SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Tak Więc... Moja Dietka ;)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 955

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 601
Tak Więc przedstawiam swój jadlospis :
na wstepie sory za brak pl znakow ale sie spiesze ,a wiec :
1.Posiłek godz.7:00 Jajecznica (5 jaj) + 2 kromki ciemnego pieczywa
lub omlet (3 jaja 3 bialka + szklanka maslanki + banan) do tego kawka albo kakao
2.Kanapka do szkoły (pieczywo razowe + ser żołty + szynka + pomidor) lub (twarog , szynka , szczypiorek) + owoc
3.Posiłek obiad okolo godz.15-16 Ryba smazona w panierce z ziemnakami lub ryzem albo jakies mięsko np.piers z kurczaka
4.Kolacja 19:00 Twaróg zmiksowany z jablkiem + Musli lub tunczyk

W dni treningowe przed treningiem jem :
Omlet (5 jaj + banan) + polewa (ser bialy+kakao) posypane wszystko wiorkami
po treningu :
jako ze do domu z silowni mam 5 km to od razu po silce banan potem rowerem do domu i:
Piers z kurczaka panierowana z ryzem lub makaronem

Czy to dobra dieta ? Czy odzywaiam sie wlasciwie ? prosze o Odp .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 601
Dzien Dzisiejszy :
Wstałem o 6:30
o 7:00 zjadlem ;
Omlet (5 jaj + banan) + polewa (ser bialy+kakao) posypane wszystko wiorkami
o 8:00 zrobiłem 6 weidera (zostało mi jeszcze 10 dni)
potem skakalem na skakance (2000 tys.)
9:00 SIŁOWNIA
11 : 00 Posiłek po treningowy : Piers z kurczaka panierowana + 3 jajka gotowane + 2 kromki pieczywa ciemnego
12: 00 2 Jabłka
20:00 Kolacja
Twaróg zmiksowany z jablkiem + Musli
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 601
nie chce zakladac nowego tematu wiec pisze tutaj , bo zamierzam kupic takie bialko http://allegro.pl/item709084221_bialko_najtaniej_masa_miesniowa_rzezba.html i wcinac przed snem i po treningu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 162 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 660
staraj się w odstepach 2-3 godzinnych diete,po za tym za mało bogata ta dieta,nic nie da,spróbuj dodać jakieś suple,trening na siłowni zbyt wcześnie,staraj się w godzinach popoludniowych(np.godz.18), pora treningu na siłowni także jest bardzo ważna,organizm musi być wypocząty i przygotowany a wczesne godziny nie sprzyjają tak jak pory popołudniowe

Urban007 "cAŁY CZAS DO PRZODU"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

problem z ułożeniem treningu.

Następny temat

Musli

injelly