SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TUTAJ zadajemy pojedyncze pytania - czesc druga.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 135986

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 14 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 995
Witam...mam pytanie dotyczace brzuszków :) Chodzi o to ze jedynym dniem jaki jest wolny od brzuszków jest Niedziela... Plan treningowy Pon ( klata bic ) +100 brzuszkow wtorek 200 brzuszkow sroda ( braki nogi ) 100 brzuszkow czwartek 200 brzuszkow) piatek ( tric plecy ) +100 brzuszkow sobota 200 brzuszkow ...( brzuszki sa robione na lawce ustawionej skosno na najwyzszym poziomie ) Doszedlem do wniosku ze taka ilosc brzuszkow mogla by troszke zredukowac przyrost masy... dlatego mam pytanie czy je troszke ograniczyc je czy dalej jechac z tym koksem ;P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 510
Ćwiczę minimalnie ponad rok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 94997
weaklifter
W takim razie ja bym dał:
MC 4s
podciaganie na drazku 4s do maxa
wioslo hantlem 4s
szrugsy 3s
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 94997
Agent001
Poczytaj sobie o treningach brzucha bo tym niczego nie zdziałasz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 757
mam pytanie ile razy ćwiczyć na masę w ciągu tygodnia np. może być tak poniedziałek wtorek czwartek sobota?? i jeszcze jedno ile serii i powtórzeń na masę z góry dziękuję
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 189 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2270
jeżeli będę ćwiczył sam biceps, znaczy ćwiczenia, które będą bardziej wpływały na biceps, bez uginania nadgarstków to czy przedramię będzie rosło jakoś?? i drugie - jaka jest dobra odżywka do przebudzenia organizmu czy coś takiego... czasami sportowcom dają do powąchania takie małe tubki... chodzi mi o cokolwiek, tylko by przebudziło organizm, bo czasami nie mam siły na nic, a siłownia wtedy odpada.... a i żeby było w miarę taniego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1665
jest cos takiego jak obliczanie procentowe wyciskania na klatę bo gdzies czytałem o tym ale nie moge znalesc.. chodzi mi o to ze np: jak biore 70 kg 10 powtorzen to jest to moje np 60% sily... jesli jest cos takiego to poprosze o link
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 124 Napisanych postów 23462 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 94997
MarcoPoloo
Od masy to masz dietę. Trening - 3-4x w tyg, w zależności od stażu

amanskiusz
Jakoś to przedramie pewno urośnie, ale lekko
CO do drugiego pytania - nie wiem o co Ci chodzi... Na pobudzenie to kawa np, tauryna itd... Ale najlepiej to sie wyspac i mieć energię

.XmlodyX.
Nie słyszałem o czymś takim, bo siły się tak dokładnie matematycznie nie zmierzy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 757
to tak 3 razy w tygodniu wtorek czwartek i sobota a czy poniedziałek też może być czy musi być dzień odpoczynku??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 757
a i jeszcze jedno jak by mógł ktoś to niech poprawi mi plan
Poniedziałek klatka i nogi.

1.Wyciskanie na ławce skośnej 5x5
2.Przysiady ze sztangą na barkach 5x5
3.Wspięcia na palcach ze sztangą na barkach 5x5.

Wtorek Klatka i ramiona

1.Wyciskanie na ławce skośnej 5x5
2.Wyciskanie sztangi uchwyt wąski 5x5
3.Sztanga nachwyt 7x5 i podchwyt
4.Wyciskanie francuskie 5x5 za głowę siedząc i stojąc
5.Wyciąg prostowanie rąk nachwyt 5x5
6.Uginanie prostowanie nadgarstków 5x5
7.hantla uchwyt młotkowy 5x5

Czwartek Barki

1.Wyciskanie za karku i z przed 5x5
2.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 5x5
3.Unoszenie sztangi w przód 5x5
4.Unoszenie hantli bokiem w górę 5x5

Sobota Klatka i plecy

1.wyciskanie na ławce prostej 5x5
2.Podciąganie sztangi do brzucha 5x5
3.wiosłowanie jedną stroną sztangi 5x5
4.wyciąg szeroko z nachwytem 5x5
5.Martwy ciąg 5x5
6.Przenoszenie sztangi w leżeniu za głowę 5x5
7.Szrugsy 5x5
8.Podciąganie hantli do klatki 5x5
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Trening na siłe prosze o pomoc

Następny temat

prośba o doradztwo

Fruzelina