SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TRENING NA TYPOWEGO,,ŻYWCA"

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1046

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 536
witam wszystkich chciałbym przedstawić swój plan treningowy i sie nim podzielić licze na wasze wskazówki i porady a wiec tak trenuje kick-boxing 2 do 3 razy w tygodniu czyli poniedziałk,środe i piątek, ) we wtorek, czwartek i sobote siłownai no i nie raz jak nie pojade wpiątek na KB to na siłownei cisne i mój plan jest nastepujacy:
Wtorek: Klatka ( ławka śkośna hantle 3serie*10 do 12 ruchów, płaska ławka hantle 3*10 do 12 ruchów , rozpiętki na płaskiej i skosie taksamo 3 serie po 10 do 12 ruchów hantlami i póżniej po tym dopierdzielam się na jakieś maszynie albo motylka robie albo wypycham do przodu cieżar na maszynie) i robie jeszcze wite ( hantle na stojaco wyciskam młotem 3 *10-12, póżniej wyciskam skrecajac ręce stojac też 3*10-12 no i na sam koniec przypierdzielam sztangą ile wlezie na spompowanie
Czwartek : Plecy (podciaganie na drążku szerokim chwytem 4 serie po 10 powtórzeń , podciąganie sztangi lub zamiennie hantla na ławce 3*10, a i ściągam linki wyciągu do przodu i do tyłu karku czyli w sumie 6 seri po 10 powtórzeń) i robie triceps jeszcze (czyli francuza na sztandze3*10, wyciskanie hantla jednoracz 3*10, prostowanie ręki 3*10 i nie raz dopompowuje waskim chwytem jak mam siłe)
no i piątek lub sobota zostają mi Barki(tu stosuje wyciskanie hantli na ałweczce siedzac 3*10, póżniej podciaganie sztangi do brody, 3*10, sztangielki przed siebie unosząc 3*10 i na koniec robie mega serie ustawiam sobie trzy różne rodzaje hantelków i robie pod rzad wymachy hantli na bok na boczne partie mięśni 3 po 10
każda pod rząd i robie po tym jeszcze tył barków na ławce skośnej leże na klatce i wymach**e na boki rękamiteż 3*10 )i nie raz w ten 3 dzień treningowy ćwicze jakaś jeszcze partie którą już wcześniej cwiczyłem to zalezy od formy.......moje pytania co sądzicie o tym programie ... nie chodzi mi o mase....bo trenuje kick- bopxing i wiem ze cieżko jest połączyć te dwie rzeczy na raz ... stosuje odżywki typu jabłczan kreatyny, glutamine, nitro.... chodzi mi o typowa definijcie może nie żeżbe bo nie mam z czego sie żezbić ale chodzi mi bardziej o zageśzczenie mięsni o ich twardosć , przerwy mam bardzo krótkie bo 1 minutowe między seriami a między ćwiczeniami też krótkie podzielcie sie swojmi wskazówkaim... z gory dziękuje ..i pozdrawiam .....FIGHTER.........
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126370
jesli trenujesz kick trzy razy w tygodniu to na silke idz dwa razy i odwrotnie.
musisz mieć dwa dni zupełnie wolne- jeden w środku drugi na końcu tygodnia.
trening jest zły.
każda partię trenuj na każdym treningu lecz tylko w 3-5 serii.
to daje dobre efekty w sytuacji jak twoja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 536
a mógłbyś mi rozpisać program... bo nigdy nie trenowałem wszystkich partii mięsniowych na jednym treningu... i ile ćwiczeń mam robić na każdą partie i po ile powtórzeń ....ogóólnie prosiłbym o rozpiske .. jak byś dał rade:D pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126370
1. uginanie nóg leząc na lawce przodem 2 x 12-10
2. przysiady ze sztanga na barkach 3 x 12-8
3. wyciskanie sztangielek/sztangi/ w poziomie/skosie do góry/ 3 x 12-8
4. podciaganie na drażku 3 x 12-6
5. martwy ciąg 3 x 15-10
6. wyciskanie zza karku 3 x 12-8
7. uginanie ramion stojąc ze sztanga 3 x 12-8
8. wyciskanie fr. od czoła 3 x 12-8
9. szrugsy 2 x 12-10
10. wspięcie na palce stojąc 3 x 20-12

brzuch chyba wiesz jak...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 536
dzięki za plan:D
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Waga = siła???

Następny temat

Bol dolnego odcinka kregoslupa

BF