SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TRENING W PIWNICY do sprawdzenia ekto

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 790

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 361
Witam! Ćwiczę już 7 miesięcy w piwnicy. Teraz ostatni miesiąc ćwiczyłem na normalnej siłowni.
Ale nie stać mnie za bardzo i chcę powrócić do piwnicy. W tym problem, że jestem ektomorfikiem
a zalałem się co nie co tłuszczem (mam nawet celulit na pośladkach i brzuch tak bym wypił 10l piwa jak napnę to mam kaloryfer pod lekką warstwą tłuszczu) Diętę miałem bardziej intuicyjną i to pewnie dlatego ale teraz już ułożę wszystko ładnie wrzucę za niedługo też na forum ale narazie proszę o sprawdzenie planu ćwiczeń.
PYTANIE:
CO ROBIĆ ? BIEGAĆ? JAK TAK TO KIEDY NAJLEPIEJ I DLACZEGO AKURAT WTEDY :]

TRENING WARUNKI DOMOWE:

PONIEDZIAŁEK: KLATA+TRICEPS+BRZUCH
1) wyciskanie sztangi na ławeczce 5s 12-8 powt
2) wyciskanie na ławce skośnej hantle 4s 12-8 powt
3) rozpiętki na płaskiej 4 serie
4) unoszenie obciążenia w górę na prostymi rękoma 3s 10powt
TRICEPS
1) francuskie wyciskanie sztangielek leżąc 4s 12-10 powt
2) francuskie wyciskanie sztangi leżąc 4s 12-10 powt
3) pompki w podporze tyłem 3s

WTOREK: REGENERACJA

ŚRODA: NOGI+BARKI
1) przysiady ze sztangą na plecach 5s 12-8 powt
2) przysiady wykroczne 4s 12-8powt
3) wspięcia na palce stojąc ze sztangą na plecach 5s 12-8powt
BARKI
1) arnoldki 3-4s 12-8powt
2) unoszenie sztangi zza głowy siedząc 3-4s 12-8powt
3) unoszenie hantli bokiem w górę 3 serie
4) unoszenie hantli w opadzie tułowia siedząc 3 serie

CZWARTEK: REGENERACJA

PIĄTEK: PLECY+BICEPS+BRZUCH
1) podciaganie ę w szerokim uchwycie 3x max
2) wiosłowanie w opadzie tułowia podchwytem do brzucha 3-4 12-10powt
3) Martwy Ciąg 3-4 12-10powt
BICEPS
1) Uginanie sztangą stojąc 3s 12-8powt \ z supinacją hantle
2) Uginanie chwyt młotkowy 4s 12-8powt
3) Uginanie siedząc w podporze o nogę 4s 12-8powt

SOBOTA:PRZEDRAMIE

PRZEDRAMIE:
1) ścisk dłoni na ściskaczu 4s 30-35 powt

NIEDZIELA:REGENERACJA
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 166 Wiek 23 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2858
Na przedramiona bym dał uginanie nadgarstków ze sztangą albo ćwiczenia Sandowa .

Człowiek może być biedny. Ale dopóki ma cel i usiłuje go osiągnąć... jest piękny. jeśli pomogłem daj SOGA'a

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 361
Dobra dzięki ;) a jak reszta?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 606 Napisanych postów 36399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 297123
wrkrk

PONIEDZIAŁEK: KLATA+TRICEPS+BRZUCH
1) wyciskanie sztangi na ławeczce 5s 12-8 powt
2) wyciskanie na ławce skośnej hantle 4s 12-8 powt
3) rozpiętki na płaskiej 4 serie
4) unoszenie obciążenia w górę na prostymi rękoma 3s 10powt
TRICEPS
1) francuskie wyciskanie sztangielek leżąc 4s 12-10 powt wyrzuć to ćwiczenie, 2 starcza
2) francuskie wyciskanie sztangi leżąc 4s 12-10 powt
3) pompki w podporze tyłem 3s

WTOREK: REGENERACJA

ŚRODA: NOGI+BARKI
1) przysiady ze sztangą na plecach 5s 12-8 powt daj 3 ćwiczenia na czworogłowe, 2 ćwiczenia na dwugłowe oraz 2 ćwiczenia na łydki jeśli chodzi o nogi
2) przysiady wykroczne 4s 12-8powt
3) wspięcia na palce stojąc ze sztangą na plecach 5s 12-8powt
BARKI
1) arnoldki 3-4s 12-8powt
2) unoszenie sztangi zza głowy siedząc 3-4s 12-8powt daj z klatki
3) unoszenie hantli bokiem w górę 3 serie
4) unoszenie hantli w opadzie tułowia siedząc 3 serie

CZWARTEK: REGENERACJA

PIĄTEK: PLECY+BICEPS+BRZUCH
1) podciąganie się w szerokim uchwycie 3x max
2) wiosłowanie w opadzie tułowia podchwytem do brzucha 3-4
12-10powt
dodaj wiosłowanie sztangielką
3) Martwy Ciąg 3-4 12-10powt
BICEPS
1) Uginanie sztangą stojąc 3s 12-8powt \ z supinacją hantle
2) Uginanie chwyt młotkowy 4s 12-8powt
3) Uginanie siedząc w podporze o nogę 4s 12-8powt dałbym 2 ćwiczenie po 3 serie

SOBOTA:PRZEDRAMIE

PRZEDRAMIE:
1) ścisk dłoni na ściskaczu 4s 30-35 powt na przedramiona dałbym prostowanie i uginanie nadgarstków ze sztangą, możesz zrobić to po bicepsie

NIEDZIELA:REGENERACJA

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 361
Dobra dzięki, a co robić, żeby zrzucić brzuch, bo mam jak bym był w ciąży :/

Zmieniony przez - wrkrk w dniu 2013-11-07 21:11:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 606 Napisanych postów 36399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 297123
Dieta z ujemnym bilansem kalorycznym: http://www.sfd.pl/Redukcja_dla_Juniora,czyli_jak_się_do_tego_zabrać-t916418.html

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 361
a aeroby? bieganie, nie wiem jakie aeroby jeszcze można bez siłowni profesjonalnej. Z tymi aerobami jeżeli tak to kiedy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 606 Napisanych postów 36399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 297123
Aeroby to bieganie np. tak jak piszesz, daj 3x w tygodniu w dni bez treningu siłowego, wrzuć zdjęcie bo wątpię żebyś potrzebował tej redukcji

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 361
ok wrzucam, ale nie wiem czy na zdjęciu to tak wygląda jak normalnie




...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 13346 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52467
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 361
nie specjalnie tak mam po prostu, nie wiem czy to budowa ciała czy co, każdy zwraca na to uwagę że taki śmieszny mam brzuch, oczywiście jak napnę to jest płaski, a normalnie jest taki :p
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kilka pytań

Następny temat

Szukam dobrych suplementów na masę. WAŻNE

whey deli