretne rewolucje żołądkowe, przy codziennym jedzeniu mięcha z kurczaka stawało mi ono w gardle.
Stan zdrowia: OK. Podejrzewam, że mam krzywy kręgosłup (Jeszcze w podstawówce wykryto u mnie skoliozę, poza 3 zajęciami korekcyjnymi nic z tym nie zrobiłam. Byłam z 2 razy na zajęciach „Zdrowy kręgosłup” na siłce – mam wrażenie, że robią mi dobrze, więc będę się starać czasem wpadać). Drugie to duża wada wzroku, ok. -9.0. Tutaj jednak patrzę na tych lekarzy, którzy mówią że zakaz dużego wysiłku w tym przypadku to bujda. Aha, dosyć płytko osadzone naczynia krwionośne ze skłonnością do żylaków, ale to tutaj chyba nie problem ;). Nigdy nie miałam żadnej operacji, na nic poważnego nie chorowałam, w szpitalu leżałam raz, do 7 dnia życia
czy regularnie miesiączkujesz: w miarę, dosyć długie cykle, ale wg mojego gina akceptowalne
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, chciałabym ćwiczyć siłowo.
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : regularnie Magnez, od pewnego czasu Omega, witamina C, czasem Multi. Nabyłam ostatnio L-Carnitynę i chciałabym ją wprowadzić na dłużej (warto?)
Stosowane wcześniej diety : Jeśli by nie liczyć półrocznego zaćmienia jakieś 4 lata temu ( jakieś kopenhaskie lub pół dnia na serku wiejski, czy: 2x0: zero ruchu, zero kalorii) większych grzechów nie popełniałam. Podczas przytoczonego epizodu schudłam do 54kg i utrzymałam kilka miesięcy tą wagę jadąc na wysokich białkach, minimalnych węglach i tłuszczach. Portem odbiłam do punktu wyjścia i oto jestem ;). Generalnie mam problem ze zdrową miską. Chipsy mogą nie istnieć, ale najczęściej wymiękam przy czymś słodkim.
TRENING
Od miesiąca stosuje tzw. radosną twórczość artystyczną: pierwsze doświadczenia z siłownią, pierwsze próby na maszynach. Jako że 99% ćwiczeń to dla mnie z nazwy czarna magia, zaczęłam od minimalnego minimum: wybrałam sobie po 2/3 maszyny na (kolejno): nogi, plecy, klatkę, brzuch i próbowałam robić jakieś niby serie. Średnio było to jakieś 3x12 powtórzeń. Wciąż jeszcze z niezbyt zdrowymi nawykami żywieniowymi poleciało -5kg (wystarczyło, że tyłek ruszyłam  ).
Jako że dziewiczy miesiąc minął, zaczynam z już konkretnie rozpisanym treningiem. Na początek wybrałam ten dla zieleniaków by Martucca - zobaczyć jak będzie, a potem kombinować dalej ;)
Podczas ostatniej wizyty na siłowni dostałam pełen instruktaż co i jak (w sensie wykonałam cały, ale z dużymi przerwami na pokazanie co i jak i z czasem na dobranie w miarę rozsądnych obciążeń). Jutro startuję z pierwszym pełnym :D
Plan jest taki: 3 x tydzień siłowy z 10min rozgrzewki i 40min bieżni „po”. A tak prezentowało się moje pierwsze podejście (2x 15 powtórzeń):





Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 172 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7374
Przepraszam za nazbyt długie przynudzanie, ale chciałam przedstawić wszystko, co wydaje mi się być ważne.
Dziękuję tym, co dobrnęli do końca. Byłabym wdzięczna jakiejś szefowej za poprowadzenie, bądź chociaż lekkie ukierunkowanie.
Na koniec jeszcze planowana miska na jutro:


AMEN





Zmieniony przez - tanka w dniu 2012-10-30 23:53:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 59591 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
Witamy

Daj zdjęcia sylwetki, to pomyślimy nad rozkładem BWT.
A tymczasem udaj się do arta "Co jedzą Ladies" i poczytaj

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 127 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 8201
Hej, będę kibicować :) z miski wywaliłabym słonecznik i serek wiejski lekki (w nim m.in. guma guar...) - nabiału masz 320g, a max próg to 150g


Zmieniony przez - Smoothie w dniu 2012-10-31 00:00:08
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 172 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7374
Zdjęcia już zrobiłam. Wstawię już za chwilę, jak tylko wyjdę z ciężkiej depresji po ich zobaczeniu (w lustrze to naprawdę jakoś wszystko wyglądało lepiej.... )
Martucca, czytałam już, ale pewno coś przegapiłam - już robię ponowną lekturę. Kurcze... z tym nabiałem to racja. Więc może odpuszczę sobie ten serek (no i jeszcze ten lekki...) i słonecznik na jutro?
Postaram się jednak nie wypić tej cholernej kawy po obiadku (stąd to mleko i zostanie 120g

Zmieniony przez - tanka w dniu 2012-10-31 00:07:43

Zmieniony przez - tanka w dniu 2012-10-31 00:09:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1693 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 32701
Heloooooł Tanka! Ostatni posiłek - najlepiej tłuszcze+białko chyba że to jest równocześnie posiłek po treningu, to wtedy pełnowartościowy! pozostałe posiłki - pełnowartościowe: węglowodany+tłuszcze+białko ...Nie jestem ekspertem, ale nie wiem czy te rodzynki to najlepsze rozwiazanie - świeży owoc moze lepszy?? I owoce jemy na śniadanie i/lub po treningu to tyle co wiem! Powodzenia!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 172 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7374
Te rodzynki wrzucam akurat do omlecika, coby był łatwiej akceptowalny przez przełyk.
Czyli lepiej trochę oliwy dorzucić do tego twarogu?

A no właśnie, jedno ważne ogłoszenie parafialne: treningi robię rano, ok 2h po śniadaniu, stąd też starałam się skumulować węgle raczej w posiłkach okołotreningowych. I drugi ważny powód: rano mam zawsze ogrooomne ssanie w żołądku.

OK, popłakałam, pokrzyczałam, otłukłam tynk ze ściany... Nic to jednak nie zmieniło, więc wrzucam to, co wyszło








Zmieniony przez - tanka w dniu 2012-10-31 00:54:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 210 Napisanych postów 59591 Wiek 14 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 228104
Heh, młodaś, a ciało masz jak flak - wiadać, że nie jest skalane żadnym treningiem Musisz się bardzo przykładać do treningów siłowych i diety, żeby coś z tego ukształtować.

Dieta ok. 1600kcal, 120g białka, 150g węgli i 60g tłuszczu.

Nie podoba mi się Twoja lewa noga. Idę Cię zarejestrować do fizjo dzialowej

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 172 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7374
No niestety, w kwestii sprawności fizycznej dosyć łatwo jest mi wyznaczyć swój poziom zaawansowania
Przemyślę jeszcze to jutrzejsze papu i ostateczną michę wkleję już pewnie jutro, po fakcie
Reszta zdjątków (bo wygląda na to, że poprzednich postów nie mogę edytować):







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1693 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 32701
TANKA mozesz dodac oliwy do kolacji...ale na kolacje mozesz jeść wszystko co ma białko i tłuszcz...np. jajka, mięso, ryby, krewetki nie ograniczaj się do twarogu ja na początku to tylko tunczyka z oliwą wcinałam, ale dziewczyny mnie sprowadziły na ziemie

a do omleta możesz dodać świeże jabłko, ananasa lub każdy inny świeży owoc - na pewno zdrowsze niż rodzynki właśne wcinam omlecika z płatkami, ananasem i jabłkiem Pychotka!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 13783 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 111971
Z tym wspięciem palców masz na myśli suwnicę? Powodzenia, należymy do tej samej kategorii co do wzrostu, mam tylko 1kg mniej, jednak trochę się różnimy co do wymiarów, więc ćwicz ćwicz.

what doesn't kill you makes you stronger.
▪█─────█▪

PODSUMOWANIE PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/PODSUMOWANIE_PRZEMIANY_/_UNKNOVVN-t953320.html

PRZEMIANA SYLWETKI 2013
http://www.sfd.pl/Konkurs/UNKNOVVN-t933010.html

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak zostac kuturystka?

Następny temat

kama redukcja / powrót do formy