SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TRX trening grupowy - szukam instruktorki/instruktora.

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1330

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 638 Wiek 12 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8377
Czy ktoś z was prowadzi może grupowe treningi TRX? Mieszkam obecnie w Norwegii i zrobiłam tutaj kurs TRX PT [grupowego na razie nie mam możliwości zrobic, bo mieszkam na zadupiu strasznym], natomiast potrzebuję porad, jak ułożyć zajęcia dla grupy, nie mam doświadczenia w pracy z grupą, zawsze robiłam treningi 1:1. Nigdy też nie byłam na zajęciach grupowych jako uczestniczka, bo jara mnie wyłącznie zabawa sam na sam ze sztangą. A teraz być może przyjdzie mi takie zajęcia prowadzić i potrzebuję pomocy!:)

wyobrażam to sobie tak:

15 min. rozgrzewka
20 min. trening właściwy - jak ułożyć, obwód, czy serie? co zazwyczaj ludziom lepiej "wchodzi"?
15 min. rozciąganie i cooling, rozciąganie zarówno przy użyciu TRX jak i bez, ćwiczenia relaksacyjne.

kolejny problem to muzyka - jak sobie radzicie z dobraniem tempa, jaki rytm pasuje najbardziej, żeby tych ludzi nie zakatować? ja np. na siłce lubię metal i punkrock a do HIIT chamskie techno...:/ natomiast zasypiam przy reggae.

czy robicie tak, że cały trening jest jednym ciągiem ćwiczeń, czy po każdym ćwiczeniu dajecie instrukcje?

jak często zmieniacie zestaw treningowy?

Będę ogromnie wdzięczna za wszelkie porady!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 73 Napisanych postów 26831 Wiek 18 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 283202
Pisz do Aśki https://www.sfd.pl/profil/425887