SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TRENING - Praktycznie od Zera :)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1239

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 39
Witam.
Jestem primo nowy, secundo słaby, terzio chętny.
Mam w domu co następuje:
1x Sztanga 24 kg (proszę się nie śmiać)
1x Hantel 8 kg
2x Hantle 4.5 kg
Wzrost: 178cm
Waga: 69kg
Mięśni: mało (w styczniu przestałem palić 30 pap/dzień, zacząłem ćwiczyć, ale nie mam treningu, więc średnio to wychodzi)


Zależy mi na przybraniu masy mięśniowej w rękach i klatce oraz wyćwiczeniu brzucha, póki co co 2 dni (3x na tydzień) robię co następuje:

1. 15 pompek
2. 15 x Hantel 8kg siedząc, łokieć na udzie, na biceps, lewa+prawa
3. 15 x stojąc ten sam Hantel, z obrotem (ciężko mi wytłumaczyć, na początku trzymam tak, że oś jest przód-tył, po uniesieniu jest lewo-prawo)
4. 15 x stojąc bez obracania
(Nazwijmy 2+3+4=Seria 2C)
5. A6W - jedna seria, 15 powtórzeń
6. 2 podciągnięcia nadchwytem
7. Seria 2C
8. 15 pompek
9. 2 x 15 leżąc na plecach, hantlami 4.5kg ręce na boki i przywodzę do góry do siebie
10. 2 podciągnięcia nadchwytem
11. 3 serie po 15 sztanga wspomniana (tak, lekka jest wiem, i tak ciężka dla mnie) bez ławeczki leżąc na ziemi
12. Seria 2C
13. 15 pompek
14. 10 podniesień sztangi na biceps (takie do którego powinienem niby mieć łamana sztangę, ale nie mam)

Prosiłbym o informację, czy to ma sens, w jakich godzinach najlepiej ćwiczyć. Jestem w stanie poświęcić 3x w tygodniu po ok 1h, może trochę więcej. Powyższe ćwiczenia zajmują mi ok 45 minut. Poza tym staram się pływać 2-3 razy w tygodniu 1200 m na basenie, z reguły wychodzi.

Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za okazaną pomoc.

Marcin.

[ Born 2B Different ]

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 500 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 13215
ja na twoim miejscu ulozyl bym sobie diete(dział odzywianie)nastpenie plan treningowy (dzial trening) a potem sie zapisal na profesionalna silke i nie pisz ze nie masz kasy bo jak miales na 30 fajek dziennie to na silke tez powinienes miec.pozdro

~Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło~

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1289 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16638
"Zależy mi na przybraniu masy mięśniowej w rękach i klatce oraz wyćwiczeniu brzucha,"

tak zwana sylwetka na disco ajt ?

Magazines call me a bodybuilding star, girls call me a cock star...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 169 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8914
wiesz co gościu , ja na twoim miejscu po pierwsze bym siedział na dupie i czytał sfd , bo to co napisałes to daleko nie zajdziesz ...w ogóle nie próbuj takiego czegos bo se mięsnie tylko skrócisz , i jak juz wspomniał kolega idz do działu odżywianie i sporządz diete BO DIETA TO PODSTAWA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 39
@maciek.t -> kasę mam, nie ma problemu, gorzej z czasem, ale dam radę, bo chcę.
@RafaL-eX -> w lecie jeżdżę dużo na rowerze i nogi mam na razie wystarczająco silne. gorzej z resztą. "sylwetka disco" - heh, nie, po prostu chcę się dobrze czuć.
@Aztis -> siedzę na dupie wystarczająco długo, więc dziękuję za poradę. Na dietę nie mam czasu, mogę za to zamiast diety (posiłek w określonych godzinach) jeść wskazane rzeczy częściej. Myślę, aczkolwiek nie jestem pewnie, że to by i tak pomogło.

M.

[ Born 2B Different ]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 169 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 8914
"Zależy mi na przybraniu masy mięśniowej w rękach i klatce oraz wyćwiczeniu brzucha,"


Własnie widze jak czytasz sfd... a plecy ?nogi? barki ? jak masz zamiar trenowac tylko klate , "łape" , i brzuch to powstana dysproporcje i te miesnie bede dobrze rozwiniete a plecy , nogi i barki nie wiec łatwo mozna załapac kontuzje .Pozatym taki trening tylko na 3 grupy mięsniowe to wbrew zasadom kulturystyki .

Chociaz jedna z nich mowi ze w kulturystyce jest zasada ze nie ma zadnej zasady xDDDDD
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 39
:)
barki i plecy też. od pasa w górę :)
pzdr.
m.

ps. juro przejdę się na siłownię, która wygląda na w miarę cywilizowaną i chyba się zapiszę. Przynajmniej zajmą się mną profesjonaliści a nie ja sam.
m.

[ Born 2B Different ]

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nie trać czasu na rzeźbę?

Następny temat

Masa a wydolność

NutLove