SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TU WKLEJAĆ PLANY HST DO OCENY

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1959

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 627 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3013
Tomasz
co do eksperymentow... ja eksperymentuje bo niedawno pojawily sie male problemy z kregoslupem. robilem 15stki 4 razy w tygodniu, 10tki z nieco innym planem 3 razy. wiem ze nie powinno sie tak zmieniac w trakcie cyklu, ale nie chce sobie rozwalic krzyza. zdrowie>wszystko
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 456 Wiek 44 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 15780
i masz rację.

A co do zmian w trakcje to ja je robię.
W zasadzie to ja jeszcze staram się znaleźć optymalny dla mnie plan treningowy, uwzględniający chociażby warunki/ograniczenia sprzętowe.

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 150 Napisanych postów 1162 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 43317
tak liczylem na 3 razy, a czy duzo cwicze to wydaje mnie sie ze 9 serii tygodniowo to nie tak znowu wiele. czuje ze moj organizm da rade spokojnie, jak cos to bede go sluchaj i ew zmniejszal ale naprewno wezme pod uwage Twoja propozycje. dzieki

Batros to Skeletor: "You talk and I'll listen."

Skeletor: "I'll talk and you'll obey!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2276
DO KUILLOBA
Co robisz zamiast ławy na klate ? Tylko Dipsy ?

Albo najlepiej wklej swój plan do jakiego doszedłeś po długiej drodze esperymentów :) Chętnie może coś ściągnę do siebie

Aha i daj jakąś fotę , to jak Cie w Ząbkach spotkam to dłoń uścisnę :D

Pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1907 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8317
Na klatke robie tylko dipsy bo po tym cwiczeniu czuje klatke.
Nie nazekam na klatke i na rece dzieki temu cwiczeniu.
Od wyciskania w lezeniu bopla mnie jedynie barki.

Na plecy robie tylko podciaganie na drazku w waskim podchwycie.

Eksperymentowalem bardzo dlugo. Robilem to wyciskanie na klate i dopiero po dipsach ruszyla. Nie mowiac o ramionach.

Sylwetka kulturysty mnie nie interesuje wiec si enie przejmuje ze robie tylko 4 cwizcenia.

1. przysiad/ mc.
2. podciaganie.
3. dipsy

Moj najlepszy jak do tej pory plan.
Albo mi metabolizm zwolnil na stare lata (niedlugo 30) albo nie wiem.

Pozdro

Tez z Zabek?

Zmieniony przez - kilobb w dniu 2008-07-29 13:47:44

Zmieniony przez - kilobb w dniu 2008-07-29 15:30:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 210 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3817
Ja polecam plan ktorym koncze moje drugie HST:

- Przysiady
- Martwy Ciag na prostych nogach
- Podciaganie nachwytem szerokim
- wiosłowanie hantla
- wyciskanie sztangi płasko
- wyciskanie zza karku

Dzieki temu ze mc jest na prostch nogach mozna go robic co trening z przysiadami i uwazam ze dobrze sie te 2 cwiczenia uzupelniaj poniewaz nie ma tak jak w klasycznym mc i przysiadach podobnie wysilonych grup miesniowych. Jedyna wada to tak ze nie da sie po tych cwiczeniach robic wiosłowania sztanga poniewaz przynajmniej u mnie prostownik był za bardzo zmeczony dlatego robiłem podciganie + wiosłowanie jedna reka na podparciu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1907 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8317
Plany planami ale efekty sa wazne.
Jak z efektami po tym treningu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 210 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3817
Tzn. masy przybywa załważalnie ale ja z kilogramami u siebie mam duze problemy a hst to jest pierwszy trening w ktorym wogóle masa zaczeła wzrastac od dłuszego czasu nie liczac poczatków bez sprzetu.
Takze wydaje mi sie ze tym nie ma sie co sugerowac.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

HST 4 mikrocykl (negatywy) pomożcie

Water